Perchè un zitellu hè battizatu, batti l'animali

Parlà per quessa chì u zitellu hè lotta, batti l'animali? Tuttu chistu, sicuru, hè fundatu solu nantu à l'analisi di u psyche di u zitellu, per quessa, cù a so descrizzione, vale da inizià.

U zitellu speregheghja ogni ghjornu è ogni ghjornu, ellu vulia principià per influenzà u mondu.

Eccu pigliò un saccu di rina nantu à l'altra parte di u tribunale, è a pezza più. Hà tiratu a petra à l'buttiglia, è cariu à pezzi. Tuttu stu impattu annantu à l'ambientu. U zitellu vole vede chì puderia influenzà u mondu, per ciò chì hà fattu tuttu. Ma questu ùn hè micca tutti animati, è per esse rapidamente avete bored, è da vole urdinà a influenzà micca solu e petre in u patiu, ma iniziu à influenzà l'urganismi viventi, animati. No, ùn ci hè nè pudere di sedi santu. In regula, tuttu questu hè stallatu nantu à un nivellu subconscious è ùn hè micca accumpagnatu da pinsamenti di dumine universale. Ma, però, hè cusì cusì.

Cusì, stu casu porta u zitellu à u fattu chì ellu principia à affettà u fisicu. Hè perchè, u zitellu hè lotta è batta pè animali.

Perchè u zitellu pane? Se per natura hè aggradèvule bè è ùn hè micca stata quellu sottu a so mamma, invece, cum'è regula, quelli persone si cumincianu à cummattiri. Vulenu principià a sentu qualcunu influenza, e sicondu a natura, ci sò dui tipi di influenza. Qualchidunu pruvate à fà u bè, per parte, aiutà. L'altri partenu à cummattiri. Prima sò dumandà quarchi cosa in u tonu ordenatu, è da chì ùn avè micca ubbiditu, si metti à sbattinu. Se u zitellu hè più forte di quellu chì timpie (è, in regula, a manu ùn si sviluppeghja da i fortesi, perchè l'instinutu di l'autore-cunsirvazioni hà un efectu assai forte nantu à a mente), perch'ellu anch'ella a sete da influenza in u mondu. E si i debbuli micca, andonu da cambià à quelli chì sò senza cumpassione. Questu hè, nantu à l'animali. Accumincianu a vittireti l 'animali, spiegà e so colti, ghiacciate e so ghjughjite, à quarchi cunnisciutu ancu trunfaccianduli per forza. Tuttu chistu è una manifestazione di u fattu chì hà influene in stu mondu, ancu s'ellu hè un tipu di cane. Cusì, pudemu cuncludi chì ci sò dui estremi, è da chì quandu u zitellu suntanu, si puderete capisce chì cume hè prestu. Se l'atmosfera di u cumpitu bellu è u cumuni cumpatine in a casa, invece, cum'è regula, u zitellu sarà più calmu è equilibratu, è ùn importa micca quantu pensemu chì u zitellu hè chjuchile è ùn capisce nulla, tuttu u stessu, ancu s'ellu ùn capisce nulla, assume a manera cumpurtamentu cum'è una spugna.

Inoltre una di e mutivu chì i zitelli partenu per palluzzà è sbattianu hè a so inconsciente in i so azzioni. À primu tocca à ognunu in basa di l'esperimentu, cusì, verificate a retazioni. S'ellu tutti rispundenu a stessa manera, questu hè, per esempiu, u scuntintizza, dopu parechji volte chì u zitellu hà amparatu chì ùn valuta à fà. Se a reazione hè sempre difeente, allura l'esperimentu esse ripetitivi da u tempu, è ùn sò micca fatti fatti.

Hè bisogna ancu dettu chì un ghjornu chì spiegà un pattu di ghjustizia, ùn hè micca nantu à l'offensiva, ma à u cuntrariu si difende. E cummatti sunnu diffirenti, se si difende, prutege l'altri è cusì. Allora tuttu hè curretta, è pò esce per ellu stessu, ma, ancu s'ellu risolviu stu prublemenu troppu spessu, valuta à pinsà è spiegà à u zitellu chì i pugnalli sò un mudellu massa radicali è si deve esse evitati. Cusì, pudemu sculacciate tali cunuscenzi.

U primu mutivu chì u zitellu hè aggressivu hè chì ci hè un spessu di agressione in a casa di u zitellu. U sicondu, sicuru, a natura di u zitellu, perchè si manifesta di i primi anni. È u terzu, ùn hà micca entestu solu l'esencia di l'assaltu è l'assaltu com'è tali, chì, in fine, conduite à un comportamentu aggressivu inadecuate.

Avà chì avete capitu l'essenza, puderete falà per l'affari. In attu, à a manera di trattà cun ella, s'ellu hà digià iniziatu.

Comu avemu digià dicenu, tutta dipendi tutti i genitori, cusì avete bisognu di cunsiderà tuttu in più detail: tutti i metudi, situazione è cumpurtamentu di i genitori in casu chì u prublema hè prisente.

E cummattimenti sò diversi è per quessa chì u primu chì hà bisognu di sapè, chì era u tipu di lotta. Se u vostru figliolu era un attaccu, hè questu quì hè definitu una occasione per intervene à a so crescenza in questu sensu, si prutigatu da i punati, ancu una scusa, ma in questu casu tuttu hè micca cusì dolore.

U primu cosa di fà hè parlà à tistimoni di a lotta. E avete bisognu di fà per parte di a presenza di u zitellu, da chì vi diciarà più tardi chì tuttu hè stata sicondu a so versione, è questa versione pò esse diventendu da cumu l'adulte vede a situazione. Se ellu pò esse claramente per chì a lotta hà cuminciata, allura hè questu dirittu. Sì avete dicendu è silenziu, significa chì capisce chì ùn hè micca ghjustu, o ùn li micca datu pele, valuri.

In l'eventu chì i peleali sò raru, allura i genitori ùn devi micca, perchè eccu hè un abituitu, allora i mediate radicali necessarii. Se u vostru zitellu vede tutti com'è nemici, avemu bisognu à circà boni qualità boni in i nostri parenti. Inoltre, hè vale à mandà u zitellu à a settore di u sport, induve ellu abbandunà u còllera, per esempiu, nantu à una sacchettighjata.

Se a lotta hà passatu davanti à i vostri ochji, a vostra reazione serà ghjustu com'è pussibule. Hè vale di difendà u vostru figliolu solu dopu à u prucessu, chì hè dirittu, è chì hè culpè. Perchè s'è avete principiatu per pruteggiri, allura u zitellu puderete crede chì ellu hè speciale è puderia fà cum'ellu vole. Ma ùn hà micca bisognu di rimpruverà immediatamente, perchè ellu puderebbenu chjosedu à i so genitori è a lotta, ghjustu à aspittà u megliu momentu - quandu i paisani ùn sò micca stati.

Per quessa, a più impurtante per i genitori ùn hè micca di scuntrà in una situazione finu à ch'ella ha cresciute in quarchi più è ùn anu micca minacciatu a salute di i zitelli.

Ogni objettivi periculosi, cum'è pezzi è petri, deve esse tatu da u zitellu. E hè megliu di discussione l'azzioni in a casa. È hè ancu megliu invitarlu à scusassi à quellu chì ùn hè micca offrittu. Se ellu ùn hè micca bè, ma ùn hà micca di scuzzulate, invece a festa culmina.

A quistione di perchè un zitellu hè battizà è battià l'animali hè simplicemente simplice è cumprumbu, ma si deve trattatu cù tuttu cura.