L'acitu balsamicu: cucina, bona, manghjendu

A cucina italiana ùn hè micca cusì cusì grande. A più platea hè prestu prestu è simpricimenti, ma a cucina italiana chì assorbiu a tradizione di l'Arabi, grechi, romani è altri populi diventa più numarose annu. Chì ghjè u sicretu? Fà chì questu hè duvuta à u fattu chì i chefs italiani puderanu ancu fà una grande festa da u platu più ordinariu, appena addivendu temperament è simplicità à questu. E un assistante leale hè l'oliu d'oliva, ponti di rosmarinu, l'acitu balsamicu ... Hè l'acitu, micca simplice, ma maravigliu è magicu!


L'acitu balsamicu hà un gustu refinimentu originariu, da quale u pienu soverà sfarenti, è i visitanti vi ringraziarà pè a calda di bè è di dumandà ricetti. Puderete eddiari è marinaru per i capelli è carne, è un pane di pesci di marocchina, è un verdura è ancu una insalata di frutti.

Storia

In u 1046 u primu menzu di l'acitu balsamicu, mentri u balsamica cum'è un rigalu hè statu prisentatu da u Marquis Bonifacio à u Enricu II. Hè statu veramente un rigalu daveru di u re, chì in quelli anni solu i più ricchi puderianu pruvenzali, à volte ancu un barrel di vinile puderia serve com doti.

Cchiù curiosità

U nomu anticu "balsamico" indica chì in i tempi antichi l'acitu era usatu solu com un bagnu cicatrise, chì era famosu per u so effettu antiinflamatori è antisetticu. Quandu l'Italia era devuccata da a pesta, Lucrezia Borgia hè stata trattata cun l'acitu balsamicu. Ma tutta u famusu Giacomo Casanova hà utilizatu questu l'elixir cum'è afrodisìacu.

Preparazione

L'acitu balsamicu hè sparatu assai più di vinu o di mela. Prima di u tippu di uva di trebbiano, aghjunghje è verde aghjunghjite u zucchinu, è fate un pezzu finu à acquistà una gran consistenza di marrone. Cusì, pruduci u vinu di uve, induve l'acitu di vinu hè annunziatu. Questu hè fatta per attivà è aghjurnà u promente di fermentazione, postu chì u ghjente hè spressu in i pimpiuli. Per dà u so vinu una multitùdine di gustati, piglià bussi di sfarenti tipi d'arburi, chì saturanu cù i so aromi è, à u stessu tempu, fate l'exceva di l'umidità. In prima, in i primi stadi di a coccia, l'arricavatu hè insistitu in bietie petate da a farina, dopu a quale parechji di questu vinegar hè aghjuntu à quellu chì ripens u vinu medju di a cirasa è di castagna.

U terzu stadiu di a preparazione pressupondi chì a parte di l'acitu, chì era infundutu à u barrelu di u mezzu, hè aghjuntu à u canna di grande stima cun una bassa aromatica dolce pronunzia. Cum'è i gourmets nobili di u Medievu, i pruduttori di l'acitu ùn anu micca dimostratu la lista completa di spezii chì sò inclusi in balsamica, è ogni addiscendu una varietà d'aromi.

È solu dopu à dotze anni d'età, un ghjovanu balsamicu hè prestu per l'usu, ma "vinni maturu" hè prontu solu trentà, è in certi casi, ancu in quaranta anni.

Un veru balsamica di vinu balsamicu hà avutu a parolla "tradizionale" in u so nome, se, sicuru, hè preparatu cumu e tutte e regule: pudete chjamà Aceto BalsamicoTradizionale di Reggio Emilia (in traduzzione: l'acitu balsamicu traditu di a pruvincia di Emilia-Romagna) o Aceto Balsamico Tradizionale di Modena Adresse: l'acitu balsamicu tradiziunale di Mòdena).

Se l'acitu veni fattu in Mòdena, ci vole à esse stufa cù tappe di parechji culori, secondu u so mantenimentu. S'ellu hè età di 12 anni, a so tastata hè un culmu crema, se più di 25 anni - oru. Se l'acitu è ​​cucinatu in Emilia-Romagna, l'acitu di 12 anni d'età hà una etichetta russa, se ci sò 18 anni, è pienu, è si più di 25 anni - oru.

100 ml di vinti ghjovani custa da quaranta eturos, è maturu - 70 eurò (prezzu di u produttu).

Ci hè dinò l'opzioni più valori, ma vale nutà chì ci hè assai assai di l'acitu di vinu è sò sempre assai menu di quì. Ma puru questu, quellu entre issi aceti hè pussibule attruglite un gustu bellu, chì pò darà i platti una novità rfinuta.

Cunsumu

Naturlament, l'acitu balsamicu hè più comunmente utilizzatu in cucina italiana. Pudete truvà una nota balsamica, anche si aghjunghjenu à i pezzi.

Sì cunfittatu l'oliu d'oliu cù balsamica, pudete piglià un grande vestitu d'insalata, chì hà pussutu un gustu piacevule è gustu dilicatu. In più, un vestitu pò esse servutu cum'è una salsa separata, affinchì pò esse cugliu in pani, hè un principiu grandile di un bonu alimentu.

L'acitu balsamicu hè un ingredientu bisognu à a preparazione di marinata per a carne, legumi è aviculture - u gustu hè assai piacevule. U pesce cù l'addimpernante balsamica hè solu un truveru, per esempiu, hè pussibule di coglie u rossu cù scalberi o insalata cù gambelli è avocado. Se aghjunghje l'acitu à a carne, vi vene un gustu completamente differenti: un risultatu particulari bè pò esse acquistatu annantu a carne è a carne in u prublema di fritta.

Un superlative classic hè una cumminazione di balsamica cù l'insalati di u furmagliu, per esempiu, una insalata di tomate, foglie d'una insalata verde è u casgiu diluiu.

E straordinaria di tutti i cumminzioni hè una cumminazzioni di balsamica è fragole. I fragole anu sprinkled cù un zucchero pulveruu cù l'acitu balsamicu, dopu chì a arugula hè spargiuta nantu à e foglie, permette di stand di vinti minuti è sirvutu à a table.

Acìtu Polzabalzamicheskeskogo

In a cumpusizioni di l'acitu balsamicu, pudete vede parechje microgni microacquini, àcitu organici, pectini, polifenoli è altre sustegnu assai utile è necessariu.

L'acitu balsamicu cù polifenoli, tianin è antocianini, cusì cusì chì e so imprese cusì cusì l'imprese di impresione di i tecnulugichi cusmetichi chì facenu a fabbricazione di i prudutti di a pelle. Per via di a so cumpusizioni utile, sferisce significativamente a traccia di l'anzianu di a pelle. Inoltre, i balsamica hè un antisetticu solu.

Vernice Vredbalsamicheskogo

Cum'è qualsiasi altri vinagiu, u balsamicu in ogni casu, ùn pudete micca usu si tenete alta acidezza di u stomacu, è di sicuru, se tenete una intoleranza indivisivu à stu pruduttu.

A stu mumentu, assai genti chì sà quantu l'acitu balsamicu è utili, perchè si pruvate à ogni modu pussibuli di riduce u prezzu di sta pruduttu, in order to increase demand for it in u mercatu. Per via di questu, aghjunghje à cumpunenti nòbbili senza esistenti, cum'è azuccaratu caramelizati, vinni di vinu, aromatiche artificiali, u raghju must concentratu, spenserivi è altri additivi micca boni. Di sicuru, anu un benefitu micca tangibile chì puderanu dà à u nostru corpu, perchè e cunvene cù l'ambienti di l'acitu balsamicu sò assai validu si hè un sustitutu bellu. Ricordate chì un pruduttu di qualità costu custitu soldi.

Balsamico hè l'elixir di a longevità

L'acitu balsamicu tradiziunale hè diffirenti in u so cuntenutu caloriu, in 100 grammi cuntene una media di 88 calori, ma, ancu cusì, nuddu duda a so prestazione. 100 grammi di balsamicu cuntene 70 mg di potassiu, 20 mg di fosfru, 12 g di calciu, ferru, vitamini C, A, B1, B2, B3. Dopu polifenoli, balsamica hè aduprata com antioxidanti chì pò trattà u cancer, , hè capaci di suppressione u crescita di microflora patogenica. Comu l'haiu scrittu, l'oliu d'oliu in cungline cù l'acitu balsamicu si forma un insalata bè d'amelecciu, ma vale nutà chì stu vestitu hè un medio excelente per reduzzione di colesterol. È se cunsumate l'acitu balsamicu in cunglizzione cù sindulu, cebalu perle, canna, biscotti, pesce fatty, proteini di soia è granedi sani, u cuntenuttu lipidificatu hà diminuite, a pressione di sangue prutrarà, u risicu di i coagulanti di i sangue anu diminuite, a cugnizzioni è a memoria a migliurà, è u risicu di malati inflammatorii dismineranu.