Proprietài terapèuti è magichi di l'axinite

Aksinit - una di l'abitudini cchiù cumuni di calcium-aluminium. U stessu nomu di questu minerale hè cunsunanti cù a parolla greca "ax", chì in traduzzione significa una machina. Stu nomu hè abbastante veru, perchè i cristalli di l'aksinite anu a forma di un beccu attu à a fine, chì ci dessi una similitude esterni cù una machina.

Aksinit à u primu sguardu s'assumiglia assai u quartz fume usciu, ma pò esse distingu da u so gemella per una brillantizza viduta pronunzida. Aksinit hè largamente distribuitu da a natura, i so ingaghjamenti sò sparpati quasi tuttu u mondu, cumincendu da e regions europei, finisci cù u territoriu di l'Amérique d'America. In ogni casu, tra i principii siti minerarii per questi minerali sò l'isula di Tasmania, l'Alpi, u Canada è i Stati Uniti. Dipartimenti bellu grandi di aksinite sò in Francia è in Messico.

Proprietài terapèuti è magichi di l'axinite

Prupetti medichi. Hè statu stata creata chì aksinit patronizza e donne, per aiuta pò aiutà liberatu di a maiò parte di e malatie femini; Hè ricumandatu à i mariti allargatu pà una crescimentu di u tazziu. Sicondu l'effettu desideratu, unu chjese chì u ornamentu cù una petra axinite deve esse disprezzatu da una ragazza o donna. Per esempiu, si vulete ricuperà da mastopathia, l'opcione perfetta per questu a so cumpagnia una axinita in forma di un broche in u so pettu. E donne chì soffrenu di e malatie, com'è infertilità è frigidità, i litulabiani stabiliscenu cumprà un anellu cù una petra fugliale nantu à elli è l'usà solu nantu à a manca, in u dettu d'annu, perchè i prupietà curati di l'axinite manifestanu più forte.

Propizzii Magichi. Parechji ritimi è ritu sacri eranu impensables senza usu di questa petra sacra, perchè, per esempiu, l'aksinite hè sempre cunsiderata cum'è a petra di a dea di a luna, per quale puderia cumunicà cù e priestessi iniziali è dà e so òrdine. Per quessa, a petra era una parte integra di u rituali di dedicà e fugliali à i priestessi di a luna. À quellu tempu, e persone crescienu chì e trè fasi principale di a luna per elli: criscinu, diminuu è cumpletu - sò rapprisentati da trè dea divinità distinti: Artemisa, Hecate è Selene rispettivament. Perchè ogni dea era bisognu di i so priestessesi è i so proprie liggi, i ritimi iniziali eranu distinti pocu, è a diferenza principale era u culore di a petra. Sacerdoti cunniscenavanu crede chì a dea Artemisa più piacevvi di u color Perlone, Hecate prutege a petra d'un tiru morale scuru, è u culore preferitu di Selena - un amaru chjaru brillanti, cù un gustu chjucu.

Una multitùdine di credi diffirenti nantu à questa petra era in autri paesi. Cusì, per esempiu, i sapi naziunali identificanu l'aksinite cù l'energia pacífica di Yin, è hà attribuitu l'a capacità di furnisce a pace è a cunsulazione à a casa, affucannu l'agressioni di l'energia di Jan. À questu endemariu, ogni pienu chinoisu cunsiderà cum'è u so dovutu di falla un statuette di i cristalli di l'axinite, chì hè statu questu postu in casa in un locu d'onore.

Ma l'abitudine indigene di l'isula di Tasmania, chì hè a più minevule per l'estrazzioni di l'aksinite, hà ancu cunnessu cù a Luna, è chjamà quessi cristiani nantu à e so là. I preti di sta Isula, tentativu di "sguassà e làcrime di a luna", tiravanu sti petri à stagni è fossi. Moltu spessu era pussibule di amuletà amuletti di cristalli di aksinite nantu à u pettu in a parturienti à e donne è donne novi, per chì, sicondu una di e credenze, a petra puderia salvà u zitellu in seguitu da i malati, purificate u so spiritu è ​​pinsamenti.

A diversità di a diversità di l'altri minerali, l'aksinite interagisce assai bè cù quasi tutti i signali di u zodiacu è i patronizza. In ogni casu, quì ùn trova micca senza esvenzioni: assai l'avillita ùn disgrazia i signali di u focu, à quale Sagittarius, Aries è Leo sò. I signe rinuvii di u zodiacu pudete facilmente aprite alcuni com'è un amuletu è amuleto da e forze maligni è l'ochji dolci è cunde u so prutezzione.