L'Amicizia hè una amici è u serviziu hè un serviziu


Hè statu longu cunnisciutu chì i pinseri sàviu sò in mente dopu u fattu. Per esempiu, ugnunu dice chì sapete u proverbiu "L'amistat hè amici, è u serviziu hè un servitu", ma quasi tutti ci hà avutu a fà affruntà a tentazione per fà una persona di travaglià cum'è un novu impiigatu. Or, à cuntrariu, vai per travaglià per una sucità chì un di i amichi o parenti hè digià travagliatu. E ogni volta quandu anu bisognu di sta idee, invece d'abbandunà immediatamenti ...

IN U PELLO DI ILLUSIONS

Pensemu, perchè chì l'idea di a cooperazione cù i pratiche cunnuttanti venenu in mente? Probabilmente perchè un disugnu funziunatu hè cunsideratu è previsible. Quandu u caratteru di una persona, e so capacità sò cunnisciuti è avemu assicutatu, volenu chì sera fàcilu di travaglià cun ellu. Alas, spessu spalla micca assai diffirenti.

* Si ùn avemu micca travagliatu di u nostru amicu, cusì sapemu da u so capacità creativa è e cumpetenze prufessionale, micca micca tutti. Dopu tuttu, e nostre idee nantu à ellu sò furmati largamente da conversazione cù questa persona. Ma e persone ùn sò micca sempre capaci di dà una valutazione objettiva. Qualchissia elu stessu, tentativu d'aumentà l'autoestimu è (o) a "gravità specifiche" in l'ochji di l'altri. E quarcunu suttamettutu i so capacità, perchè soffrevanu di un cumplicità d'inferiorità. Sì, è noi, dopu avè cascatu sottu u charmu di una parsunalità piacevule, certi volte sò oghje, perccugliate.

* Tutte e qualità chì avete "spirimintatu" in u prucessu di cumunicazione (rispunsevule, perseveranza, efficienza, etc.), à prima glance, ùn sò micca sughjetti di dubbitu. Ma, prima, a stessa persona à u travagliu è di u travagliu pò cumportanu assulmente differente, in particulari un omu. Siconda, in rapportu per voi un amicu pò esse rializatu bellu praticà ùn solu perchè ellu hè un omu d'oru, ma per chì sì personalmente. O avete vincitori di u parenti, ma quantu pocu ... In corta, cù piacè familiari è pocu cunzignati, quasi tutti duvemu cumportanu di manera diversa. Amicizia obligde.

Hè a morale: chjaru chì i vostri superiore o i vostri cumpagni ùn averanu micca i vostri vede nantu à a pirsunalità di un amicu avendu acquisto cun ellu. Hè per voi risicate a ruinà e vostre relazioni ufficiale è a vostra autorità. Dopu tuttu, qualsiasi scuperta fatta fatta da u novu impiigatu chì citedu serà automaticamente trattatu com'è a tò culatta. Avete fattu una cosa, rispose. Questu hè un regnu pocu, ma a maiò parte di i pirsuni pensanu inconsciente.

In mani è pienu

In più di i inconsistenzi in l'opinioni di tutti i partiti implicati in a situazione, hè un altru prublema tipica chì stà in wait for those who decided to "piacè i nati".

* Fendu un amicu per a vostra cumpagnia o cumpagnia, perde una parte di a nostra libertà, salvu, per suprattuttu, a natura hà attribuitu u 100% pofisimu. Ùn hè solu chì, in più di i vostri durevuli prufessiunale, deve ancu travagliu cum'è "guida" - per intruduce una nova persona per tutti e persone necessarii, avete ancu deve decisione à ogni minuti: à quale averebbe edite un cafè o cena, cum'è cù Pudete parlà. Dopu tuttu, se un amicu hè un amicu di a vostra casa, tenete bisognu d'accuratamente chì i vostri segreddi di a famiglia ùn site micca "surfà" in u serviziu, è uffiziu - in casa.

* Sì un unu di i vostri cumpagni cù u tempu chì u novu impiigatu ghjuntu aduprà a vostra locu spéciale, dopu un pattu di "gelosia" hè pussibile, una lotta per a vostra attenzione trà dui amici - l'aborigine è u recluitu.

* Preparate pè u fattu chì avete bisognu à dumandà "pagine di a biografia" è e brevi caractères à l'altri, com'è una parte, è l'altru. È, se ùn selezziunate ogni parola scrupuleusement, puderanu - in qualcunu - "natà" in u scàccia più pocu propiu.

Ùn pudemu esse dichjaratu chì tutti i momenti slipperi ùn anu micca bisognu. Pudete, sicuru, cum'è tuttu in a nostra vita. In ogni casu, i matrimonii chì ponu vèninu esistenza in a situazione di cooperazione cù amichi o parenti, sorge assai più spessu ch'è in altri circanzi.

FRIENDS LEAVE UNABLE ASK ...

Ma, forsi, a perdita più diffiscola chì pò esce à stà à sta via hè a perdita di un amicu. Pudete accade in parechni manere.

* In certi casi, i rilazioni amichi sò scambiate gradualmentu è imperceptible. Accuglienza in una situazione chì a cumunicazione ùn hè micca arbitraria, ma hè limitata da certi limiti - interessi corporate (chì poteranu micca d'accordu cù e persone personali), etica ufficiale, etc. - tutti i dui anziani inevitabbilità anu avutri raghje è agravani à l'altri à un amicu. Allora unu di l'altru ùn sustene micca in u rugu da l'autorità, dunque dettu riguardu à i prublemi familiarii di l'altru per una parte di più di più di quale. Hè statu ancu. È andò ... Gradualmenti a relazione si cena è di u primu affettu spirituale ùn ci hè micca rastru. L'amici hè necessariu di lascià.

A seconda versione possibili di a rupture hè l'identità impurtazione di qualità incridite di una persona prublema prima. À u mumentu unu di i amici soppò sopr'à u ventu di curriri favore cù i so superiore, scalendu a scala di a carriera, cogliu più soldi, etc. E accumincia a attu a scapitu di l'affinità spirituali cù l'amicu d'aiutu. Hè chjaru chì tutti aviani a cura di u so benessiri stessu. Ma hè una cosa si avete a rivalà cù e persone chì ùn sò micca troppu cercanu, chì sò cun voi in i so cundizzioni. E n'avutru altru, quandu avete a rivalà cun un amicu struitu, u cucinu secunimu o un amicu, cù quale anu faciutu kulichiki in u sughjettu ...

* U terzu pughjale hè in a situazione quandu l'amichi sò in i primi passi d'una scala, chjamata "serviziu" - iniziale o duranti u tempu. In teoresi, tuttu hè assai simplice: in u travagliu hè un capu è un subalternu, in casa - amici. E praticamenti sopravientu di tali castling hè casi impossible. A relazione cù l'anzianu amicu hè ancu influinzatu da l'indidizione, rattendu in u coru cù una sape silenziosa, è l'còllera in un sè stessu. Unu arraggiuneghja chì u secondu salari hè più altu è u travagliu hè più neve, u secùnnu è in còllera chì u primu adupranu in relazione cun ellu qualchì privilege superfluitu è ​​una attitudine più attente.

In una parolla, invita un amicu amicu per i so culleghi, unu o l'altru vi sarà perditi per ogni modu. È a maiò parte di sti pèrdite sò micca ghjustificate. Dunque, vale degnu di stà a tentazione. A megliu dà soldi in prublemi o cunsiglii bè, induve pudete cercà un novu travagliu! E l'amici hè una amici, è u serviziu à u serviziu ùn sarà micca un impadatore.