Macchi dolci dolci

A storia di l'umanità iniziò cun ellu. Forsi hè per quessa chì ogni nazione hà a legenda propria, un modu o altre cunnessu cù questu. È in ogni di questu questu fruttu hè dotatu da un putenza veramente magica. In a mitulugia greca, u creatore di a manzana hè Dionisiu, chì u presentava cù Afrodite, chì era u mutivu di a simbulizazioni erotica di a mela. In Alimagna, si crede ch'è manghjendu una pumu, una persona sappieghja u bonu è u male. In Russia è à questu ghjornu cun una grande festa di a festa di vendita - Spas d'Apple. In u nord d'Italia, un arbre fràggicu cù frutti vivaci è cunsideratu cum'è a principal nurse-nurse, è e tradizione di u so cultivamentu sò trasmessi da generazioni à generazioni. Diciami di e varietà di i dolci dolci delici.

In i strati di u charm

U caru lentamente sopra u prossimu turnu di a strada di a muntagna, fora da a finestra hè un paisaghju famigliu: orchard d'apple. True, a versione italiana hè un pocu distinta da l'abitudine propiu di a famiglia - l'arbre ùn hè micca più altu ch'è u crescitu umanu, prima, cù bè rami starrati. Ùn pudemu micca crede chì questa fragilità creazione di a mamma terra pò "sopra" à 70 manzili in u primu annu di u so nascita. In ogni casu, u regnu di spargeru "mommy" italien: suttese di 300 ghjorni annu. U restu 65 ghjorni invernu da e bassa temperature temperate l'ariavule: l'arburi sò spressi l'acqua fredda, chì, glaciali, forma un capeddu di ghiaccio, salvu da i fretti. U spettaculu hè unicu: l'arbureti in mille di carvuni create un fugliale di fichi cù i figuri strammi di ghiacciu. Cusì, sò dui prublemi sò rimindevii: i turisti anu da qualcosa di vedà, è l'arbureti ùn si congelate micca da u friddu. In primavera in u Tirol du Sud o Trentino (in Italia sittintriunali) hè incredibile bello: l'arbureti sò fiori. Ci sò migghiara è millai di elle. I appicciati sò cultivati ​​per documenti di seculi è ghjovani in i8 anni ùn sò micca allibbutu per abbandunà e so casa in cerca di u romance di i grandi cità, è assumanu l'affari di l'anziani è a custa a big farm. Dopu tuttu, u so avventurinu avvicinau l'arbureti di manzana in questa terri paese. A storia di i manufatti "FROM: Italian Alps" hà iniziatu à più di quattru seculi fà, quandu, in cerca di situazioni unichi, i pruprietarii lucali principiavanu à scopra i sole di l'Alpi, circà à truvà u locu ideale per i so giardini. I primi spirimenti sò riesciuti è in u primu annu brindava i so frutti: u culori rougi è incridibile.

Allora in u calore, in u fretu

Scéptique à tutti l'aderenti "in l'oltremare" di a stagione è l'Antonovka, dopu a prima tastera di i prudutti di i jardini lucali, diventanu spaventamente embarrassed. A carne hè densu è gustosa à u stessu tempu. Ma in moderu, senza spulazione micca necessariu. Nantu à una pelle sfumature bassa ùn hè micca una sola mansa, a forma di u fruttu hè liscia, liscia. In modu, solu i manni lucali di a marca Rede Chiefu si vantavani di una forma elongata ideale: "Tutti aiutu à u clima unicu", i ghjurnitori italiani boasting. Distinzioni di temperatura di l'off-seasoni sò solu benifichi per i frutti: à a notte, quandu a colonna di u termometru chjude à certe, i pumparenu parvenite di ricchezza, è u sole di u sole si cumene cù umidità è l'ossigenu. Cusì, e variità lucali varia in juiciness è a resistenza à u trasportu.

Apple Strudel

4 raggetti

Preparazione: 90 minuti

Preparazione: 35 minuti

Per a prova:

Per u riposu:

Sift the flour. Trimate a mantova in cubbi. Mettite cù u zùccheru di u zùccheru, u zùvulu, u zuccherinu di vellucci è u rintimentu di limonu finu à u lisciu è aghjustate cù farina Scopre a pasta in un cinematograficu di l'alimentariu è frigugliate per 1 ora. Peel mele è fette finamente. Mettite cù zuccheru, breadcrumbs, u latti à culore, frutte, ron, zucchero di vellerie, cinnamon e rassicatura limonale. Scacciate a pasta è piazzola nantu à una pappaccia di focu. In u centru locu u stuffing è roll the roll. Lubricate l'strudel cù l'andu di uovo è fremure in pre-caliu à u fornitu 180 ° C durante 35 minuti. Pùa arrughjare cù u zuccherinu in po.

Hè veru chì tutti i meli importati sò trattati cun cera prima di trasportu? No, ùn hè micca. E tecnuluggi muderni di imballaggi è di almacenamiento permettenu micca di u trattamentu kimicu di i frutti. Dopu à a cugliera, i pumudini andà à e vendita induve sò urientati prima. Per esse micca per e chjuche è dannu, qualsiasi trasportu internu di i attelli si mette nantu à l'acqua. In più, in grandi e spazii caseddi cù una capacità di 100 chilò, sò situati in enormi càmera di almacenamiento, induve si mantene una temperatura di quasi 5 gradi.

Sò primi manni una offerta unica o solu un muvimentu di marketing? Hè abbastanza da u duminiu di a cullighjera per piglià dui paquetes di manzili, u prununziu è i pratiche, per sente a diferenza. U primu sarà per a selezzione: tutte di una forma flat, senza cianchi è pilates. In fabbrighjani manufatti such mancianu sò sughjetti à parechji espansione di sorte. Cada scan 72 (1) volte da parechji anguli. È se dette un danni (dent or wormhole), l'ughjettu a rietta micca in e canecche di u prima scala o di riciclà. Queste manzini sò cultivati ​​in un clima unicu: l'aire di a muntagna, cambiamenti di temperatura, u terrenu fertili di u nordu di l'Italia, dani a manzila cultivate in questa zona un gustu unicu. E sò un pocu più di solitu: 50-70 p. per kg.

Golden Delicious hè una potazione forte cù una pelle liscia è una forma ligeramenti allungata. A perfume dolce, casu casi florale combina in armoniu cù u so culore giallu, chì sarà rosatu da u cantu chì u sole rai di l'Alpi Italian si cumincianu. U gustu hè suculente è crucianu.

U capiddu rossu hè una superficie liscia, ciume ciuma e una forma alargata. Granny Smith - una poma verde forte di medium size. Tart è gustu frescu cun u verde brillanti è energicu. U zuccaru di questu mancu persequiteghja a so settimana.

Braeburn - sta manzana russa cun un ticatu verdi amariciu characteristicu hè una forma ligeramente asimmetrica. E grande è forte, hà un gustu dolce è à u listessu tempu. Questa mela hè l'orgogliu di vignaghjoli italiani.