Ricetta di l'annu Anita Tsoy: Meat piccante in coreanu

Fighjendu e ritratti di a cantante Anita Tsoi, hè difficiule di crede chì quandu questa bellissima bellezza cù una figura sportiva rigularità cun una altura di 157cm. pisava più di centu kilogrammi. A storia di a so perdita di pisu hè diventata un esempiu per i milioni di donne chì sò overweight. U cantante pruvò tutte e ricci invecible è inzimabile dieti è quasi arruvinà a so salute cù pidani di dietarii. È solu una visita à una nutrizzionista prufondi Margarita Koroleva aiutò à Anita a stabilitu u cuntrollu di u so stessu pesu. Ella sviluppau un sistema di alimentariu indivìdu, chì u artistu adherisce riguardu à questu ghjornu.

U sistema di alimentazione di Anita Tsoy

In a menù di Anita, panii, verdura, greens, frutti senza dolce, carni di dipende e pesci prevalenu. L'usu di i casgiaghji è di u casgiu hè limitu, l'alkohol, i mayonnaise, l'affumicate è l'arriche sò stati sclusivi, zuccati in pacchetti è qualsiasi fast food. U cantanti piacenu almenu u un litru di u litru di l'acqua un ghjornu, rimpiava u cafè cù tè verde, è l'oliu biancu - oliu. Un novu modu di vita dà nascita à un hobby pocu: u cantanti hà pigliatu l'ortu. In u so situ, credi vegetali, frutti, biscotti è verdi, chì diventenu dopu à piacè à a so famiglia. Anita, cum'è una vera donna orientali, hè una maravigliosa maturita è piace assai di a cucina. Avemu prisente à a vostra attenzioni una di e ricette d'indiziazione da Anita Tsoy.

Ricetta per carne in coreana da Anita Tsoi

500 gr. A pulpa di vacca hè unghjustu disurientea è tagliata. 2cm. Roote di ginger, 2 dagli d'ajonchi è una quitu di u pappu rossu finamente finitu è ​​mischju cù carne. Pour 5 tablespoons di salsa di soia è sottu pressu à una media ora. Pour à u fruttu di pane friscu (cunfluviu sesamo) oliu, frarè a carne da ogni uppostu à una crustata, foglie è falla di patezzu per 10 minuti nantu à caldu. Sfrancà u zuccheru di sopra, sprinkle i sesame seeds with beef and add the fire for few minutes so that sesame browns. Mettite torna cù u ghjacciu è serve. Comu un platu di platu, l'aringa o arroche di corbelli sò ideali. Bon appetit!