Meteo in Crimea in settembre 2016. Quale hè u clima mistante in a Crimea, secondu i previsioni è i valori di i turisti?

U battèsimu di u prìncipi Vladimir in Chersoneu annantu à un milan anni facianu a Crimea sacra per l'ortodoxu. L'avvenimentu accadì à a fini di aprili, 988. Dapoi, Crisea hè una terra specie. Questu hè u megliu postu per rilassate, è micca solu in l'estiu. In Yalta, Sevastopol, Alushta, Feodosia, Evpatoria, turisti di tutta a Russia, da l'Ucrania è di l'estremu allivatu venenu ogni ghjornu. Malgradu i sanzioni di u 2014, i Stati Uniti, Frenchmen, Germani, ucraini, una amurusi u restu à a penisula, sò sicuru. Tradizionalmente, a maiuranza di i Russi sò allivi in ​​vacanze. A maggiorità di e vacanze estiu in a Crimea, ma a parte di a stagione di velour gourmet si aspetta u principiu di u vaghjimu. Meteo in Crimea - sittembri 2016 - u sognu d'amatoriistà di scundassi di l'affullanza di megacighji, da i strati gasciati, l'oliu di u metro mette in a pelle à u fini di u ghjornu. Sicondu i previsioni di u Centru Hydrometeorulogicu, à l'iniziu di i primi ghjorni di vaghjimu u sole sera brillarà bellu. A tempura media di l'aria è di u mare in u mesu serà apprussimatamenti a stessa. Normalmente, settembre, tinutu in ogni cità vicinu à u Mari Neru, hè una fruttu di ghjornu frescu nantu à a tavula, u bacinu di mari, ancu u cicculata tan à a fine di u vacanze. Sicondu i visitatori chì anu visitatu a penisula in Golden Poru, settembre hè u megliu postu per vacanze.

Chì serà u clima chì cum'è in a Crimea in settembre di u 2016 sicondu i previsioni di u Centru Hydrometeorulogicu?

U Centru Hydrometeorologicu predice un tempore seccu è soleil dans la Crimea nantu à a penisula in u 2016. A principiu è a fine di u mesi in u ghjornu hè mistu à + 23 ° С. A mezzo di settembre sarà calore: finu à + 25 + 26 ° C è sopra. À u stessu tempu, l'acqua à a spiaggia sarà cusì calma chì ancu in i ghjorni sporchi rari (a seconda dicadenza di u mesi), a so tempera hè spetta di esse + 23 + 24 ° C. Quelli chì si piace di bagnarate in a chjarita, sapete ciò chì significa "basta in l'acqua". A precipitazioni cresce rapidamenti l 'aria, mentri l'acqua resta surprisingly warm. Ritorna in Crimea in settembre, di sicuru - micca solu cù a famiglia di mare è di spalle di tranquillu in a spiaghja senza risicu di "torra" in u sole. Hè una figa matura, à quarchi à ancu liberu, a ripusenza in iardia di Crimea. Questa hè a uva più diliziosa, calda è cusì assolellata. Questa hè una cipolla di u Yalta, grandi, violeta è pianosa, chì crescenu solu in a Crimea, è in nisun locu. Sittembri hè quì - un vacanze di notte nantu à e terrapland de Yalta è Alushta, vacanze in Sevastopol, cuncerti gratuiti è discu in l'aria aperta.

Chì hè a temperatura mediu di l'acqua à sittembri 2016 in a Crimea?

Fans di i vacanze di u vaghjimu in a Crimea sapemu chì a temperatura di l'acqua in settembre hè più altu ch'è in l'estiu, speciatu in June. Warmed over the previous three months, ùn hè micca falatu sottu à + 23 + 24 ° C à u principiu è à a fine di settembre. Solu più vicinu à a fine di u mesi, i bagni ùn sò notevamenti menu. L'aria hè già fruttu, perchè u mare hè chì pari di friddu prestu. In fatti, questu hè micca solu. L'urganisazione di rimborsu recorda a temperatura di l'acqua à circa à + 22 ° C. Tali indikaturi ùn succede micca ancu in u ghjugnu. In tutti i cità di i cità, a staghjunata cuntinueghja. A vacanze di vitturi sò animati à guidà un "banana", in un catamaranu, i yacht, saltanu da un colpu inflatable, set in a mare aperta.

Chì sò in generale u clima in Crimea in settembre: rivisioni di i turisti

Rispondani, ripusendu u restu in a Crimea hà cambiatu pocu finu da a penisula tornu torna diventata un territoriu russu. Cum'è prima, ogni quindici minuti da Yalta, a stradi di i navi navicà à u Nest di Nanninu, Nikita, Gurzuf, Alupka è u Palazzu Vorontsov. Cum'è prima, "traduttori privati" anu invitatu i turisti à i peschili di i mini-yates è i fritterini nantu à u puntu. U carru di telefuni mostra a cura di cavallu nantu à a "City of Gold" visione stupenti di a Costa Sud di Crimea. I vini di Crimea seducenu i gastrunimi senza cun gradini, ma cù u so gustoso increditu. A climatologia in a Crimea in settembre, suave, cale, unabrachebile, possa totari di ricerca è divertimentu. I ghjornu sò caliu quì, è à migdi ùn si puderebbe ricordate l'estiu: à u sole, ci pò esse + 30 °! Quandu puderà descansà à a penisula in u dicembre 2016, ricordate chì u clima in a Crimea, ancu di settembre, pò cambià assai rapidamente. In liturali, nant'à pocu minuti, u calore è u sole desapareceranu, è sopra i muntagni arrubbanu i nuvuli chiudu: un signu sicuru di e chiuvuti è tempesta. Fortunatamente, tali momenti sò rarissimi. In generale, u clima di Crimea in settembre hè un rigalu per i vacanze chì ùn anu pussutu à restà à l'estiu. Quandu i turisti di Crimea scrivite in i so scuperte in i tempi diffirenzii, a temperatura di l'acqua è l'aria cusì cuncerna in settembre. Ti piace i veri vini è i uva, i fichi è i rosati? Venite à restà in Crimea in settembre! I prezzi in u vaghjimu per tuttu questu hè minimu. Quelli chì si piaccavanu da camminate in a muntagna si ncontranu i salvaje, ma da questu almenu di u rabidu è u ficu, i spine è u prunes.