Nutritura propria quandu sguassate a vitela

A voisina hè l'urganu in quale accumulate a bile. In u prucessu di a digestioni, ùn hè micca l'ultimu postu. In ogni casu, questu corpo pò purtà assai prughjettu, finu à a so eliminazione. Questa operazione hè una misura obligata. È se u pacchiciu ùn si ricusa à rinfurzà a voisina, condemna à cunsiquenzi più severi. Per vede cù a rimolta di a vuccata, ponu avè osservatu nutrazione propria è limitendu à u cunsumu di u salinu di a tassa, u grassu, è dinò à rinfurzà l'alimentu frittu, grassu è piccante. Aduprate più infurmazioni nantu à nutrimentu propiu à rimbarscià a voisina di i vignaghjoli.

Chì vede a verni cumu? Hè un òrganu chjucu di a via biliaria di a forma ovalia, avè a pruprietà di stese. A presenza di questu organu permette a bile produttu da u fianu per penetreghja liberamente è accumula quì, anu più grossu, più satuvutu è scuru.

A voisina hè eliminata da parechji razze. Spessu, forme pietre. I ragiuni per a so furmazione sò numerosi. Tra l'elli, è a malnutrition, u colesterulu altu è a predisposizione hereditaria, è l'stagnazioni di a bile, chì hè dovutu à un stilmentu sedentariu. I cunsiquenzi di a furmazione di pietre - hè una vaghjula, a so stira è l'occurrence di decubitus. In più, una infezzjoni pò unà stu prucessu. Comu u risultatu, ci hè una veru amuzione di penetrazione di i mura di a burbuila. Questu hè l'indicazione per a colecistectomia, questu quì, per sguassà a buca.

Dopu chì a voisina hè stata eliminata, in una quantità di casi, ci hè un sviluppu di u sindromu di a ciclo di stacolugia. Questu hè un complexu di fretti di u liquid, stinziazione, dulore è ictericia, chì hè un signu di danni à a vaddi bile. A causa di u sindromu pò esse l'altri malatii di u viaghju gastrointestinali. Inoltre, a causa diventa più tarda a cirurgia per sguassà a vuccata, punendu i duttori durante a cirugia.

Nutritura à sguassà a buca.

Allora a vigliaccu, chì funziona cum'è un reservoir per a bile, hè eliminata. Ùn ci hè nuddu à acc accumulà a biloc, è u ductus bile, chì si opens in u duodenu, s'aprenu solu quandu l'alimentariu entra à u gastrointestinal tract. Per quessa, dopu à l'operazione, devenu adirte à nutrition.

I principii di nutrimentu terapicu sò simplici. U manghjatu dopu un tali operazione sarà posizionatu, cum'è qualcosa di prucedure medica, chì aiuta per esaltà l'stagnazioni in a viloria. U paciistu hà bisognu à cambià à e maniche frequente è frazzanti. Chì significanu frequenti è frazzioni? Eccu, l'alimentariu hè stata pigliata in porghje chjuche, cinque o sei volte di ghjornu.

Perchè hè bisognu di seguità riguardu à questi postulati? Se ùn avete micca cunfurmatu cù e norme semprici, in a via biliaria ùn sarà stagnazioni di a bile, a furmazione di pedi cumincianu è u prucessu inflamatoriu sarà più attivu.

A dieta per i persone senza una vespulite hè particularmente importante in i primi misi dopu à l'operazione. Un principiu impurtante di nutrttura propria serà una diminuzione di l'attività (da induve irritazione) è altri orgogliu digestivu. Benessere cocciu coccu per un coppiu, è cibu o stewed. I prudutti chì anghjulanu u stomacu è a mucosa intestinali sianu distendu da a dieta.

Menu recomandanti per i sperimentati.

À u primu e segondu misura d'avena (avena, u rossu, u scherzu), i vegetarii, l'insalati di purée è vegetale hè benvenutu. Ogni pagani appiccicati di variità boni di grassu, pudete avè l'aringe, solu imbottitatu, ova in forma d'omelette o untuvitu, casgiu chjucu, pasta variata, in uni cun u latte picurinu è a crema agria (fat-free), possa tè, ma micca forte, zitelli di frutta fresca di frutti non àcidi.

Per pranzu, u sopra vegetale o di cereali hè cunsigliu, hè pussibule di usu di latte cun tagliatelle, è borsch, cun u verdura o mantra. U secunnu platti sò principalmente preparati da carne, ma, novu, varietà di grassu grassu, è pesci. U manghjatu / piscu hè fogghi o sicuru dopu avè l'ebbulenza. U manghjà i carni anu struitu, è preferite ne wieder. Comu un postru - compota, zucca di frutta o gelatina.

A notte di a mezzo di u lugiziatu cù biscotti sechi in biscotti di grassu o un bunu, ligne seccu, è ancu di furmagli bacconsente hè preferitu.

A cena forse cumposta di u cereale in u latte, a cassetta, a castagna, o da i vegetali stewed. Beni benissimu prudutti di u latti. Un vetro di kefir before bedtime hè ancu accoltu.

À i prudutti, chì deve esse escluditu à u pacche operatu da a so dieta, i medichi includenu, indudablezza, aguti, fritti. Pudete definitu ùn si pò aghjustatu è affumicato. Tabu in u canned food, i pezzi di carni è di u pesciu di grassu, nantu à varii spezii, cumpresa di cipolle è l'agliu. A pruibitu cuncetta u cunsumu di documenti, pani coar, diversi carbonarii. I sante di frutti è freschi sò ancu inclusi in lista di i alimentos pprojbiti. Solu fora di a dieta sò suggetti à i pezzi friddi - l'alimentu duverà esse caliu, per ùn avè fattu spasme di a strutura biliary. Da e legumi è eureti sottu a ban caldi ravane, sorrel, radish, da babini - pichi è fagioli. E, sicuru, categurichi ùn accede micca i prudutti alcoolichi, u cafè è u tè forte.

Aos gradualmente, se benestar di u paciente hè soddisfettante, solu i postulati basi di a dieta pò esse aderiti à: cena frequenti è divisa, è l'exclusionu di certi alimentari da a so dieta. Per esse, sti restrizioni strette in i primi parmetti parvenenu impussìbuli. Ma oghji cunsumatori sò offre una quantità enorme di prudutti. Sceglite u più sanu, di sicuru, pudete. Un pocu tempu è spirimintà, è da a lista di i prudutti permettuti, ognunu trova u so favuritu è ​​utile.

A rializazione curretta di l'appuntamenti medichi è l'exclusioni di prudutti inadmissibile guida i cundizione di l'ex paciente à a colecistetomia per a cundizzioni di una persona sana.