Rougeti salute

À l'iniziu di u sviluppu umanu, i nostri babbi sò cuparti da i capelli da a pede. Oghje, ùn hè micca tantu capeddu hè statu nantu à u corpu umanu, è cù u tempu, una persona hà amparatu à prutezione a 1,6-2 m da u so corpu da e cundizioni climatichi avversi. Hè cugnumatu chì a pelle hè l'urganu più grande di u corpu umanu, chì prutegge u corpu umanu da i fluttuaciones climatichi. Ci sopra, emita acqua è scogliu.
Perchè ci hè un capeddu pocu nantu à a pelle di una persona, solu parcialmente pò pruteggiri u so corpu da friddu o calore. Per quessa, averia bisognu à "aiutà" - hè necessariu di vistimenti ch'elli ùn impediscenu micca a respira di u respiru, ma in u stessu tempu pruteghje. Inoltre, ora, quandu a contaminazione di l'ambienti hè sempri crescita, e vistimentu divintarà un tipu di filtru chì prutege a pelle umanu da uttene sustanzi venenu chì pò disturbà e funzioni di u corpu.

La lana naturali hè una medicina di natura.
1. Calenziu è friquenti.
2. Ù micca riceve carica electrostàtica.
3. Hà permette a pelle di respira.
4. Massaggio di a pelle, stimula a circulazioni sangue è prumove a liberazione di l'sudore è i fraschi nantu à a pelle.
5. Absorbia circa 30% di l'umidità.
E cose naturali sò megliu.

A questa funzione prutettiva hè megliu realizatu da a robba prudutti di fibri naturali. Hè necessariu di ricanuscimentu (cù un pocu eccezzioni) chì avà hè difficiule di truvà un sustitutu per a lana o di sita. A lana di i vestiti di a ghjente utilizate 7 mila anni.

Oghje chì l'egiziani antichi s'hevenu, fendu nantu à una lana feltrata. Oghje, a vestitu fattu di lana pura natural hè u megliu, ma sfurtunatamenti, hè bastatu caru. A sita per a robba era usata solu 5 mila anni fà. In a Cina Antica, era u sicretu più impurtante: per l'esporzioni di quaritatelli, i testichi o larva fora, anu punitu cù a pena di morte. Ma i mercaderi romane spallevanu questa bania è à traversu Bizancium hà purtatu i vermuli di sita à l'Europa. A Seda ùn hè nè manera più inferior à a lana. Hè assai vantaghji, ma hè più caru ca lana. U Cotoneddu principia à esse utilizatu 7 mila anni, ancu un pruduttu naturali, in più, di prezzu. True, hà qualchì inunità, per esempiu, a ropa di inviendu da u cotofidu hè micca calda.

"Second skin" - i ditti di a moda
Sfurtunatamente, u cumpratore si presta più attente à i tendenzi di a moda. Hè sceltu chì a scelta di a ropa indeterminata predeterminate u prezzu è i prublemi per a cura di questu, è se il vestimenta sò preghjudizie à a salute sò spessu ùn anu presu in corrispondenza. In modu, a ropa ùn diventenu micca solu per l'apparenza di una persona, ma ancu in a so salute è di benessere.

I roti ùn deve micca ristretta u muvimentu. U vestitu impastu ùn solu impedisce chì a pelle di respira, ma ancu disrupta a circulazioni sangue, per esempiu, à causa di u strettu cuddaru di a cammisa, a circulazione cerebrale aghjunghje, è a reazione di una persona pruteghja considerablemente. Se trova u teatru particularmente struitu, pudete tastà a prublema di a funzione di i genitori. Inoltre, quandu si sò purtati in l'inguernu, una distanza d'aire à un illamento ùn hè micca furmatu trà a pelle è u materiale, è a circulazione sangue di a pelle hè intruduzzione. Underwear hè a più spessu di cuttimi, ma u cotonu assume l'issucia, sottu a influenza di u quale hè u principiu di cumpressione. Per quessa, a ropa sottumessu devenu esse cambiatu è lavata à una temperatura di not less than 60'C. U cottu possu cuntene spori è fungi di mudelli.

Avvanzi di u cuttuni:
1. Alta capacità di umidità;
2. A fascia ùn amarà micca;
3. A resistenza à a temperatura alta (u cotto pò essa pani);
4. Ùn arraggià u pelle, ùn riceve a carga electrostàtica;
I disadvantazzi di u cuttuni:
1. Prutezza termale limitata;
2. Hè stendu;
3. Nun troppu elàsticu;
4. Pocu secu.

Silk - u brillatu di a natura
1. A sera hè assai bella brillanti;
2. Aghjusteghja umdità (finu à u 30% di a massa di a sita), ma ancu ùn hè micca stata mutada;
3. Ùn ùn riceve a carga electrostàtica;
4. Durable, quasi ùn criscenu;
5. Un insulatore bellu;
6 U mole ùn lu ùn amò.