Cumu libri di u scantu di morte

A scantu hè assulutamente nurmale. Senza un sensu di teme, una persona ùn pudia micca esse norme è esse prestu per diverse situazioni di vita chì implicanu periculi, cum'è un disastru naturali o un attaccu. Ùn hè micca qualcosa malu. Tuttavia, solu s'ellu ùn passa in esterno. Se teme captures l'essu tutale di una persona, se l'ughjettu di u timore piglia una volta di novu è di novu i pinsamenti di una persona, senza falla di pensà à qualcosa cosa, questu hè una patologia chì i psiculoghi chjamanu fobia. Una di e fobie più cumuni è u scantu di morte. Chì pudete fà sè ùn avete bisognu di sta fobia?

Parlà per un omu nantu à i so propiu selvaggi

Avete assai megliu quandu vi diceranu qualcunu chì pò cunfidari o fiducia per un mumentu o altru ragiuni annantu à u so prublema. Puderete cun quellu chì pudete truvà qualcosa chì deveru scantu è cumu per trattà cun ella. Stu metudu hè ancu bonu perchè quandu quandu anu vistu da l'esternu, vene una soluce ovvia è simplice chì ùn pò micca esse truvata da a persona stessu.

Nun Avete Preoccupatu Tempu

A morte veni per ognunu, ma ùn preoccuppa micca davanti à u tempu. Pruvà capisce chì a morte hè parti di u cursu naturali di e cose. A Bibbia nni rici ca ci sò assai preoccupati in u ghjornu oghje, per questu ùn hè micca bisognu di preoccupà dumani o bien. E avemu spessu pensendu micca di ciò chì succede in noi à u mumentu è mancu appena di ciò chì duvereverà dumani, i nostri penseri sò generalmente attenti assai, assai luntanu, chì ùn ponu micca chjamatu un bon bufellu.

E parenti valenti è valentie ùn sò micca pensate à morte, ancu se hè cunnisciutu chì sò malati cun una malatia incurable o sida. In quessi casi, i persone pruvate di turnà l'attinzioni à i modi di surviglià, ancu s'ellu ci sò chjaru invalido. E interessanti, assai spessu, questi persone si ricuperate, è più spessu di quelli chì soffrenu di e malatie chiuve, ma sò pesimistichi è credi ch'elli inevitabbilamenti morireanu. So ùn soffrenu, temeate a morte, u momentu chì sò sempre vivu.

Rice i vostri valori di vita

Ricurdativi di ddu puntu di vista - chì tuttu u mondu, à u quale u vostru corpu hè ancu preoccupatu, desaparecerà quandu avete mortu. Dunque, ùn vogliu assai attenti à u vostru corpu, fate cura à u pianu immateriale. Pense à u vostru stiliu di modu oghje, induve spenni l'energia è l'energia. Sì i vostri risorsi limitati è priziosi, pervece l'utilizanu à l'estremu. Traite a cumpassione, sia pacienza, prova à aiutà cum'è quì pussibule.

A vita viva à u più

Ùn averete micca a vostra vita nantu à teme nantu à tuttu, ancu a morte. Ùn hè megliu di pruvà à cumpiendu a vita cù a felicità è l'alegria chì ùn pudete micca esse sottu u pesu di parechji problemi è i prublemi chì a vita porta à voi. Spessu passanu u tempu cù i amici è l'amici, andonu in a natura, andemu à parechji avvenimenti, scopre a novi attività, apprendemu nantu à i vostri talenti hidden.

Be optimistic

Sicondu parechji studii, persone ottenevule persone più longu, è sopra assai di malatie cardiovascular, chì sò trà e malatie comune di u nostru mondu. Cusì, pruvate à circà à u mondu da un puntu otticu otticu - in particulare, postu chì aiuta per passà a morte!

Pensate a morte com'è una continuazione naturali di a vita

Pruvate d'avè capitu chì a vita hè subordinata à i so cicli, è per u nàscita è a vita, seguita u morte mandatoriu. Ogni noi hà a so postu in questi ciculi, è in u so tempu, anu da esse dinò a muriri per fà un spaziu per e generazioni ghjornu.

Ùn pensate micca chì, dopu à a morte, andarete in l'oblit

I amami ùn si micca scumpariscenu micca di stu mondu - mentri si ricùardi di elli, sò in a certa manera persistente, in i vostri cori, in a vostra memoria. Pero abbandunate u mortu - i morti è pruvate à dà i vostri amatei l'amore è u calore, cura di più campà.

Inoltre, unu di i mezi di rimettimu di questa fobia pò esse chjamata appellu di l'aiutu à a religione - tutti pretendenu chì dopu à a morte, caghjà in un locu induve anu da esse felice. Forsi hè tantu?