U latti di capra in l'alimentariu alimentariu

Oghje, trà i zitelli, l'intolerancia à u latti di vacca hè una causa cumuni. U latti di vacca possa una alternativa - u latti caprunu, chì hà assai avatati. I scientisti anu fattu una grande parte di ricerca, durante quale si truvava chì a maiò parte di i zitelli chì ùn si ponnu micca tollerà latte di latte furanu u latte caprunu. A portabilità hè spiegata da u fattu chì e prutezione di questu latti sò vicinu à i proteini di u latte umanu. Per quessa, i medichi principiavanu a ricumandemu l'usu di u latti di capra in l'alimentariu alimentariu.

Li medici si cuminciaru à circà in u latti di un caprettu sustitutu per u latti di mamma in u tardu à u XIX seculu. Durante a ricerca hè stata data chì i capri ùn soffrenu micca di a tuberculosis, a brucelisu è l'altra malatie "vacca". Attenzione era pagata à a cumpusizioni di u latti, ci resultava chì a cumpusizioni di u latti caprunu hè l'ideale per l'alimentazione di i zitelli.

U latti caprunu ùn mancu una proteina, chì si trova in u latti di vacca e provoca allergii in i zitelli. À una età primu, una allergie pò purtà à a dermatitis atonica. Allergii dopu pò causà asma bronchial. L'usu di u latti caprunu reduciu significativamente el simpaticu di a malatia è a pussibilità di cumpulizioni.

Inoltre, i zitelli cù trastorni digestivu sò più capaci di tollerà u latti di caprettu chì u latti di vacca. Inoltre, i zitelli chì sò alimentati formule pè u zuccherinu in u latti caprunu, acquistà pisu è crescenu più peggiu chì i zitelli chì sò alimentati da u latti di vacca.

A vaca è u latti caprunu cuntenenu i stessi elementi traccia, ma u so cuntenutu sò diffirenti. In u lignu di capra, per esempiu, u cuntenutu di calciu hè più di u 13%, vitamina B6 hè 25% più grande, vitamina A hè 47% più grande (chì hè necessariu per i zitelli), 134% più potassiu. In u latte, u seleniu di caprettu hè più di 27%, u cobre hè più di 4 volte. Ma in u latte di vacca, in paragunà cù u latti caprunu, a vitamina B12 hè più di 5 volte, è l'acidu folicu hè più di 10 volte.

A u cuntrariu di u latte di vacca, a capra cuntene un pocu menu lactosa, chì hè bona per i zitelli chì pacenanu di a intoleranza à u zuccherinu di latte.

Ma in u latti di vacca, ci hè più di ferru ch'è in u latti di capri. Ancu s'ellu ci hè pocu ferru in u latte, hè assicurata da u corpu di u zitellu.

U latti di capri hanu detti individuali di pocu vitamini B è di l'à follicu chì ùn pò micca dettu di u latti di vacca. Per quessa, se u zitellu ùn hè micca un annu, in a so dieta, altru di u latti di capra, devenu esse un altru alimentariu.

Qualcuno chì era, u latti di mamma si stalla fora di a cuncurrenza. L'scelta in i zitelli, artificiale, chì suffrenza d'una sensibilita aumentata à u latti di a vacca hè chjuca. Dopu tuttu, u latti di soia pò ancu causà allergii in i zitelli. Per quessa, l'opzioni più affidàbbili per a sustituta u latte di mamma hè u latti caprettu, o alimentariu alimentariu, ma basatu in u latti caprunu.

U latti lustru di capri porta l'energia di a vita. In u corpu, u latti caprunu hè digestatu in 20 minuti, mentri a digestioni di u latti di vacca dura 2-3 volte più. Per u corpu umanu, u latti crudu hè più utili chì u latti pasteurizzatu. Siccomu durante a pasteurizazione cù a temperatura alta a maiò parte di l'enzimi sò distrutte, u risultatu hè un lamentu chimicumente desequilibrante.

U latti di capri stessi hè equilibratu per ch'ellu hè un sustitutu per u latti in umanu è hè adattatu per alimentà i zitelli.

U latti caprunu hè una caratteristica notableu - hà un effettu benefizièvule nantu à u sistema digestivu (inoltre, l'età ùn hè impurtante). Inoltre, pò esse migliurà a cundizione generale in parechje malatie.

I capretti di u latti caprunu sò più apprupte per alimentà i zitelli, postu chì sò i più faciuli. U crema hè biancu, i credi sò utili, soprattuttu se u zitellu pesa più menu di u normale.

Comu avemu vistu, u latti di capra hè più sicura è più utili per i zitelli. In ogni modu, per evità l'irritazione di a mucosa gàstrica è di u sviluppu di l'anemia, ùn hè micca cunsigliatu per fà u latti di capra à i zitelli. Per ampararla hè megliu utilizà a misura di i zitelli (hè pussibule è di u latti caprunu). I figlioli d'un annu pò principià per aduprà u latru di capra in viaghju di u latti di vacca (ùn hè micca indesevule per l'animali per piglià antibiotici o l'hormone di crescita).