Perchè a persone disputa, cummattiu cù l'altri?

Spessu, quasi tutti i quali ci ponu dumandà a quistione: "Perchè a persone disputa, cummattiu cù l'altri? "Hè interessante interessante, perchè cuncurrenza è ostilità nascenu trà e persone, quale hè a so natura è ciò chì genere. Dopu tuttu, tuttu questu dipende direttamente nantu à a so essenza stessu di l'omu, cumu è quellu chì hè. Chì ci hè più in persona: u bè o u male? È sò cunflitti maligni? In i tempi antichi i so boni dolci eranu cunsiderati, ma oghje chì sapemu chì da i cunflitti unu pò sculacciate u necessariu. Ùn importa micca quantu avemu l'evulute, avà succede sempre, chì prova chì sò sempre impurtanti è necessarii per una persona. Allora a question si sviluppa: perchè è perchè?

Ancu in i tempi antichi, li filòsufi è i maghi espritti spéculate nantu à u tema di guerra è cunflittu. Perchè i ghjente si disputava, battete l'altri, mostrà a so aggressione per tutta a storia di l'umanità, interessata quasi tutti. Oghje sti prublemi sò studienti, è a so psicologìa suciale hè cunsiderata. Questa mena hè unu di i più impurtanti in questa industria. Ùn hè micca un sicretu per qualsiasi chì a ghjente unite in i gruppi, interagisce cù l'altri, chì compresi u fattu chì si ghjunghjendu cun l'avutra, disputa, e duie cumpurtamentu i cumpurtamentu è funziunamente apre di e norme. Ùn hè micca strana chì u cuncettu di cunflittu hè assuciatu cù emozioni negativi. Ci hè ancu u vede chì sempre devanu esse sempre evitata. Ma hè cusì cusì? Per fà quì, cunzidii u cuncettu di disputa, cunflittu, ancu e so funzii negattivi è pusitivi.

In a psicoluggìa, u cunflittu hè a colisazione di diretta oppositely, tendenzi inconsistente, un episodiu unicu in a cuscenza, in interazzione interpersonale o relazioni interpersonali entre individueli o gruppi di persone, assuciati cù esperimenti emozionali negattivi. I cunflitti ponenu disputa, i ragiuni per quali si pò esse parechji. Pare sapemu chì a ghjente disputa per un pocu, per volte ci sò parechji razze. Avemu dinò chì a lotterie pò vultà in modu diversu: qualchissia hè bona, l'altri pò battè per u restu di a so vita. Per capisce per chì a ghjente si disputa, perchè cummattiranu tantu spessu cù l'altri, avemu da cunsiderà parechji esempi da a vita, è da questu pudemu raccumannà una cunclusione nantu à a basa di tali cunflitti.

Per esempiu: una zitella ritrova u so sposu. Sò camminate à u carrello, hè tranquillu, sughjettu, cercanu qualcuno à a distanza, tenendu a manu è cammendu, apparentimenti, pensendu à qualcosa. Hè in un mal humor, hè preoccupatu chì ella pensa ch'ella ùn importa micca nantu à ellu. È oghje ch'ellu ùn hè micca assai emuzionale, ùn ùn l'anu più à fighjà, ma ella hè statu longu cresciutu per ellu per esse cumpiimentu. E ellu pari di sognu di qualcosa più in generale. Cumu, perchè ellu hè, cumu si pò esse pocu spargente? Eppo hè chjesa è ùn pò esse più, ellu sta u frasa: "Ùn m'anu aintru micca nantu à mè à tuttu", viaghja à veda. U zitellu in perplexità, ùn capisce micca ciò chì hà successu, ciò chì era culpèvule di davanti à ella. Accumincia di chianciallu, facennu riflissioni, pensendu à qualcosa di qualcosa. Accustonu a chianciri. Forse disputa. Riaducta impetuporamenti è si abbanduneghja.

Avemu l'analizà a situazione. Chì ci sò e cose di a disputa quì? A zitella hà fatti per a manca d'attenzioni, chì in fattu. Accusanu l'omu di dimenzjuzzione bassu è esigene più attente. U mutivu principalu perchè sta coppula disputa hè una mancanza d'intelligenza, chì hè unu di i razzi cchiù cumuni. In fattu, u zitellu hè solu un caratteru calmatu, ma a zitella ùn ùn capisce micca e si accusalli da l'indiferenza. Un tali cunflittu ùn porta micca guadagnu à qualcosa bè, ma di modu di risolve, avete bisognu di capiscenu è d'accettà a psiculugia di una altra persona, è ùn culpè micca per ciò chì pudemu pudemu smarete.

Certe volte i partinariati culminate un dialogu, difendu i so interessi è i valori. Oghje chì un dialogu pò esse diventitu in una disputa, se tutti cumincianu dà venti di e so emozioni, ecc. Di u dialogu pò esse diventatu in una disputa globale, un affrontazione induve tutti i capi di u pumelu pugnanu cun l'aiutu, difendu i so interessi. Nisunu vole esse rinuncià a so pusizioni, ogni individu vole di cambià a so mente è vincite, ma spessu ciò chì hè impedente. I posti di l'altra persona parvenenu noi erronevuli, è avemu principiatu per diligently pruvà "curre l'errore". L'altru ragiunatu cumuni per chì a persone disputa hè una visione è valura diversi. U sò sbagghiu hè chì ùn pò micca d'accettà a vista di l'altru persone senza avè capiscu chì tutti sò diverse, è tutti sò u dirittu à a so opinione. Sì una maladie cù un amare, pudemu avè capitu chì avemu avè accettà cum'è hè, altri ùn l'avemu micca amatu, ma a creazione chì avemu creatu? Se ùn pudemu micca accettà i so scopi è visi, forsi ùn hè micca quellu chì avemu bisognu?

E persone si cummattereghja cù l'altru per e diverse ragiuni, sta tendenza hè inevitabbile. Per quessa, ùn avemu bisognu di scopre à evitari cunflitti e disputa, è u megliu di tutti - puderanu risolve. In fatti, questa hè una misura assai impurtante è u travagliu duro. Amparemu à risponde di prublemi simili à a vita. Chì ci hè necessariu per supremu a disputa? Chì avemu deveremu amparà, è chì sò e regule per questu? Prima: amparate à cuntrollà i vostri emozioni. Ci hè parechji volti quand'elli ci avianu, è ci hè un desideriu di disputà tutte e negativu annantu à u avversu - questu tutti disputa è cummattimenti. Hè necessariu di abbandunà di stu desideriu. Quandu u cunflittu si sviluppeghja per u malincipente, a causa hè spessu micca chì u sociu ùn vole micca à sente cun noi, ma perchè percive a situazione sfarente. Cumentu più spessu cù l'altri, discussioni publicamente di e vostre vulete. Comu solu - cercate cumplicati, cunzidira l'opinione di una altra persona, ùn importa ciò chì era dura.

Vulemu esce per quessa a ghjente disputa cù l'altri, cumpete è cummattiri. Questi aspetti di e relazioni chì ciranu, avemu spessu enfrenta cunflitti, anu convertitu una parte integra di a nostra vita. Hè impurtante micca solu per capiscenu i so motivi più frequenti, ma ancu puderanu interazzione cumu. Ùn deve sempre u ricurdate di ciò chì hè impurtante è di cuntrullà, è di sente l'opinione di una altra persona, di cooperà cun ellu, per circà i cumprendi è di esse analizà a situazione, a vita serà più faciule è rilazioni più piacevuli, perchè hè a chjave di successu.