U rolu di e parolle in relazioni trà e persone

I cunciamenti i medichi cunghjuntenu u ghjurisimu di Hippocrates: in questa scola sacra pè a medicina, unu di i cumpunenti mpurtanti hè a prumessa di cura cun palori. In una parola, pudete inspirà è animà, è pudete puru tombu.

E i medichi sò avè qualcuno chì l'avutri persona. Tuttu avà hè cunservazione di u rolu di a parolla in a relazione trà e persone, ma micca chì ognunu entende cusì è quandu pudete utilizà u putere di u so parolle. Fighjemu qualchì esempi, quandu una parolla hà un significatu especial in a nostra vita.

Punti di irversibilità in cunflittu: filtre parlà

Tutte e famìglie disputa, cum'è psiculoghi. I famìni felici chì disputanu in modu constructivu è infauntu - destruzzione. A principalità diffarenza tra u cunflittu chì reveleghja è resolvi u prublema, è u cunflittu chì agrava u sferimentu di relazioni, si trova in l'abilità di micca di ghjunghje à i punti di l'irreversibilità.

I punti di l'irreversibilità in u cunflittu - sò sti frasi o paroli chì ponenu un puntidu grassu in a relazione. Unu di l'esempii più impurtanti hè u messagiu di u tradimentu. Sì i cô esse o amatori parranu, è in u fusile, unu di elle dici chì hà cambiatu, pò arruvinà e so relazioni treme.

U puntu di l'irreversibilità ùn hè micca sempre bisognu solu, per quande ellu ponu esse elipissi. Per esempiu, cresce chì per i cunflitti familiari, u puntu d'irreversibilità hè qualchì frase chì difunde l'onore di i genitori di u cantà. Ma a diversità di a nutizia di a trazzia, avete bisognu à chjamà parechji di i genitori di parechji volte cù e parolle indecente o accusavanu di qualcosa seria avè una decisione hè fatta nantu à u pagamentu.

I punti di l'irreversibilità in famiglie sfarenti pò varià. Una nutizie nantu à u tradimentu hè intolerable, l'altri sò cumune. Qualchidunu ùn pardunanu i scacchiate cù i so parenti, altri pòbbenu sperienza in questu cunflittu duranti anni. Allora soli durà tempu per capisce ciò chì hè u puntu di l'irreversibilità per u to cumpagnu.

Nun mai parlà "mai"

Un altru sicretu di disputa successiva, rinascendu i raporti, hè a capacità per non generaliserà. Parolle di a forma: "all", "sempre", "per sempre", "mai", "per nulla" ùn deve esse escluditu da u vostru vocabulariu si vulete mantene a relazione. In rispettu à i zitelli, sti parole sò chjucu cumpletu. Dittu un ziteddu qualcosa cum'è: "Eppuru sempre tardi" o "Ùn mai appreverete à parlà nurmale nurmale" - vi prugettu di fallu. U zitellu ùn averia micca una autoestima constantemente è ùn hè micca capaci di assessà adequadament. Ùn si sà micca siddu o so mamma hè stanca e annunziata, o oltru ùn hè micca unlearned è mediocrittu, perchè tuttu hè percevido à u valore di a face. U rolu di a parolla in a criazione di u zitellu hè enormu, è ùn deve micca abusatu u so l'addevu parenti in questu materia.

Ùn compite micca una persona cù qualcosa altru ch'eddu

Un modu constructivu d'esse l'insatisfacciamentu ùn hè micca di generalizazioni è e comparaison. U travagliu in relazioni trà e persone in ogni situazione: in casa, à u travagliu, è cù l'amichi, è cù i zitelli è cù l'amare.

Sì un omu dà e fiorite, è l'altru espresioni l'amuri cun preoccuperate per a salute di una donna o cù e facenzi di a casa, ùn a micca paragunate. Questu ùn hè micca male è micca bè in u stessu, u culore negativu o pusitivu di stu cumpurtamentu avemu attaccatu. Vulete vulete esse fruttu? Carrica un omu ecunomicu cù una lista di shopping, chì cuntene l'articulu "fiori pè una donna amata". O simparate cun ellu stessu: "Quandu avete dàmpere fiori, diventate à mè l'omu più romantico di a Terra". Ùn impartente a vita è contate i stori in l'stile di "Ma Man'kin Vasya ùn si si scurdà di dà à a so femme bouquet".

Cume l'espressioni di scuntentu è micca di offent

I masters in u campu di littiratura in u nostru tempu sò i apologici di NLP. A programazione neurolinguistica permette di studià cù detallu u rolu di a parolla in relazioni trà e persone. Perchè e persone chì anu realizatu e corsi in NLP cusì successi in vendita? Perchè sò furmatu in l'abilità di passà e prublemi in a cumunicazione, stabilissimu u cuntattu, trove rapidamente punti di cuntattu cumuni cù l'interlocutore.

Allora, in NLP ci sò parechje mane interessanti per ottene ghjucà u so propiu. Per esempiu, sè vo vulete induce à qualchissia per cambià, ma ùn vulete diventà un mentorore è una persona chì ensece l'adulti à a mente, hè bisognu di un discorsu simplici.

Un discursu simplice, in cuntrastu à e parolle di parlà "in u testa", urgei à a persone per capisce u prublema stessu è per circà suluzioni. In ocasioni in una forma bella, hè più faciule per avè u vostru messaghju à traversu solu direttamente. Sè in casu di una esigenzione diretta per ùn esse tardi, vi ferviate una conversazione cù l'impiigatu in un discursu simplificatu, puderà alcuni più. Un discursu simplificatu cuntene assai metàfori, cumparazii è alternattivi. Un esempiu di l'usu di i tardi di u persunale saranu: "Pudete trattà diversu di ritornu, unu chì pare u signu di cungiuszione, l'altri detarà ritorni com un signu di lazignatez è indiscipline. Saria cuntentu chì sì, Larisa Mikhailovna, hà truvatu l'oppurtunità di privatu o publicamente, discuttu sughjettu o discussione bellu un problema chì hè risultatu di questu generu ".

U truccu di un discorsu simplificatu pò esse chì ùn avete micca u vostru interlucitu l'scelta - per discutiri o micca di discussà un tema poc favorevule. Vi dà l'eletta di e forme è i metudi di discussione, urdinendu di u dialogu è senza forza di fà per fà.

U strattu aplicatu di a literatura in cumunicazione

Ci hè un travagliu assai ristrettu in a relazione, chì pò esse risoltu cù l'aiutu di a parola. Pigliate prestu un pocu quì l'esempiu per una donna è per un omu.

Una donna chì u maritu hè dispensa è ùn ponu truvà u travagliu ùn deveru sempre per sempre qualchì parolla di critica. E parolle di sustegnu, appruvazioni è fidi in i fideli, in l'absenza di tentative di aiutà in verità, vi portanu un risurtatu più veloce. Sì, essendu una musa hè micca cusì faciule. Ma i parolle dolci dolci in a situazione di u persone per u travagliu pò travaglià miràculi.

L'omi deve ricordate chì, se una donna prupone un donu caru - un capo di pelle, un carbu o un ornamentu, è ùn hà micca soldi per questu, pò ... parle. Questu ùn hè micca una besta, hè un fattu: ferme discorsi è longu cunversione da lumera canduva o da a luna sò capaci di qualchì tempu o ancu per un bellu pezzu per privà una donna di brami mercantilili. A cosa principal hè di crede in sè stessu è amparà à domiciliate u vostru discorsu.