Pèrdita di visione è indimentamentu viscuali

Pèrdita di vista è disinziunezza visuale causanu una riurganizazione di tutti i sistemi di corpu, cusì formanu una percepzione particulare è attitudine in a persona.

Dopu à u nostru nascimentu, avemu avutu per cunnosce u mondu chì ci hè cun l'aiutu di cinque sensi. Grazie à elli avemu vistu, senti, sintinu, odore è gustu.

Un travagliu di tutti l'analitze facenu pussibile per rivisite a realtà. Ma a visione entre elle hè a chjave.

Per fà sapè a carica annantu à l'analizadori visuale, imaghjate l'imaghjini. In questu casu, circa 100.000 pareti venenu à l'indirizzu ogni ghjornu. U stessu numaru di parcorsi informazioni entre u nostru core à l'ochji (u restu di i sensi sò solu u 10%). Duranti a perdita di visione è difetti visuali, una persona ùn pò micca riazzione à u mondu nantu à ellu cum'è l'altri populi sani.


Sì l'ùacchi nun travagliammu

Chì succède a custa l'uffizzione postale principal? I branchi ci sò soprascritti. Hanu bisognu à espansione u territoriu è u travagliu di tempu. Apreximamente a cosa succiau in u nostru corpu. Persone cù impreziunazione visuale attivate l'orgoglii sensu di sensu sensu: audiage, sensibilité tactile è sensu d'oliu. È cù u tempu l'avè amparate à prucessu micca di u 10% di l'infurmazioni, ma assai più.

U successu di a sustituzione di u sistema di l'analisi visual depends, prima di tuttu, nantu à l'età à quale a pèrdita di visione è difetti visiti. Persone cù cecità cunghjunta o acquistate in a zitella adattate a più bella.


I miccanismi compensatorii

Audièntu. E persone cun perdita visa è difetti visiti sò più prubabili di localizza a fonti di u sonu, più longu "aghjunghje" a so direzione è analizà più veloce. L'urganizazione di a retazioni à a frase esità pruvucarà chì in u casu di l'armari, u circhese duie volte. In generale, l'ipertaezzione di certi ogii di sensu pò levà a fenomenu interessanti: l'irritazione di un sistema d'analisi pot causà l'excitazione di l'altru. Allora, u sonu pò causà sensazioni di colore o toccu. Toccate a flauta, per esempiu, in parechji cecchi hè assuciatu cù u toccu da quarchi friddu è lucenti.

Touch. Una pèrdita cumpletta di vista facenu a necessità di "sentir" u mondu. In cunnessione cù questu, i partiti distali di e mani, questu quì, i zoni di u dete sò attivati. Questa "formazione" reduce u minimu di a percepzioni è, per consensu, aumenta a sensibilità tactil. U so nivellu hè diffirenti per tuttu u ghjornu: per esempiu, in una persona fatta, u minimu di a sensibilita decenni.


Dove una imatge

I metudi per ottene infurmazione nantu à l'ambiente per i cechi sò largamente universali, ma l'analisi di a dati obtati è a più presentazione pò varià.

Ci hè una differenza fundamentale trà i personi persici di u nascita è quelli chì anu perseguite a vista è i difetti visuale à una età cuscienza. E persone chì anu abbandunatu in l'età adurata, ricurdate i storii chì anu vistu, è tutte e furmazione più numerosa di l'imaghjini pruveni in basa di sti ritratti memorabili. I ciuri di u nascita o persa vista à l'età di trè anni sò riprisentanu u mondu circundante puramente in u so modu, micca in tuttu cum'è a vista. Per esempiu, ùn sò micca sognu di l'imaghjini visuale. U so sonnu sarà pienu di l'arghjuli, i sonnii è di sensazioni. Ancu à i nostri ochji durante un sònniu, i deddi di i dete si movianu cù l'armari, facenu movimenti sensacionale o "fluttering".


A rigalu di a perversione extrasensoria

Ci sò spessu cases chì a sensibilizazione di vibrazione di i personi cecu reachi micca solu altu, ma un nivellu fenomenali veramente! A so persunzione elevata permette per piglià fluttuazioni in l'ambienti à l'aire. In u risultatu, a vibrazioni riflessa da e case, l'arburu è altri oggetti enormi permessi i cecchi per sensu è facilite u muvimentu.

Ùn ognunu pò discrive u sensu in dettu. Per quarchi, hè cum'è una sensazione di una fossa in u livellu fradale, per altri, l'ombra. Ci hè questione quandu un cecu persone sia a casa di cinque metri è un polu - da una.

Questa abilità di i cechi in i circhuli scientifichi cumincià à parlà in a fine di u XXu seculu. Hè statu chjamatu "sensu sittettu", è dopu - "percepzione faciale".

Hè cresce chì e persone cun visione nurmale avè ancu una sensibilizazione vibracionale. In ogni casu, per a mancanza di dumanda, resta in un nivellu di u minimu di u minimu.


E cumu ti piace?

A cima di a sensibile sensibilita hè u sviluppu di a sensazione ottica di a pelle, per quessa, l'abilità di a pelle per responde à u culore è a lumera cambiassi. Hè pruvatu chì, cun un certu furmazione, i persone ci sò capaci di distingueru u culore cun l'aiutu di e so mani è ancu avete un grande testu scrittu.

Mentre chì i scientisti sò solu à pruvà di spiegà stu fenominu è ùn sò micca disprizzatu cù e cuncludii, tutte e justificazzioni esistinu solu in a forma di teori. A versione più affidativa hè l'oscilazione elettrica è elettromagnetica. Sicondu i so culori diffirenti colutori creanu diverse potenzii elettrici. Quandu si sentenu a superficia, ci hè un "grip" di i dete. È i cecchi fighjà u culore da a forza di u embrague.


Una vera vita hè pussibule!

A cegnu hè quizàs u mutivu più particularu di a perdita di a visione è a disgrazia visuale di tutti l'esistenti. A capuline ùn si pò accade: cumu pudete viaghjà, travaglià, movime, cumunicanu, finarmenti, se ùn pudete micca circà l'ochji di l'interlocutore, se ùn cunnosci micca u via?

Intantu, ci sò assai esempi cungre chì e persone, privati ​​di e so visioni, ùn sò micca adatti à a so nova realità, ma di qualcosa cosa straordinaria in a vita: scrivenu a puisia, u travagliu è più importantemente, fallinu in amore è creanu famìglie.