Prima volta in u stranieru, guida curta

In u nostru articulu "Prima per u tempu in u stranieru, una guida brevi" vi daraghju cunsiglii è ricunniscenza nantu à cumu si pò esse arritti. Quandu avete dicisu è, finalmente, hà cumpresi un bigliettu internaziunale, u primu si vultà in l'esterno. Avete naturalmente cura di parechje dumande, duv'è devi à andà, cumu si u viaghju hà fattu, quale è per chì mutivu risponde ciò chì pudete fà, da u mumentu chì hà pagatu i soldi è finu à vultà in casa. Avemu da spiegà à detallà quant è ciò chì farà.

Cumprà una visita
Finalmente, cù l'aiutu di u persunale di l'agenza di viaghju, avete still bought a tour. Impiegati di l'agenza di viaghju aghjustate una visita è cunfirmanu l'applicazione, tuttu questu pò esse fattu, o quarchi minutu o uni pochi. Quandu u vostru viaghju hè reservatu, paghe u soldi, dopu avè pagatu, avete u vostru cuntrattu cù l'agenza di viaghju. In u casu di un volu à un paese duvutu esse una entrada senza visa, tandu avete passaporti in e vostre mani. Se per i vostri alimenti hà sceglie un paese chì esigene una visa, da à i travaglianti di l'agenza di viaghju chì dù à i vostri passaporti, cum'è per ottene una visa, i ducumenti necessarii: soldi per pagà una visa, ritratti, riferenzi. Pudete ancu ciò chì si visite un paese cù visa, ùn pudete micca vende una visa, è avete digià averete una visita, dopu bisognu di pagà per l'"assicuranza di viaghju", perchè u soldi, dopu à non issuendu una visa, hè tornatu à voi.

U cuntrattu precisa l'infurmazioni necessarii di u viaghju, a larga di sughjornu, u numaru di pirsuni, alimentazione, hotel, paese.

L'opera di u viaghju in quandu avete da eseguisce un cuntrattu, vi informerà da u quale aeroportu voce, quale vol, è à quale tempore. I Documents per a partenza: puliti d'assicuranza, viaghji à u vostru, voucher per check-in, passaporti cù visa ti serà aspittendu à l'aeroportu di u ghjornu di a vostra partenza. Certi l'agenzii di viaghju offre à ricunniscenza di documenti da l'ufficiu per un ghjornu o dui prima di a partenza.

Eppuru, un tali prospettive per avè a vostra documenti dui ore prima di a partenza, hè animatu, invece chì un impiigatu ùn vene, pò esse alcuni incorreite in i documenti è cusì. Ma ùn anu micca peghju. Millte volte chì sta prucedura hè stata fatta, è quì i pezzi sò improbabile. Avete bisognu à l'aeroportu dui è media ore prima di u volu di u vostru volu. Truvate u vostru bigliettu, questu avete da dì à l'agenza di viaghju, è dì chì duvite esattamente, è in quale un uttminista custituistivu di u vostru operatore turisticu serà.

Partenza da l'avvena
In questa data, sì u aeroportu, in duve parte è metu o trè ore prima di a vostra partenza. Avà u vostru travagliu hè di truvà u vostru tourista operatore. Ùn fate micca questu si hè tardu. Finalmente aghjunse per ellu è hà ricevutu annu cù i ducumenti. Puderete cuntrollà u duoppu: questu cartulare duveranu esse u biglietti d'aria, in regula un annu à viaghju di ritornu. In u bigliettu di u bigliettu, i lochi di quandu sarete sedi in a cabina di u pianu ùn sò nurmementu micca indicatu, avete da ricevientu quandu hè statu registratu, ci devi ancu esse un validu per settling in l'hotel, verificate u tempu spentu in u paese, alimentazione, hotel è tuttu ciò chì puderebbenu bisognu , dopu l'arrivu à u paese. Sè vo avete digià statu passaportu, avete ancu avè acquistatu è verificate una visa. A visa hè posta nantu à una pèrita inocupata in u passaportu, una visa pò ancu esse situata in mezu di u passaportu.

I documenti sò nantu à e to mani, ora avete bisognu di passà:
1. Controle di customs.
2. Registra per u volu è in manu nantu à l'bagagli.
3. Pass passport control.

Ùn bisogna chì l'altri passageri di u vostru volu passanu ancu questu prucessu, ancu senza sapè, puderete diventà una cola di "cuda" è esse realizatu l'accussioni necessarii. Scrivemu prestu scelte di sti procedimi

U cuntrollu di i customs
À u cuntrollu di u cuntrollu hè scunnisciutu, sese portanu sughjetti pruibbiti chì ùn pò micca esse dimustratu. Tandu deve esse dichjaratu in a dichjarazione uverale si avete un grande quantità di soldi, armi, antichi è sustanzi di siciliani è cusì. In u corridori adupratu ci sò duie zoni: u Corridor Verde è u Corridoru Rossu. U passageru rosu hè pensatu per i passageri chì devenu esse dichjarate l'articuli in a dichjarazione uverna per l'esporatu. U passageru verde hè pensatu per i passageri chì ùn anu micca nunda da u dichjarà. U 99% di passageri ùn avianu nunda di dichjarà. È passemu tranquillamente in u corridoreale verde. Cumpagnia di tariffu pò selezionà verificà è inspeccione l'equipaggiu di qualsiasi passageru, tenendu in mente chì questu hè abbastanti rari.

Prughjettu è scatula
Quandu si rigistanu per un volu, avete scambià i biglietti d'avviò è impone pagate di piacere, ellu cumportanu cumu passendu entra à u pianu. Durante l'inscriptionu pudete truvà u sediu in a cabina. Ma s'è manghjate a cumpagnia o famiglia sana, in tuttu u passageru d'aria è passaporti, vede tutte sfilata.

Quandu si rigistanu, vi lasciate un bagagliu purtate è pigliate l'equipaghjie. Sì avete qualchi cosa, puderete abbandunà e vostre affari cun voi, cum'è bagaglii in manu. O pudete carghjità u vostru bagagliu in u bandu di carica di u pianu, è solu dopu in l'arrivu, aghjunghje à u aeroportu. Fettile di equipaje in una maleta durabile o una borsa, hè megliu ùn mette in una maleta di mani cunfittendu, perchè puderebbe cascà quandu si cede, ancu da una piccula altura. Dopu a carica e un scaricamentu di bagagli ùn sò micca bella cosa delicata. In parechji aeroportu per un penalità addistincu, pudete pacarete i bagagli, hè cummattedu cù capiglii di film, serà durable, compactu, cordone è pensi ùn stiranu fora, è intruduceri ùn sanu micca pussibule di penetrarà.

À u passatu d'imbarcu chì sarà datu, avà hè infurmatu assai impurtante per voi, cume nant'à u numeru di a sera, in inglese "gate", hè necessariu, per quandu, à l'ora di l'atterragu, pudete andà à a sera chì avete bisognu. Télévisione nantu à u parme, l'infurmazione serà assicurata ripetutamente.

Cuntrollu di passaportu
Prima di abbandunà u paese, avete bisognu di passà u passapore di cuntrollu. U passageru cuntrolli di passageru sò unu per unu è indetta un passaportu, à a dumanda di u guvernu di u cunfini, vi tenite bisognu di un passendu d'imbarcu. In u passaportu di cuntrollu vi cuntene nantu à a marca chì avete passatu u cunfini statali.

Queste prucessi sò realizati in diversi aeruportivi in ​​modu diffirenti. In ogni casu, cercate u vostru volu nantu à u tabulazione, avete infurmatu nantu à l'agenza di viaghjà è sarà chjamatu u so numeru, ancu hè scrittu in u bigliettu. In u tavulinu, induve vedi u vostru volu, i cunti di i vitturi seranu vicinu, induve i bagagli seranu cuntrollatu è registratu. Se vene ghjuntu prima, dopu in u tavulinu ùn voi micca vedutu u vostru volu.

Quandu si truvà i numeri, andà in i so rachi. Pudete passà da u cuntrollu aduanale, o passà quandu dopu u vostru register. Quandu passau u cuntrollu di a righjoni Sì vinutu prima, i racks anu vacante, u registrazione ùn hè ancu iniziatu. Ma pocu tempu i turisti si riuniscinu, i stessi pasilii di voi, è una cola per registrazione hè furmata.

Aduprà u cuntrollu di u cuntrollu di u turistu, ghjè prubabilmente un kinde di cunvenzione, quasi ùn a nota micca, o nantu à u cartulare chì avete digià passatu o passanu u cuntrollu doganali dopu.

Quandu avete ricevutu un passendu d'imbarcu, andate cun u bagagliu di u vostru bagagliu à u passapore di cuntrollu. E dopu avè passatu ufficialmente u latu di i limiti di Russia, è avete u territoriu neutru. À a vostra dispunzione, ci hè sempre u tempu, è puderete andà à e voi senza travagliu di etere. Dopu u passaportu cuntrole tuttu e cummirciali senza travagliu, perchè ghjucà micca situati in Russia. U pagamentu hè fattu in euri è in dumande per e merchenzie. In tuttu u volu sanu, anu ancu esse uffrutu mercurie di bundanza.

Quandu u ghjornu di partenza hè avvicinatu, avete bisognu à seguità a vostra sera / porta. In a sala di salute, avete bisognu à passà per i detecturi metallichi, è ancu sottumette un esame di bagagli personali. In a sala di salute, avete da esse aspittà per l'annunziu à a tarra, è cù i passageri, puderà imbarcà à ponte, presentendu à u persunale di l'aeroportu si avete bisognu di passaportu è esse passatu d'imbarcu.

Vol
In u pianu duverebbene offre un bevande, u lamentu di ghjornu, cum'è cù e merchenziesi.

Arrival:
Eccu avete da passà tutte e prucedure in reversu.

Passaportu è u cuntrollu aduanale.
Sì avete una visa in u vostru passaportu, passate u cuntrollu. À a dumanda di i guardii di u cunfini, ci vole à preparà un valtu per un accontu à l'hotel è altre documentu.

Se vene à Eggittu o Turcu, dopu à vultà, pudete cumprà immediatamente un stampu di visa. Preparate un cantu prerequisitu in u dolu o in euros, preferibile senza rendi. Cumprate un stampellu, appiccateghja nantu à a pàgina di u vostru passaportu, cumpleti l'immigration card, chì in l'urigine Latina attraversu u passaportu di u dati, l'hotel è a cità di quandu duverevate.

Dopu avè dispostu tutti i papirtichi, una carta di migrazzioni è un passaportu cù una visa stampata, andate in l'attellu di cuntrollu di passaportu. Ci hè chì u guvernu di cunfini vi darà un stampu, chì avete passatu à u paese, è passanu a zona di cuntrollu di u cuntrollu.

Bagagliu
Andate à l'area di ricerche di bagagli, è dete aspè quandu u fugliale hè ridduzzatu da u pianu, u vinarà nantu à a cinta transportadora. Pigliate u vostru bagagliu è quandu vi lasciate l'areruportu, sarete ricevutu da l'impegno di u partitu di l'ospiti. Mantene un signu chì u vostru tour operatore hè scrittu. L'impiigatu ti rigala, è vi mostra chì cumu ghjunghje à u trasportu di u trasportu chì vi darà u vostru hotel. Mentre chì tutti i turisti si riunite in a sera è prima chì u busu partite, duveranu generalmente una ora, site dunque esse mandatu à l'hotel.

Check-in à l'albergo
Quandu si trasferenu in l'ochju, a vostra guidanza hà rigalu tutte e turisti, dà e struzzioni è organizate una reunione in l'albergo per dumani. A guida pò esse presente à u check-in, è pò abbandunà cù i documenti in u pannello di reception. Comu regula, l'assicuranza cunnosanu russu è inglese. Dà à u vestitu a recepta un valtu per a check-in è un passaportu, da quandu dopu e postu hà infurmatu una carta o una chjave per u vostru numeru. U passapore pò piglià finu à dumane, è hè bella. In u busu, a guidaria cuntene à dettualità nantu à i servizii hotele è l'ordine di stallà.

Settimatu in a stanza, pudete truvà un restaurant, maestru di u territoriu di l'albergo. Intra dà una reunione introduttoria cù a guidazione, nantu à quale avete da sapè infurmatu di l'ordine di a vostra partenza da l'hotel, invece ancu un prublemu di scursioni, amparà cumu u cummerciu di travagliu, cumu pudete chjamà u mèdicu è cusì.

Partenza da l'albergo
Ogni hotel hà u so tempu specificu, quandu u ghjornu di partenza vi tenete vacate a vostra stanza. Paghjate i vostri bè, purtate o stessu o purtate à un spaziu spiciale, à a accugliente, aghjunghjenu i chjavi di a stanza, se hè necessariu di pagà pè i servizii servizi pagati, è u tempu chì t'hè abbandunatu prima di u trasferimentu di ritornu, manghjarè è aduprà u serviziu di l'hotel.

In certi volte, un bus di trasferimentu vi vene per voi, chì ti purtaranu à l'ariaportu, induve passà torna, tutte e formule è andate in casa.

Avete fattu cunnosciutu cù ciò chì i vostri accustomi seranu, quandu site in u stragneru per a prima volta, speramu chì sta cumentu guidà l'aiutà chì vi ferma più cunfidendu in questu quì vicinu à a Patria.