Perchè u pesu da respira: i sicreti di a "gattivera" gattiva

Un stomacu chjucu, una cintura finta, un corpu stretchatu hè u sognu di ogni nena. U modu di un sognu hè diversu. Mentre i fanali di u sport fate l'oghje praticà l'algoritmi di l'esercitivu davanti à un speculatore, è i ventilatori di a dieta fate chjusi in frigorelli - avientatori cercanu modi faciuli. E, surprisingly enough, trovanu. Queste trè pezzi di luci si aiutanu à perdiri pesu: u solu esigenza hè a regulezza. Ripristinamentu di u sistema respiratorju ogni ghjornu in un stomacu vacanti, avete rassignatu un corpu elasticu.

"Vacuum". Arrassate in ligna, rinfriscà e so spalle, alleate a vostra postura. Scambià i so peri à l'larghezza di i vostri spalle, pusau e mani in i vostri cattivi. Cumincià à respira in una manera misurata: à a profonda inspirazione annantu à l'stomacu, in l'exhalazione - retraite. Pruvate per fà u fattu d'eserciziu è cun cura, straining the muscles of the press. Questa "vacuum" permette di saturà u sistema circulatori cù l'ossigenu, acquistà un suministru di energia è benessere.

"U vacuum intermittenti". A secùncia di l'azzioni hè u stessu cum'è in u primu exercitu, solu avà avà bisognu di cambià u ritmu di respira. Invece di un inalimentu prufunnu è di l'exhalazione, fate qualcuni picculi cù pause, un ritornu in respirazione è tensione musculara attiva. "Vacuum intermittenti" trainsi i musculi di a stampa in un regnu beddu, ma putenti. Bonu aggradavane: normalizzazzjoni di u sistema digestivu.

"Ciaccate cun u ciucciu". Pigliate a pusizione di partenza - petti nantu à a larghezza di i spalle, mani in i cadaveri. Inhale, in tuttu u stomacu è, in questu locu, pianta à lentamente, exhmando. Exhale e rossi di l'aria è, respira in, torna à a pusizione iniziale. Questu esercitivu hè impurtante prestu prestu è accuratamente, analizà u travagliu di i musculi.