Prupite à e vostre famiglia per e malatie periculosi

Cù a maggità di malatii infizzièvuli, l'articuli di iegge persunifiche sò purificati cù cura per a salvezza di i carchi. Prupite e di a vostra famiglia per e malatie periculosi! SARS - avè curatu!
Diminuite l'immunità, l'ipotermia, l'avitaminosi, i malatie croniali di a nasofaringe è di i vini respiratorii, u cambiamentu climaticu, fora di stagione. U cuntattu direttu cù una persona malatu. Ancu l'ipodinamia banale cuddighisce u corpu è faci una preghiera di virus è e malatie!

Quandu a famiglia hè malatu . Utilizà e mette preventivi: maschera, ingesta di vitamina C, u lubrication nose cù l'unurisca d'ovalina (dura da 3 ore). Ventilate l'appartamentu, fate una limpezza umida, duie volte à u ghjornu, passene l'aromatica di l'abitanti cù l'olii chì sò phytoncides (15-20 minuti).
Ùn lasciate micca a malatia in u minimu. Duranti l'epidemica, evite u locu fugliale. Amparate pè a staghjoni. Cumminci di accumpariscenu immunomodulatori, per esempiu, echinacea o cane rose.

Enteritis: Mira ciò chì mangiu! Un incurvatore di i hygiene: mani senza mani, manciatu tardi o cumpratu cù prudutti di l'alimentari, cundine micca unanitariu, acqua brutta, cuntattu cù u paci.
Quandu a famiglia hè malatu. Hè necessariu per descarti tutti i prudutti sospetti. U paci hè bisognu di i so prupietà, chì devenu esse riditatu cù l'acqua furiosa. Bath, sink, toilet bowl clean disinfectant.
Ùn lasciate micca a malatia in u minimu. I prudutti di aduprà per vagnari, valdi cù l'acqua furiosa. Coglie l'acqua cuprea. Attentu à l'alimentu "stale". Evitari i mercati spontani, ùn puderebbe cumu pruduzzioni di carni e pisci, documenti.

Fungus - hè una impegita ! Pudete falà in una salottu di pedicure o manicure, in una piscina, cambiare, sauna, in a spiaggia è in altre postu chì a ghjente cammina camminati.
Quandu a famiglia hè malatu.
Più di 30% di i maletti cun fungus cuntrattu in a so casa di i parenti. U paci hè bisognu di un pappu persunale, toalla è sabbia. Sapienza sò disinfettati cù 40% di l'acidu di l'acidu, i vestiti sò sbuchjulati in 2% solu di sape è soda durante 10 minuti, u bagnu hè trattatu cù detergenti disinfettanti.
Ùn lasciate micca a malatia in u minimu. Per asciugà e mani in piazze di usu cumuni, sò più preferiti pettini di uvizzati per u toulugue. Pus putianu slippers di gomma in a piscina, sauna è altre postu induve l'infuzione hè pussibule. Ùn pigliate calzuni d'altru!

Helminthi - ùn permettenu micca
L'organiziu debilitatu hè un ambienti ideali per l'helminthi. Quandu a famiglia hè malatu. Hè facilitatu per infettà i vermi. U paci hè devenu esse trattatu cù parmettini (rinfreschi i vermi). Olii è larviglii caldi pò stà in tullini è bianche. Prupicheghjite è a vostra famiglia di una malatia peligrosa hè necessaria da pre-processing the towels, routine è pratiche affissante. Uveranu ancu prevene à i vermienti previnenti di i membri di a famiglia è di l'animali.
Ùn lasciate micca a malatia in u minimu. I mani, ùn bèvenu acqua cruda, fretce a carne è u pesce. Cuntene chì u zitellu ùn tira micca e so mani in a so bocca. Frutta, verdura, pour acqua fogera.

Hepatitis: reguli di securità
L'Epatite A è E pò esse infettati senza lavà e mani darrere u bagnu, bevande l'acqua brutta o manghjendu e manicure e frutti. A hepatitis B, C, D è G sò trasmessi cù sangue - ancu strumenti manicure, razors, scorta di raspiani sò ponti periculosi. A trasmissioni sessuale di u virus hè cumuni. Quandu a famiglia hè malatu. Sì hè l'hepatitis A o E, hè impurtante per limità u cuntattu cù u paci. Dàtene persone utensili privati, anche u bagnu cun un produttu chì cuntene u cloru. Furmà a lavandula. Segui i reguli di i hygiene persunale è assicuratevi chì hè fatta da i zitelli: u fiocenu medie à 12 anni, è l'hepatitis, trasferit à questa età, hè particularmente periculosa. Sì una persona cù l'epatite B, C, D è G hè in casa, i cuntatti cù u so sangue sò sempre esse evitati (sessu cù un amatu solu cun un cundomu).
Ùn lasciate micca a malatia in u minimu. I picciotti sò vaccinati contr'à l'epatite B, adulti - se anu in rischiu (i salute, membri di famigghia di i persone o vende di l'hepatitis B, etc.).

Angina: cumu per prutegrà?
Infectuurà cù angina hè faciule, perchè hè trasmessu per i minucieri aerodinati. U fattore dapirtuttu hè ridduzzione à l'immunità, l'ipotermia.
Quandu a famiglia hè malatu. Angina hè cungiunèvule, perchè u paci hà da esse isolato. Ellu deve manghjà è bèviu da un pezzu separatu (hè fogghi dopu ogni manghjà), utilizate una spugna persunale.
Ùn lasciate micca a malatia in u minimu. A la mucosa di a farina si era resistenta à u friddu, si deve règula cunghjonu: rinfriscà a gola cù l'acqua, a calà gradualmentamente a temperatura (sopra à efficace l'acqua è u sal mari). Seranu aiutu à aghjunà l'immunità di l'endurezza generale (bathuri di l'aussie, ciaccanti cun acqua fresca, asciugannusi cù una toalla molla di u corpu in corpu, in particulari), uttimi di duminiu è esercitu regularmente.