Qualessu tipu di alimenta dopu à a nascita di un zitellu deve esse in mamma

U latti di mama hè u megliu alimentu per i solu di nascita. Duranti l'ambrati, una donna hè rispunsevule per a so salute è a salute di u so figliolu. Cumpagnia di a mamma devendenu cunvinta chì ella dà a so figliola tutti i meglii è piglià metudi appruvati per a priservazione di a tacchizzata. Solu in stu casu, l'ambrati pò esse riescita. Comu in a gravidanza, u mennu di a so mamma d'infermiera deve esse cumpletu è equilibratu. Se a dieta ùn hà micca uttene nisun produttu utili, pò pudè esse à a mancanza di carbuidrati, proteini, di grassu è, rispettivamente, a vitamina carenza in a mamma è di u zitellu. Qualessu tipu di alimentu chì avarà una mamma hà dopu à u nascita di un ziteddu?

Per manghjà duverà parechje volte à u ghjornu, preferibbilmente prima di ogni alimentu di u zitellu. Stu modu di nutrimentu hè piacevule per a mamma, perchè hè più utili è convenientu à manghjà in un ambiente tranquillo quandu u zitellu dorme.

Hè ubbligatoriu di crescenu in a nutrimentu di a fruttu d'averebbe è fruttu, tk. sò una ricca fonte di vitamini è minerali, ponu esse cose durante ogni manghjà. Inoltre, l'alimentarii chì sò B vitamini, cum'è u pane, a patata, i cereali sò necessari. Ognii virdii sò à circa ¼ ò da a carta di a mamma d'infermiera. Ma da l'alimenti di conserve è di i frutti, hè megliu per a mamma chì ricusarà, perchè per u manghjà in legnu hè in periculu.

I frutti in a dieta sò deve introdiscentate à pocu. Pruvate pruvà cada fruttu separatamente cun un intervallu di parechji ghjorni è observe a reazione di u zitellu. Ùn avete bisognu di preparalli insalati di frutta in una volta da parechji frutti novi. A tali precazione hè necessaria per chì in casu chì u zitellu hà una allergia, pudete fà rinsignà qualchissia di raghju di fruttu chì hà causatu. Se u zitellu ùn ùn anu riazzione allergii, ùn sò micca cambiamenti in u banchittu, pudete sperisce in modu sicuru. Se u zitellu hà avè una retazioni, u pruduttu per ellu serà pruibitu per 1,5 - 2 mesi. Allora pudete pruvà torna. E listesse cunsiglii duveranu esse adirenti à rispettu à e ligumi è à altri prudutti.

Fighje a manera di preparazione di u pane, l'alimentariu ùn devi esse micca sottumessi à un trattu longu di calore, ùn sia fatta, senza piccetta è senza affumicate.

In i primi ghjorni è mesi dopu à u cunsigliu, a nutrimentu di a mamma d'invalidazione deve esse favurita da l'alimenti chì sò digià digeritu. Carne, pesci è ova sò fonti di proteini d'altìssimu. Sceglite a carne ùn deve esse greche è preferibbilamenti fraru, è micca fritterà. U pesciu ancu bisognu di sceglienu micca fat - pesce, pezzu perch, pollock, cod. In u pesciu, in più di a prutetta, ci hè ancu una vitamina D vitamina impurtante. Un gran numaru di prutini è calcium sò truvati in prudutti fermentati, com'è latte fermentatu, kefir, crema agria, casgiu cottage. U calciu hè necessariu per u funziunamentu propriu di u sistema di u sistema di u sistema digestive, è ancu per u sistema di l'osteria. A causa di una mancanza di calcium, una malatìa periculosa cum'è i rachite pò esse occurrà. Se a razione di una mamma d'inzirghe includi i prudutti di u lignu, u zitellu hè menu prubabile di soffrenu.

In a carta di a mamma d'averebbe, a civera, u milla, u porcu suttastru riccu di a fibra dietetica hè ancu inclusu.

A nutrimentu di a mamma d'invalidazione importa direttamentu l'uparatu di u zitellu, per quessa chì hè vera à pinsà in anticipu di u menu è di abbandunà i prudutti chì sò in periculu per u zitellu. Da a dieta di a mamma devandate esse scuperta salata, affumicata è pienza grassa. E u marinati è e manciari, i spezii ùn sò micca desiderate. Ùn manghjalli cibu è culu, tuttu. spara u gustu di u latti. A uva, u zuccheru, cunfisaria è dolci pò causà u prucessu di fermentazione in l'intestinali. Omi di enfermazione avissiru duverà u so propiu menu, anu pigliatu tutti i prudutti chì ùn sò micca ghjustificate di u natuvulu, per ùn danni à u zitellu.

U voluminu di u liquidu in u menu di a so mamma d'infermiera averebbe circa 2 litri. In u piriodu di a lattazioni, a vanda principale di una donna devia esse acqua potable. Hè utile per incaricà in a dieta infuzione di aneto, anisi, cuminu. Pudete tene u zuccaru da una manzana verde, ma ùn deve esse tene u suchju, u zitellu di tomate, i zucchetti di citru. Ùn vogliu micca carbonate - i prucessi di fermentazione si trovani, è e limonade cuntenenu un gran numaru di conservatori è coloranti. I prudutti alcoolichi sò stati eliminati. In quantità maiò, l'alcooldu pò pruvucà avvilinate in u zitellu, è in inzucitati dui di dui di u sviluppu fisicu è fisicu. Tè, caffè (senza caffeine), cacao, cicoria pò esse drunusca, ma micca forte.

Qualessu tipu di alimentu chì avarà una mamma hà dopu à u nascita di un ziteddu? Nutrimentu di a mamma d'averreau è a salute di u zitellu sò assai attaccati, perchè avete avviatu à questa mena seriu è fate un menu propiu. Inoltre, a mamma deve bisognu di un bellu restu è cammina in l'aria fresca, cusì u travagliu fisicu fisicu è l'educazione fìsica sò utili. Ma si devenu di sguassà parechje prublemi o bisogni una cunsultazione individuali, hè megliu cunsiglià specialista.