Vale a pena esse generosu?

Qualchì parle chì u ghjenuvesu significa una persona bona è nobili. L'altri cunzidenu generosità un abitudu sensu chì porta à prublemi finanziarii. Ma cumu hè megliu esse? Hè vale a pena per vede a vostra generosità o hè più un vitu chì un bon trait?


Ùn sò tutti sò generosivi. Ci sò qualchi littiralamenti contate un centesimu, ùn anu mai bisognu di dumandà un debitu di dui rubli è cinquante sixcopecchi, è esse espertu chì dà l'ammontu esattamente. Altri, à u cuntrariu, abbandunate tuttu à tutti. Ciò chì pò esse riferite annantu à questu? Prima di tuttu, hè probabilmente u fattu chì nisunu estremu sò pusitivi. Se una persona hè pronta per littiralmente per un centesimu, questu viaghja micca indicatu nantu à u bè. Ma in u casu quandu un omu dà tuttu, l'apòstulu stessu hè morgera, troppu piccatu.

A generosità hè a fonte di piacè

È ancu, assai probabbili, ghjinirosu per esse megliu chinu. Spicciatu si ti piacieti tù stessu. Ci hè solu una categuria di i persone chì veramente amanu à darà più cà per riceve. A questa persona pò assicurà à pane è acqua per cullà per un rigalu, chì qualchì sognu. È serà felice cù quellu chì hà vede l'aligria à l'ochji di u so nativu. Se parlemu di tali generosità, ùn hè più possibiliere di truvà un negativu. Dopu avè guadagnatu à quarcunu, sti pirsuni sò literally charged with una energia positiva chì ci dessi a forza di travaglià, crià è vive solu. In u casu quandu anu da salvà, micca nantu à elli, ma à aiutà à l'altri è i rigali, cumenciani à languish just before our eyes. Parechje persone ùn capiscenu micca questu quì, ma in fattu, una tale persona literale si pigghia la fonti di piacè. Ancu in i casi ch'elli rinnuvanu chì ùn avete micca bisognu di scundizà soldi o rigali per cumprà una cosa per voi, ùn hè sempre incùmodu nantu à l'anima. E cumprà una cosa duvitata ùn li ponu micca giòia, perchè pensanu chì qualchissia ùn hè statu assistitu, qualchissia ùn hà micca felice, è cusì. Se a motivazione di una persona per ghenerosa hè un desideriu di fà brindisce à l'altri populi è uttene piacè da ellu, da ghjenuvesa Hè necessariu è pussibuli. Perchè senza stu sensu, l'individui sò micca solu per fallu di depressione.

Anu sempre venenu à salvà

In ginirusità umana, ci sò assai avanti. Unu d'elli hè assistenza mutuale. A lege di equilibriu viaghja perfettamenti in u mondu. Tuttu ciò chì dari, ha turnatu. Ùn sò micca sempre da i ghjente stessi, ma ancu chì ogni bona parte hè recompensa. Per quessa, se una persona hè generosa è ùn serebbe mai sorry per qualcosa, ci sò parechje ghjente aghju inturniatu. Di sicuru, se decide di sceglienu queste persone. Inutili, pudete sceghje cumprà i ghjovani chì anu cunzidiratu ginirusità per esse stupidu è sgagiatu nantu à questu. Ma esse in cumpagnia di boni amici è amici, una persona generosa sempre riceve ciò chì dà. Sapendu tutte e so boni qualità, in i tempi diffici chì parechji vendenu ancu e so aiuti è "dà una manu". E, senza esse dumandate nunda in ritornu, perchè sanu chì sta persona ùn hà mai aghjò cum'è stà u dettu tuttu per nunda. Hè per quessa ghjente generale ùn anu mai più perde. Hè solu necessariu di dispunibuli cun mezi materiale, cum'è turnanu da novu in qualcunu. Quarchi, certi individueldi aiutanu di questi individueldi, perchè ancu in situ situatu più desesperatu, un ghjornu imprevistate, chì diventenu un veru "vaghjimu". E l'aiutaghju pruvene imprudente: un clientu longu sminticatu hè quì sottumette un prughjettu assai pagatu, ci sò parechji centesimi supplementi chì pò cuntestamente, unu chì un omu suttastu si ricurdeghja d'esse u donu à l'anniversariu è dà in u cuntenutu. In generale, in ogni casu, ma i ghjenuvesi persone in a so modu sò in a vita.

Ùn avete micca soldi, ma avete un centu amici

I ghjenuvesi sò assai amici. Eccu, alcuni scettichi putevanu esse dichjarate chì in questu sensu pò appruce cum'è e generosi di cumprà amichi è tutti quelli di pezze soldi da instantà. In fatti, questu hè micca veru. Sì una persona generosa sapi da l'altri, capisce chì hè cun ellu per via di soldi, è chì solu perchè l'ama. Dopu tuttu, unu ùn deve micca cunfunditu a salottu cù u mo impegnu. Per esse ghjinirosa ùn hè micca di distribuirà soldi à ognunu indiscriminatu. À esse generoso hè aiutà à quelli chì anu bisognu di più cà ellu stessu. Dunque, i ghjenuvesi trapassi di parechje ghjente bè. Dopu tuttu, una bona persona hà apprezzatu l'altru in unselfishness e l'abilità di sempre venenu à salvà. Quandu vede chì u so novu amicu ùn hà micca timpesu ogni penisula è ponu facilmente parte di soldi per u benefiziu di l'altri, s'era realizatu chì si pò cunvince una persona tali è spessu sarà un bonu amicu per ellu.

Quandu ùn avete bisognu à esse generu

Di sicuru, unu ùn pò dì chì a ghjinirosità hè sempri una qualità eccezziunale di qualità per una persona. In certi casi, l'inghjùlule negativu. Ma solu quandu ellu ùn deve avè evaluatu bè e persone è si cuminciau a permissionu di l'usu. Spécialmente spessu succèru in quelli casi quandu avemu amatu una persona. Stu sensu si fa di dà tuttu è ancu un pocu più. È hè bona quandu un amori voli fà tuttu per voi. Ma ci sò parechje casi. Sfurtunatamente, l'amori di i ghjenuvesi ponu puderanu aduprà. In questu casu, stanu, stillettamentu, strughjenu soldi è rigali, è chì, infundite à tuttu, dà è dà, perchè solu l'amare era bè. Quì in casu di dichjarazioni, ùn hè micca valenu esse generu. Di sicuru, hè difficettule di realizà si una persona cari à voi hè ghjustu piace amori è ùn importa micca i sentimenti, se solu ùn ci era soldi. Ma ancu avete bisognu à piglià a manu è valore sobrie à a situazione. Spécialement s'è inseritu, o ancu dettu da quelli chì sapanu bè bè è veramente amori. Sì capite chì avete aiutu à qualchissia chì ùn hà micca apprezzatu, è, sottu qualunqui pretextulu, scurdate di l'aiutu di voi, pochè cullate i omnipotenti è stà. Tali sacrificiu ùn hè micca necessariu per quellu. Sò simuli utilizati. Se fate questu, vi venerà videndu chì sta persona ùn hà micca bisognu più àutru. À u primu serà in còllera è continuà à stende, è quandu ellu s'avvidi chì nunda ùn sarà da ellu, ellu si basta solu.

Finalmente, vogliu dì chì i ghjenuvesi ùn anu micca bisognu à attentà à a critica di e so azzioni è di i cumenti chì sò spargugliati cù soldi, ùn sanu micca cumu di vende in forma e apprezzà u valore. Sì bisognu di u piacè di fà una persona felice, se ti senti bona, poi saltate tuttu è fate cum'è u vostru core contene. È ricordati chì ogni nostra bona regula tornanu torna in noi. Cusì pensate di l'altri, e vulete bisognu di voi.