Ammaistula dopu a mastite

Tutti sapemu chì l'ambrati è assai impurtante per un sviluppu fisicu propiu. Ma a scenza chì hà avè inventatu assai di tutti i mischji chì sò casi listessi in a cumpusizioni di u latte maternale. Hè per quessa chì parechji si ricusanu à l'alloghju. E pochi pirsunu pensanu chì hè assai più impurtante per un zitellu per avè una unità cù a so mamma, un sensu di sicurità, a nictaità è a pace chì dà.

Cusì dicemu chì ci anu da travaglià. U problema enormu facci da e mamma chì nascen à u primu figliolu hè mastite. In questu articulu ùn avemu micca cunzidiratu l'opzioni, a manera di evità, è ciò chì si ferà solu hè ghjustu. Cunsiderate u sviluppu più terribili di l'eventi - stu mastitis purulenti, chì hè stata aperta da questione.

Allura, avemu averà micca attraversu micca u mesi più piacevuli o dui, u più difficultu prima dui simani. A cosa principal hè micca di dispirace. In un mesi - duie 70% di e moverete cambia da una alimenta artificiale à l'alliteratura impurtante, u 20% - à u mischju, è solu u 10% ùn ponu micca a tacchizzà.

Allora, a mastite hè stata aperta. E dopu ci sò duie opzioni per u sviluppu di l'eventi: a prima opzione - a pettu nantu à quale hè a mastite hè stata aperta, pò esse espressa, è u sicondu - ùn pò esse espressatu.

A prima situazione hè più favorevule postu chì ùn hè micca necessariu di stuccà a lactation. Cù stu sviluppu di l'eventi, l'antibiotici sò stati injected all the time, u zitellu hè nantu à l'alimentazione artificiale, è a mamma decantesi ogni pettu à ogni 3 ore. Dopu à l'ultimi di piglià l'antibiotici, aghjustemu à u corpu à tempu per piglialli (avemu a specifià ciò chì sò u medico) è aghjunghje u zitellu à u pettu. Pò esse un prublema, rigezione di a pente dopu l'buttiglia, ma si l'buttiglia hà u pezzu curretta, allura u rejetu hè summamente raru.

Sì u pettu ùn pò micca esse descontaminati, continuu cumu siguenti. Dopu l'operazione, piglià un pillematu per aduprà a zuccaratu. Ma micca cum'è in l'urdinazione per a meza 4 volte, è a prima metta è in 12 ore d'una altra half table. A benda bianca ùn hè micca necessariu, u latissimu bruciarà solu in unu è l'altru pettu. Allora u stadiu cchiù difficultu è rispunsevule cumencia. A tableta era drunusitata è di u casu di malatu hà abbandunatu, è a sana hè decantata ogni 3 ore. A notte, un pensu di 4 ore hè permessa, ma micca più. Hè necessariu per ricurdari a cume principal, più chè avemu espresu, prima quandu u fratellu sarà u lattu. I primi 48 ore di u so numeru si diminuinu è ponu alcuni 5 grammi. Dopu da 7 à 14 ghjorni, u so numeru serà da appressu u stessu da 5 à 15 grammi. Eccu a pacienza principali è u sustegnu di i parenti. Tuttu avà torneremu per noi, è u latte scurdate di cumprà. Comu in u primu casu, una volta chì l'antibiotici sò liberati da u corpu, avete bisognu à pusà u zitellu à u pettu, ma in stu casu solu à una sana. U schema questu trè ore dà à u zitellu un pene (10-15 minuti), è solu dopu chì aghjustanu a mistura. Sè pussibule, u zitellu hè aplicatu, è in parechje entre alimentazione. Hè pussibule chì un zitellu ùn si permette chene un vacanti vache, in ogni casu, duvemu dedicà ogni volta prima di l'alimenta è in l'intervalli. Quandu u latti pari, ellu cumerciu da chjappà. Allora aghju da u zitellu una mischju è di decanà u pane per altri 15 minuti. Ancu s'ellu sò oltre chjude sparte da u pettu, o nunda in tuttu, a nostra faculzione hè di stimulà è a latta vene. Un massimu di 2 simane dopu, vemu chì a lattazioni hè megliu, è in parechji settimuli seremu capace di cambià per ùn avè micca amparatu tuttu, da almenu mixed.
Semu summatu. U quantità di latti dipende nantu à a testa, è da induve u nostru modu. Se vulete ogni ghjornu per sperienze i sentimenti inesprissibuli quantu anu lactatu è dà à u to figliolu, puderemu successu.

Aghju scrittu da l'Esperienze Persunale. Dopu un cessation completo di a tacchera per a disseczione di mastite purulenta, un mesi dopu si sviluppau à l'ambrati. À u figliolu di 5 mesi, aghju nutatu solu un pellu senza manghjà di l'additivi è di a misura. Cusì l'espertu principale è a cunfidenza chì tuttu sera ghjuntu. Ùn àbbia paura è bundanza per voi!