Cume t'apparere à salvà in i locali

Doppu l'abbundanza di i salute, l'ochji fighjenu: voi vulete salvà soldi è micca perde cum'è mercaderia. Cumu puderebbite cumprate cun piacè è cumu per amparà à salvà in i saluti di vendita? U primu supermecciu in u mondu sanu in u 1930, quandu l'amministratore di a buttrega di nutizie di u novu novu, Michael Cullen, hà apertu un magazinu in l'anticu parcheghju cù una pruduzzione d'innuvazione larga di prudutti à u mumentu. Questa idea hè tantu populari cun l'Amiricani chì in dui anni avìanu erani questi tineddi. Duranti a Siconda Guerra Mundiali, in più di i prudutti, i prudutti di i so bè, i prudutti di l'urgintatu è di i chimichi in casa, parevanu i prupietari per cumpiendu e speddi vasti.

Avà, i prudutti è di cunsumu sò a spina di qualche supermecchjaru. Inoltre, certe volte podi esse situatu, per esempiu, propria farfia, insalata, carne è, in qualchì volta, una volta. I supermercati sò aperte 24 ori ghjorni o à a mezzanotti. Quand'ellu hè ghjuntu quì à a sera, pudete cumprà immediatamente tuttu ciò chì necessite pè cena. I superi supermercati per prupietari di a famiglia di u passatu: a ghjencia di i prudutti basi sò cussidate à i clienti regularmente, è i prezzi per quessi sò abbastanti cumparabile cun u prezzu in i picculi mercati grossi. Ogni annu, e dispaccii offre un casu nantu à certi tipi di merchenzie di u bigliu di cunsumante principale. Sapete à salvà in una tenda - è vi cuntintate sempre di vinu quì.

Pros: hè cunvenutu per fà cumercii quì à a sera, dopu à u travagliu: in un locu pudete cumprà tutte per fassi l'acqua frigorifera è l'esili di l'armarii di bagnu.

Cunsumani: trà una gran numaru di merchenzie ci hè una tentazione per cumprà più.

Ughjettiva è cunnessione : vendita non-stop. Questi sò l'ingaghjamenti induve a ropa di u couturiers famosi mundiali pò cumprà à i prezzi prezzu abbastanti - i discu duci ponu accede 50-90%. In a industria di a moda, ci hè una regula: a cullezione hè successu, da quale à a fine di staghjoni ùn sò micca più di 20-30%. À questi "assai" hè annunziatu una vendita. Ma chì ferma questu questu, cetara oghje in magazzini specializati - dirosi è i discounts. In i catuzzi - cusì hè accettatu in tuttu u mondu - cullonu i cose da e diverse marchi, elli è di u budget. U Discount, per regula, appartene à a listessa telefonu marca, sò stati vendita di vendita constante di una marca particular. In u Ucrania, sta regula ùn hè micca sempre rispettu: cum'è u patrone hè più piace, cusì chjama a so tenda. Ma s'ellu si chjama u chjave di u sopra, hè digià incorrectu: in i stori di i sconti sò e vestiti chì nimu hà sempre ghjittatu. Pros: per un prezzu assai prezzu, pudete cumprà una cosa stylista.

Mall: per a famiglia sana
Questu hè u nome digià cunsigliu, in fattu, significa un complexu shopping è entertainment. Quì, sottu un teraghju, assai tombi sò immubiliati - robba (orientata à categurie sfarenti di a pupulazione, cateni chiesi è monoparlamenti), alimentazione (ecunumia è boutiques), ghjuvelli, apparecchi di uvizami, vittura, salone di bellezza, cafeti, ristorante, cinimendi è ancu ice rink. A famiglia pò sturà tuttu u ghjornu: cumprà prudutti in l'hypermarchu, vai à u pelle, muntagna i attraffini, cene in un locu acquiertu.

Tip: Vai à u mall, pigliate cun voi un pocu di più di quellu di ciò chì pensa à passà.
Hè assai vantaghju à cumprà prudutti di prudutti di l'articulu o dispunibule in vendita (per partiti d'affari, partiti, casali) in ipermarkets. Questu hè u grande storicu di u magazinu, a zona di quale puderà alcuni 10.000 metri quadrati. m, è a varieghja di merchenzie per 50 000 punti. A causa di sta scala, u marghjenu per i prudutti hè minimu. Dunque, hè quì per cumprà u più prufettu.

Ipermercati sò ancu bè in chì pudete truvà tuttu in elli per a vita: i prudutti di i prudutti di i prudutti di i prudutti di l'ughjetti, i sustanzi chimici di l'inturnianza, l'eleganti cose per l'accessori interni, garden è garden, robes, calzari, mobili, è tuttu per riparazione. Per una banda, hè assai piacevule, perchè guarda u tempu: ùn hè micca necessariu di passà da una maghjeria especializada à l'altru. Invece, in una tale abbundanza di merchenzie, ùn hè micca difficiule per perdisce. È a so situazione nantu à e spale à u tettu ùn sempre micca dà l'oppurtunità di avè u bisognu. Avete a ghjustificammi u pianu supranu o dumandate aiutu di l'impieghi di a tenda. A gran tentazione è acquistà superfluità. Dunque, andendu in l'ipermercatu, fate un listinu di ciò chì avete bisognu di cumprà, è dopu avè clicciatu, seguitanu rigurosu i signali chì ghjè scrittu chì induve hè.

Avvenimentu: ùn abbia micca daveru participà à promaktiyah è vendita, chì face davveru l'ipermerice. Cusì, u prughjettu ùn sia micca dispunibule di i restos stale, à u cuntrariu - cusì accede cusì u compratore. Dopu tuttu, ci hè una grande afflussione di novi visitanti chì ùn sanu micca u listinu.