Sarah Bernhardt: "Ùn importa micca!"

Sarah Bernhardt hè un superstar di u seculu passatu, cù una destinazione dura è injustu. Dopu tuttu, in questu tempu l'attu hè statu cunzidiratu u più ingrattu. Ghjudicate per sè sè se dopu u poeta sò i so poema, dopu a morte di u musicista - i so opiri, dopu à l'architettu - a so casa è a custruzione, dopu à l'artista - ritratti è disegni, dopu à l'attore chì hà ghjucatu in i pruduttori, ùn hè solu un rumore. Hè stata sta destinazione chì Sarah Bernhardt duppi affruntà, perchè era chì era mortu in età, ùn hà micca vita per vede l'era di a televisione. Bohèmia era vicinu à u mottu: "Per fà, per tutti». È sta frasa hè satuata cù tutta a so vita è u travagliu.


U primu di e supertrade

Ma l'attrìzia allintra è altri talenti. Per esempiu, diventò l'autore di u libru "My Double Life", chì era u caratteru di l'autobiografia. Hè stata cù questu libru chì Sarah hà sappiutu infruinzà u focu di curiosità di e persone maiò. Idda hà hà spettatu di tanti cosi, ma a maiò parte di l'infurmazioni era coperta cù a bughjura, inclusi i fatti di a vita persunale.

L'attrenda era a mamma di una ghjudea cù i radichi neerlandeses - Judith Hart. A donna era assai bella, perchè sempre hà assai fanni. Ma a bellezza hè stata annunziata micca solu da u so aspettu, ma ancu da a professione - era un musicista. U patri di l'attrìzia era un ingigneru ordinariu, u so nomu era Edward Bernard. Ma ci sò rumorsi chì puderia esse un babbu è unipochi sottu u nomu Morel (ufficiale di a flotta navali francesa). Un fattu interessante - Sarah Bernhardt, quandu ella nascita à u so zitellu, hà ancu amparatu u so babbu. U mo figliolu era chjamatu Maurice.

Infanzia è ghjuventù

Sarah fù scritta à u territoriu di u monasteru, chì ùn hà micca nisun influwenza, perchè l'avesta futura ùn hà micca apartu l'ubbidenza. Dopu à a zitiddina hè stata una natura irascible è hè stata terbarata. Quandu a futura attrice hè stata liberata da u monasteru, hà trottu in una situazione difficili. A so vita à quellu tempu pareva una cosa terribili, cum'è un omu cacciatu à l'acqua, chì ùn pò micca nàutru, ùn sapianu chì fà.

Ma a ghjovana Sara hè statu aiuta da unu di i seguenti di Judith Hart (a so mamma) - Count de Morny. Sara hà sceltu di mandà à u Conservatori, chì l'hà aiutatu a prisenza nantu à e persone è da esce da a luce. Allora u "mop", cusì l'ochji perspiadi, hà rializatu u so sonniu di u ghjornu - u teatru.

Quandu u "moppu" hè stata prisata in u teatru, u direttore di sta istituzione esprimiu certa dubbita nantu à a so vita, perchè Sarah era incredibile ghjustu. Ma anchi tuttu, Sarah hà ancu pigliatu, è ghjera una figghia di 18 anni chì hà ghjucatu u so primu rolu. Era un debut, datata 1u settembre 1862. U successu di l'attrìccia era a tragedia di Racine ("Iphigenia in Aulis").

Hè nutate chì i critichi scrivenu di Sara l'absurdità, dicenu chì era micca sprissivu. Ma questu ùn hà micca affettatu l'attrìzia, è hà decisu di vive da u mottu: "Di tuttu modu". Un caratteru forte, à u mumentu masculinu, è u coraje desesperatu di Sara hà aiutatu. L'attrista surtia da a Casa di Moliere è hà cuminciatu à ghjucà à altri, teatri più modesti: "Gymnasium", "Port-Saint-Martin", "Odeon". Perchè l'attrìzia esce da un bonu locu? Sì, perchè volia tornu à a prima donna in "Comedy Francaise" è vi mostra tutte e mio brilliance.

S. Bernard

Bernard hà bè cundutu ancu di cumprenda roles ligati à u repertoriu classico, Takona pruvatu cù roles: Fedra, Andromache, Desdemona, Zaire, etc. Dopu avè perfeccionatu i so cumpetenze in giovani heroini, hà attraversu i modi muderni di dramma. Unu di i rolli più riesciti era Margarita Gotye ("Lady with Camellias" da Alexandre Dumas-son).

Sara avia veru triunfali, per quale ella hà ricivutu diamanti è altre aligine di l'ammiratori. Per ùn esse micca robatu, sempre hà pigliatu una pistola cun ella. L'attrìzia hà parechje anche aghjunti: à u teatru, à l'arma di u focu, à a ghjallina.

I fatti d'attrazione à l'attrice è a so misura

In fattu, pochi di i famusi attrici di quellu tempu, è oghje, ghjucanu quant'è parechji roles maschile cum'è Sara. Sò stati reencarnazioni in Werther è Zanetto, dopu à quale ci era un ingressu à u rolu di Lorenzaccio, u più riescita era l'esercitu di u rolu di Hamlet è di sicuru, u famusu Eaglet. Hè nutate chì u rolu di Hamlet hè cusì impurtante chì puderia cunquistà ancu Stanislavsky stessu.

Eaglet, di vint'anni d'anni, chì ùn era micca u figliolu più felice di u famu pare Napoleon Bonaparte, Sara hà ghjucatu à ghjucà quandu era à l'età di 55.

Quandu l'estremu di u dramma Edmond Rostand fubbe nantu à u palcuscenicu, scontri cù quattru pezzi, chì causaru un furore. U rolu hè ghjucatu in u 1900.

Strangely, ma ùn era micca credu chì Stanislavsky cunzidiraMaaru ùn hè micca l'heroina, ma hè a perfezione tecnica di quellu tempu: a voce hè bella, a dictione hè forte, a plasticità, u gustu artisticu. Parlà di Sara è altre persone sò famosi. L'opinioni di u pubblicu era chì Bernard pò fà assai è sopratuttu cun precisamente transcrizanu nantu à u palcuscenmu l'emozioni di a persona è l'eroi: l'ughjettu di l'alegria, i mumenti di u dispramentu è u piacè, i sentimenti di a felicità fiore, è di i sensazioni terbarlii, cambiatu da carizza in furore. puderia piglià i sentimenti più sottili. Volonsky è si esprimi direttamente chì u sussurru, è a voce, è a voce di l'attrice hè famosa. Hè ancu chjamatu una voce d'oru. Anu marcatu imimici è altre nuvole inherente solu à Sarah Bernhardt.

U mondu di Sara

In u mondu, Sarah Bernard era trattatu di manera diversa. Per esempiu, l'americani anu cunzidiette e so visitatori disgrazia è li compara l'attrìccia à a serpente, chì vinia per disolvi u veru di i minzogni. In Russia anu interessatu in a fiorenza di Napoleone.

Si avemu immisu oghji di u media, hè diventatu chjaru chì in a maiò parte di i casi, Sarah Bernhardt era una sensazione è solu raghjunghje infurmazione è altra nova. Hè debuta, i so fiaschi, l'applausi è i scunfitti, tuttu fù scrittu. Quandu l'attrìccia partiu, andò cun l'andesi è i seguenti suor-porters.

L'attitudina versu Sarah è l'organizazioni religiosi ùn era micca u stessu. Era a prima estrema, chì hè una pruduzzioni mundiale, per chì nimu pò esse prufititu di u successu.

Sara in vita

Se l'attuttori sò solu nantu à u palcuscenu, in a vita, devenu esse micca tutte e diversità. Allora Sarah Bernhardt, era sempre excelente, cù una agulla hè vistutu, dipinta, purtata. Ma ci era sempre una mascara in questu è parechji dicenu chì era un cattivu. È tuttu ciò chì hè una curlla ralegra in u fronte, un rizettu rossu cù una voce bella, è altrimente quede artificiale. Ma l'esencia di a materia hè chì Sara avia esse creata, ùn hà sappiutu distinta à l'imàgine di l'altri pupi in u ghjocu, s'hè stabilitu: a so voce, u so tipu, a so silhuetta è ella cum'è un sanu.

A prima stella di sta scala influenzò u cumerciu, hà cuminciatu à pruduce cù u so nome è saponu, è perfume, è pollu, è ancu guanti.

A vita persunale

L'attrìccia avia dui mariti. U primu era u prìncipe, chì era nativu di a famiglia antica francesa. È u sicondu hà statu un cumpagnu in a buttone - un attore da Grecia, chì hè notuali per a so bellezza inusual. Era u sicondu maritu chì hà purtatu l'attrice è a nova sensazioni in a vita, è l'ispirazioni.

Ma Sarah hè una donna forte è ùn vulia micca esse ghjoculi di qualcosa, perchè s'hè risuscitatu da e cinti, è hà fattu tuttu per almenu acquistà qualchì cosa: in modu professuali, era fatta à pittura, sculture, cumpunendu romanzas cun una storia divertida, divertente è toccu. In seguita, Sarah Bernardu cullò à u celu nantu à u globu Giffar.

Spessu Sarah era paragunata cù Joan d'Arc, è hè ancu cunzidiratu una bruciante, etc.

A vita di Sara Bernhard hà fattu passatu rapidamenti è cun grande successu. L'ingujò cù i so bocci gridi. Allora, quandu, in u 1914, hà avutu amputate una perna, ùn era micca tristtu, perchè u dejection hè micca a so modesta. A cuntrariu, l'attrìccia cuntinuau di vive in vita di parechje vita è parechji eventi di vita à u 26 di marzu di 1923 (prima di a so morte). À u funerale di a "reina di u teatru" hè a ghjustizia di Parigi. Ci era quì chì u sirbaru, u sensu u sensu, sir Bernard fu guidatu à l'ultimu viaghju.