Scenariu d'annu novu per i zitelli: un scopu di fàtela per l'annu 2016

Vulete scrive un script per a matinee di i zitelli per u Novu annu-2016? Dopu avè lettu u nostru articulu, urganizate e festone di i zitelli è fate un novu interessantinu di fata. In u so basu, pudete piglià un avvenimentu festiu in casa, in un kindergarten, in un salottu bancatu pienu o in a stanza di una cafe di i zitelli. I zitelli ùn stà micca indiferente à i vostri esercitu è ​​seranu in u celu settellu cù a felicità.

Cumu a facultà di preparazione per i vacanze d'annu di i zitelli?

U primu aduprà per fà cun l'attuali di u novu ghjente per i zitelli. Dopu quì, ricunniscenu propii, costumi, musica, ghjoculi, cuncorsi è prumessi.

Scenario di un conte di fata per l'annu novu: cumu scrive?

  1. Elettu attori

    In ogni scenario tradiziunale di un conte di fata per l'annu novu, i principali caratteristiche sò Santa Claus è / o Snow Maiden. Ma senza altri caratteri, u spettaculu serà micca interessanti. Hè per quessa ch'ella hè "bisogna" un fabuloso conte di l'eroi populari.

  2. Scrivemu un conte di fata annata per i zitelli

À i figlioli era interessante, alterne u dialogu di carattere è u "unfolding di a trama" cù ghjoculi per i zitelli attive. Allora i figlioli in furmagliu guardatevendu verificà a realizazione cù interessu.

Ogni scrittura per u guvernu di u vacanze d'annu include:

Scenario Festa di u Novu ghjornu: stacciò

Caràtteri:

  1. A Bianca Maiden Elsa
  2. U Felucci Olaf
  3. Vurpi
  4. Sposa Wicked Grymsa
  5. Fata di qualità

Un muaru di nevicassi.

Olaf: In u palazzu di ghiaccio chì hè nantu à a muntagna,

Vive u beddu Natale Maiden Elsa.

Sta picciuttedda hè una verità succia.

Oh, sapete, carusi, chì bellezza crea da u ghjacciu!

Elsa surtisce da u palazzu. Olaf s'imbirsa da a ragazza è cuntinua a storia.

L'omu di neve: Aghju intesu chì Elsa hà qualcosa di misteru. Tutte e residenti forestali sò interessate in risolve u sicretu chì Elsa mantene. Vogliu ancu veramente chì vulete resolvi stu misteru. Dicenu chì a malvia sorceressa Grymsa impone una maladizzione nantu à a nostra Maiden-Elsa di neu: tuttu ciò chì Elsa tuccà à ghjacci in ghjiru!

Una maladie sorceressa sia fora.

Grymsa: Hello, Elsa! Quandu aghju casticatu nantu à voi, pensu chì tutti puderà turnà in daretu. Ma no: l'abbitanti di i boschi intaressi in voi è si tratta di risolve u vostru misteru.

Bianca Maiden Elsa: Cumu pudete piglià questu, Grymza?

A bruciosa malviziu: Bonu, fate l'ochju.

Grymsa cogliu un bastone è impida a Olaf da u so refuge. U snowman reste, ma Grymsa si mostra à Elsa.

Snow Maiden: carmello! E mi ricordu! U ghjornu prima d'ayer, ci cegastivu à u bordu di u boscu. Avete voi a vita?

Olaf: Allura era? Elsa, ringraziu!

U battaglia andò à Elsa è prova di abbrazzallu. Ma Grymsa l'imprenta.

Grymza: Ùn avete bisognu à vulemu. Questu hè u mo fairy tale. E sò in carica quì!

A sorceressa malvaganza canta u cantu "Temu per mè".

Грымза: Sè vo site cusì intelligente chì site bonu bonu, vi cuntraraghju una vita dolce per voi è i vostri cimi di boschi.

A maladetta brucia aghja Olaf.

Grymsa: Look, Elsa! Se ùn avete micca firmatu di creà i fabulosi miraculi, aghjunghje à Olaf e espulei tutte l'animali salvatichi. Pensate à quessa, Elsa. Hè u tempu per voi di cambià. Aghju aghju voi per esse chjucu. Quandu si cambiassi, venite à mè. Dunque mi trovi ciò chì sapete.

Olaf: Elsa, aiutu!

Grymza va fughjitu è ​​i piacè à Olaf. A Bianca Maiden Elsa chianci.

Snow Maiden: Oh, chì deve fà? Prestu l'annu novu, vulia dà tutti i bisti di foresta un vacanze, décorà l'arvulu d'annu. Allora u Grymza hà fattu ghjornu! Ùn mi vede è i boschi di a festa di a festa di u novu!

Questu hè una bona fata.

Fata: Ùn fate micca, Elsa! Pudete scunvallu Grymsa. Ma ùn solu ùn ponu trattatu stu difficult task. Chjamate qualcunu per aiutà. Avete bisognu di amici in un difficult journey à u casteddu di Grymsa.

Elsa: Ma qui pò aiutà?

Fata: Look around! Vistu quantu zitelli vulete celebrà l'annu novu? Se ùn guadjà micca Grymz, ùn anu micca avè una festa di l'annu. Chjamate i zitelli per aiutu. Ju ti vògliu, i zitelli. Elsa, bona furtuna!

A bona fata falza.

Tip: Dopu à u dialogu di i caratteri, bisogna invistisce i zitelli in e competizioni, chì anu da esse pruvatu da Elsa nantu à a so strada à u palazzu di a maladie sorceressa.

Pudete piglià questu passaghju di u scrittore di fàvule in fiancu di i tempi d'annu com'è basa è scrive u vostru propiu. Ogni tempu di presentazione hè di 40 minuti à 1 ora. I zitelli sarà piacevule si avete piace un fabuloso conte di fata per u Novu annu 2016.