U tè Karkade hè una zuccarera di i faraonu

Karkade - tè bellu, amatori, invelligenti. Hè un bevande tradiziunale di cucina egiziana è un souvenir must-must-turisti di l'Eggittu. Tè Karkade - una zuccarera di i faraoni, perchè chjamatu spessu.

Rosella hè una pianta herbaceea di a famiglia Malviv. Un nome più familiale hè Hibiscus. Tutte e parte di a pianta: foglie, sementi, fiori - sò usati bè da a ghjente di e persone di i paesi del sud in a cucina. In ogni casu, sò i tazzi brillanti, russetti di fiori chì sò a materia prima per fà a vinu carcada. U locu nativu di a "rosula rossa" - India. Oghje a pianta cresce in tutte l'alivi di u nostru pianu cun u clima tropicale.

Cresce "Malva di Venezia" (unu di i nomi di l'hibiscus) pò esse in casa. Per fà questu, avete bisognu di sementi, chì pò truvà facilmente in sacchetti di u tè Karkade. I Seeds sò bè ​​stabiliti in a casa è certamenti cunfundisce micca cù una splutazioni russa brillanti in u primu annu. In Cina, a pianta hè chjamata "rosa cinese". Hè quì chì l'hibiscus hè stata utilizata com una cultura di l'habitació di tempu antitesi.

Un gran numaru di paesi (circa 150) cresce u hibiscus nantu à scala industriale. Questu interessu hè causatu micca solu da u gustu è l'attraffiu frescu di u vinu carcatu, ma ancu da i grandi benefici di salute. In u livante, a vanda di i Faraoni hà a gloria di i medicini da ogni malatie.

U culori rossu hè datu à l'hibiscus da l'anthocyanin. Hè un di i bioflavonoids chì pussede a proprietà di a vitamina R. A vitamina hè necessaria per u corpu per mantene a forza di i veture, per regulà a permeabilità di capilarità.

Hibiscus drink cuntene assai altri vitamini, antioxidanti, acidi organici, polisaccharidi. U tè hè utili per mantene u tonu generale di u corpu. Questu hè un solu rimediu solu per i primi signali di un friddu. Aiutà à regulà a presenza di sangue, reduce u zuccherinu in sangue, eliminate toxine, toxine, metalli pesce da u corpu. Cerveza Karkade stimula u travagliu di u sistema cardiovascular di u corpu, pruteghje u vesciu da l'esposizione à fatturi dannu. I fiori di Rosella sò ancu utili dopu a culinaria. E petali inchati contientanu vitamina C, un gran numaru d'aminòcidi è di prutezione. In ogni casu, si devi esse ricordati chì u karenice di tè aumenta l'acidezza di u stomacu, per questu ùn hè micca indispensabile di aduprà per gastrite aguda è ulcera.

U tè fiore hè assai cumunu in u mondu. In parechji paesi, a zuccarera hà a so propria esfera di applicazione. Per esempiu, in America Latina, a karkade hè cunsideratu un bevande vous. Questu hè specialmente evidenti durante u Natale. In u Sudan è l'Eggittu, a carcadda hè necessariu prisente à i banquet mari. Nisuna tola ùn hè micca parlata senza ste bè. In i Stati Uniti, Rosella hè vendita cum'è diureticu in farmarii.

A grande parte di pupularità di u tè anu stabilitu un gran numaru di manere di cullezioni. Ci hè una regula, chì deve esse senza cambiatu cù qualsiasi metudu di cullezioni. Per l'infuzione di una vittura, hè megliu aduprà vetru, porcellana, ceramica, ma, nisun casu, ùn hè micca un cuntainer di metalli. Metal sponde u veru gustu è culore di u bè. Per a preparazione, u tippu solidu s'utilice in forma di grandi petali di u culori russu scuru, o tè, imballati in sacchetti di razza.

I modi più cumuni di culinaria:

Pudete diversificà u gustu di a fossa è aghjunghje parechji ingredienti. Sì aghjunghje tradiziunale per u zucchero è u limonu, perchè avete un gustu chì hè vicinu à i vostri morti nativi. Adding spices such as canyon, ginger, mint, noce muskestra, claudine, cardamide, canna, etc., permette di preparà vinu mannule senza alcoolate.