Cumu celebrà u Valentine's Day pè i zitelli

Oghje chì anu adulti cunvince chì ùn hè solu in una persona cumpreta chì un sensu bellu sensu di l'amore si ponu sentenu. Ancu sì i psiculogi hannu pruvatu chì anziani di sett'anni sò assai più probabili di sentu l'amori di quelli 18 anni.

À una tempranza età, i zitelli spuntanu u sensu di crescita, ùn ùn vacilonu per piglià cura di u sughjettu di i so simpatìi. Cusì, u Valentine's Day, per elli, puru, quantu impurtante per l'adulte.

Certu, i zitelli piaciunu a dimustrà a so indipendenza, chì devenu esse ricunnisciute da parte di i genitori. Ma esse ghjinirali difficili d'urganizà u San Valentinu nantu à u so propiu. Dunque, dà cunsiglii per l'adulte, cumu per passà i zitelli di u Valentine's Day à l'escola.

Crià un clima di festa.

In questu ghjornu, hà già fattu giugraficamenti storicu chì tutti l'amanti mandonu cartulare cù u desideriu di l'amore - "valentine". Ùn avete missu sta tradizione in l'scola. Fate un cartulare è fessale à u foyer. Questa pò esse un casu simplice, impannillatu in carta culurata o un boxu in appendiziale in forma di un corpu enormi. In modu, si pò esse preparatu, cù i scoli in una lettura di travagliu. In un ghjornu festiu, permettenu i zitelli pusonu e so "valentine" in u cartulare cù cunferimenti è un deserti. À u listessu tempu, firmènduli ùn hè micca necessariu, e persone tante ùn pò esse in u status di incognito. Ci hè una pussibilità ch'è micca tutti ùn anu riceve u cartulare espertu, perchè pò pudè mette soldi nantu à fondu per ogni zitelli parolle di "Valentine", per chì nimu ùn sarà priziatu di l'attenzione è l'offènziu. A practica mostra chì un iniziu di u vacanze prumovi un bon anime è una intriga d'aspittà l'analisi di posta di vacanze.

Ma un veru Valentine's Day, ùn pò passà senza un cuncertu festiu, ma a principale di ricurdà è chì a celebrazione di a scola ùn deve esse diventata in un club festa. Sure, ci saranu cantà è ballanu i studienti talenti di l'scola, ma a cosa principale hè u vostru travagliu - per darà a pussibilità di intervene in i vacanze per tutti i zitelli. Per quessa, serà apprupriatu di mantene e competizioni. U ghjornu di San Valentinu, i zitelli bisognu di vede cun quali cuntesti chì creanu un ambiente di vacanze, è senza modu eranu vulgari. Ùn puderete micca missà a pussibilità chì ci sò i zitelli timbi in u squadra, è ancu di e parenti personale è dislikes. Opùnni un ghjocu kompetittivitate interessanti chì pò esse tuccatu in u Valentine's Day à a sera di a scola.

Una parolla di amore ... senza parolle.

U presentatore rende à i participanti di a regula "ùn sò micca sempre assai paroli sò abbastanti per espresione tutte e vostre sentimenti à a vostra persona amata in una manera voluminosa è vivda. Allora accuminciamu cu l'usu di l'espressioni faciale è di i gestiti, perchè una stampa completa di u significatu trasmessu hè creatu - è in certi casi, hè gestu è e nostre azzioni chì ponu trasmette più sentimenti ca semplici palori ". Dopu avè spiegatu i règule, u facilitadoru furnisce ognungulu unu carta cù a cumpagnia. Anu deve esse scrittu scrittu da poechi è i canzoni, proverbiu, dicenu à u tema principali di u passageru di vacanze - amore. I partituri, à u turnu, deveru cuntestu senza recite à l'usu di i paroli, per vede ciò chì hè scrittu nantu à a carta ricevuta, a funzione di tutti l'altri hè di crede. U jocu hè assai simili à u jocu "Crocodile", i vincitori sò assai difficili per stabilisce, ma hè moltu sustiniennu è ponu esse offriti prima di a sera per fissari un tonu generale per a festa.

Amur.

Un altru ghjocu interessante chì pò esse realizatu nantu à u Valentine's Day à una festa di scola. Per fà u ghjocu, hè necessariu di cunghjuntà un destinazione à u muru, è in u centru di un corpu mediu chjamatu. Ogni participant hè datu trè darts. Prima di u principiu, u presentatore vole esse spusendu e règule di u ghjocu: "U corazzu trasfurmatu da frecce di cupidu hè un simbulu anticu d'amore. Hè necessariu aghjunghje in u simbulu di a festa à a destinazione, cusì attrae l'attenzione di u prince di fata o a princesa bella. A donna più precisione riceve u titulu di "U principale di segatori di corazzi cavaleri", è i più pruduli trà i zitelli sò cavalleri. Tutti i jugadores anu pudete usà solu trè tematicazione à pittà à u centru di u destinazione - per fughjà u cori cù una freccia Amur.

Admessu à u to amatu.

Per questu ghjocu avete bisognu di una piccula nùmeru di zitelli (4-5 persone). U ghjocu hè interessante è assai entretu, ma se qualchissimusi pirsuni participanu à questu, sarà troppu longu, è hà prestu in bored. Per cumentu ogni particulare hè datu un ispulu. U cumpagnu di u zitellu participante chì ci hà cercatu in u spaziu, cù una espressione di fà unepoche di cumplettu. Ma a cundizione prima di a cuncurrenza hè chì ùn pò micca ripetiri e parolle pronomi è riri. Mentre i ghjudicati si dìssenu cumplementi à u turnu, l'altri carusi ùn sianu mancati senza occupazione. Ci vole à culpisce, pruvate à riride cù u cumplementu, a cuminzione principal hè di cumpone a cumpagnia di i participanti - per esse seriati. U vincitore hè quellu chì puderia dì tutti deci cumpunenti, senza chì stà micca cunfunditi, micca riri e senza ripetizioni.

Un core animatu.

Simbolica di a festa in u 14 di frivaru, serà u ghjornu dopu. Per questu cuncorsu, hè necessariu di dividinu tutte e cose in parechje equipos. Intrave 3-4 persone. Per questu ghjocu, avete bisognu ancu u requisitu. Sottu i grani cori nantu à u valore tutale di u paper di Whatman, adoreghessinu è tagliate. U numaru di corpu tali currisponde cuncorreghja à u numeru di equipos. Inoltre, preparanu assai corti. A cumpagnia di ogni gruppu hè di mette in una faccia felice in u vostru corpu grande (ochji, u nasu, surrisu, etc.). U cumpagnu hè eseguitu in 5 minuti. Dopu chì u presentatori sintesi è determina u core cuntenutu.

A fine di a sera, cumu si sdialate, versione di u cartulare, chì cumprinu tuttu u ghjornu. Per u più gran numaru di Valentinni pudete truvà a festa di addevi di Valentine è Valentine.

Eccu una lista indicativa di e classi è cuncorsi chì ponu esse tudischi nantu à u Valentine's Day in i stituzzioni educatori cù i zitelli.