Tre l'amore in a vita di Sophie Marceau

Sophie Marceau hè una famosa attrice francese, chì hè diventata cum'è un adulescente. Dopu à apparece in such films cum'è "Boom" è "Bum-2" ella hè stata premiata u premiu "Cesar".
A futura stella nascita in u 1966 in una chjappera di vanzetta è chauffeur di a famiglia micca creativa. A zitella campava una vita nurmale è una volta cù un amicu decide di passà per prughjetti di scatula, o megliu a sposa li dumandò à scorta. U fattu soru era chì Sophie hà sceltu u rolu principali di millenarii di pretendenti in u gruppu adolescente "Boom" (1980).

In un mumentu, una ragazza nordu stessa fira in un ídolo di milioni. In parechji intervistichi, Sophie hà cunfissatu chì, da 14 anni, hà campatu sottu campi di lenti di càmera è in u primu hè statu difficiule per ella, a pupularità pare à ella un pesu pesu.



In quantu à i genitori, dopu, a famosa si fece famosu, firmatu secremente da un cuntrattu longu cù a famosa cimiterata di cinematograficu francesu, appressu dopu u fattu. Sophie dimissiuneghja è seguitava sparà per 15 ore à ghjornu, mentre guadagnava assai soldi, ma in fatti ùn anu micca. Quandu i so cuntimpuriani anu in ellu solu di i novelli, a zitella ùn puderebbe sò solu nantu à elli, perchè ùn avia pocu tempu, perchè per u filmamentu, ella anch'ella caderò fora di a scola.

E ora, un ghjornu à una di i partiti di cinema, si ritrova u so maritu civile futuru, u Pole Andrzej Zhulavsky. Hè 17 anni, è hè 40 anni, hè vinutu da a Polonia. Zhulavsky era già un direttore avant-garde ben cunnisciutu, chì filmò erò imagine erò.

Sophie hà dettuete à u primu sguardu chì ella piacia Andrzej è vulia ridere di u cuntrollu parenti tutale, da quandu chì Zhulavsky hà prupone di stella in a so film in Polonia, accunscita senza esitazioni. Hè facilitu di cumprenderà ciò chì l'emozioni è i sentimenti Marcelo hà sapiatu quandu ella decide di abbandunà i so parenti è andate à una Polona desconegata.

Allora, a zitella hà rimpruvutu i documenti è l'abbandunò una nota à i so parenti, partianu cù u polu. Cù difficiulità, hà sappiutu a pagari una pena di 1 miliuni di franchi (questa cantata ch'ella hà guadagnatu da parechji anni di filmi), chì era firmata un cuntrattu per a cooperazione longu.

Comu pudete vede, Sophie ùn avia micca una zitiddina chjara: u primu filmatu in una filmu, dopu un affare cun un Polu più anticu, chì finita cun a nascita di u so figliolu. In generale, tuttu in modu ...

In u chjuchjaru di Andrzej, induve u regnu pruduttu creatu, Sophie hà cuminciatu di campà da u mumentu ch'ella si trasferì in Polonia. Diciarlu ch'ella era in amore cù u direttore ùn pò micca, ella solu vulia fà scappatu di u rigistru di filmi è parenti. I so genitori ùn chjamà micca, solu in ocasioni cuntattanu l'amichi, parlendu di e so tiatru.



In prima, Sophie hà simpatizzatu cù Zhulavsky, ma eventualmente accuminzau a fallu in l'amore cun ellu. Prestu una film cù a so participazione, intitulata "Crazy Love" (u primu travagliu cumuni cun Zhulavsky), hè stata liberata nantu à a pantera, era un film brutale è eroticu induve Marceau hè statu in una strada nova, nè di famiglie è ammi ùn l'anu ricunnisciutu.

Dopu u liberatu di sta film, Sophie hè stata fatta in amore cun un direttore pulaccu, è hà pigliatu à sognu nantu à a festa è a nascita di un zitellu cumuni. Per 10 zitelli anu visitatu in un soffiu, ma Zhulavsky Marceau era interessatu solu com'è bellu attrice per i so filmi è mistress di notte, micca più, micca menu.

Fate da aborti d'Andrzej, dopu à u tempu hè stata nurmale è da ellu un ultimatum - o si maritanu è ella nascenu un zitellu o ellu. Zhulavsky hà solu dichjaratu ch'elli ponu pussibilità di creà cù Marceau è nunda più.

In u risultatu, l'attrice offisu hè ingeratu cù u so maritu civile per andà in America per mezu di un annu è hè sguassatu di Mel Gibson in a film "Braveheart", sapendu chì Andrzej ùn digene micca Hollywood è i so film, è cunziddi chì sò assai ineptetenti. Tuttu u tempu di quandu l'attrice hè stata in America, Zhulavsky era assai ghjilosu, ùn pudia micca cunfurzà à sè stessu è si n'andò in America per disculuzioni.

Dopu la filmazioni di "Brave Heart", a coppiu tornavu à a so patria è Sophie hà prestentatu di gravidenza, deti à u figliolu Vincent (1995). Per fà una mamma, Sophie hà dettu di fà a pace cun i so parenti, cù u zitellu andà in Francia. In Francia, hà dettenditu chì ùn hà micca vulutu ritruvà più, ma doppu u successu di sdirmazione di u Braveheart, i rigalisti li dani cù i suggerimenti è accunsentì.

U so maritu civile era ingeratu, perchè ghjà un bonu tempu ùn pudendu truvà soldi per sparisce i so film avant-garde, è Sophie hè dumandata. Accuminciau a viaghjà cun ellu per sparà, curreghjenu i sceneggii, facenu scandali per i ghjudiziati, è tuttu fù finu à quandu ùn era micca permessu di sparà, è Zhulavsky pudia esceverà à u so maritu civili in u carbu cù u mutore. Marceau chjuccià l'ochji per tuttu questu, perchè l'hà amatu è era prestu per tuttu. Ma ogni pacienza vene in una fine una volta è à l'età di 36 l'attritze avèndulu chì u productore di 62 anni ùn anu mai hà amatu, hà esperatu finu à ellu s'addrumme, abbandunò un note, hà pigliatu u so figliolu è vultatu in Francia.

Era u so primu maritu civile chì abbandunò una marca indeleble à l'anima di l'attrice. À a casa, ella corse alluntanatu in u travagliu: novi roli, novi filmi. In 2003, mentre filmava a film Anna Karenina, si ritrova u babbu di a so futura filla, u Jim Lemley americanu, ma sfortunatamente, sta rilazioni durò solu quattru anni. Jim, cum'è Andrzej, cuntrullava tuttu, eliceu u filmu in u quale l'attrice hè stata eliminata è in u 2005 a so rilazioni aghjustata.

À l'annu dopu, l'attrìggica ùn hà micca fà scelta è di sceglie l'eletta, è ùn sia micca sceltu per un film particulari, principia à pruduttu. In cerca di un coppiu per u so caratteru principale, hà guardatu l'attraversu l'antica rivista è vide Christopher Lambert nantu à a porta. In u 2007, dopu a liberazione di a so filmu di cunnessione "Chained to bed", ufficialamenti cuminciaru à scuntrà.



Ora l'attrìzia hè assai cuntenta cù u so amatoriu attuale è, cun ellu, prumove i figlioli di un casu avanti. Ùn hè micca un invitatu frequentatu di e trinzii suciali è di parechji festività, ma unni ella apareva, tutti i lenti sò ribitati automaticamente à a so persona.

Cumu avemu vistu, sta donna hà avutu tutte e dolorsi di l'amori ùn fida ripetuta, è mentre chì era un simbulu di u sessu, hà pussidutu numerosi romane (in una novella ancu Mel Gibson hà participatu) trà u primu è u sicondu babbu di i so figlioli. Ma ùn era micca disprezzu, è truvò u solu unicu Christopher Lambert.

Avà Sophie Marceau guida una vita tranquilla di famiglia, di u tempu à u tempu di filmà in u filmu, in u so tempu libru di u travagliu, ella pinta l'opere pittura di i so scrittori favoritchi, hè intrattinutu à a natazioni.