Perchè u maritu ùn vole micca figlioli

Quandu u vostru maritu amicu rifiega categurichi d'avè i zitelli, puderete assicurà parechji raggiuni: forsi quellu chì hà avutu sempre una vivaci di piacè, o i so senteri sò disposti. Ma s'è tù, anche tuttu, anu sempre vulutu acquistà i pani da un omu amatu, pruvate per esse per chì u sposu ùn vole micca figlioli. Solu in questu casu pudete cunvince chì u zitellu avete bisognu.

U vostru maritu usa l'scusa chì "avete bisognu à ricuperà à i vostri pedi".

I solitori pòrtinu: "Aghju tutta a responsabilità di materie à a famiglia è ùn vogliu" fà a miseria, "ùn sò micca pronta à rinunzià à a me carriera, avemu bisognu à ottene l'indipendenza materiali è a prosperità". Certi palori dichusani postponu l'apparenza di u zitellu durante un periudu indefinitu, spessu - per "maiò".

Forsi, sta tacca di persuasione aiutarà à stu casu.

Qualchidine primu volontà à dà u zitellu u megliu di u pussibuli, ma micca sempre a parte di materiale deve esse fundamentale. A spessu, i zitelli chì avè tuttu u so vulete, crescenu à esse stessi è dipendenti. Pruvà a cunvinta di u so maritu chì per u so zitellu sarà più impurtante chì l'amori di u so babbu, i ghjoculi à costu è a robba. U figliolu - questu hè u più impurtante in a vita, questu hè u pintaghju di l'amore. Un appartamentu in una zona prestigiosa è un bigliu bancariu ùn hà micca fà un figliolu felice. Unicu affari parenti è cura di pudè fà questu.

A ragiunaria di u rifiutu pò esse di minaccià i sentimenti à voi.

Se u vostru omu amatu, presentendu u so avvena, ùn ci ne includerete micca in i so piani - hè un signu era cielu. Hè assai probabbli, ùn hè micca più sicuru da i so sentimenti, è viaghjanu cù noi ùn hè micca parte di i so avvisione in futur. In questu casu, u rifiutu di inizià una zitella si face cumprinzibule.

Tactici di persuasion, chì anu da esse usatu in questa situazione.

Pruvate di rivoluzzione di cunflitti in a famiglia, è poi accumincia una conversazione di i zitelli. U nàscita di un zitellu ùn guarda micca u vostru maritu è ​​ùn salvà micca un casu di decadente. Ancu se u vostru gravidenza si ferma un omu amatu, dunque, hè improbabile chì questu durarà longu. È se u vostru altruete si svilò stessu, a vostra felicità di a famiglia disintegrarà immediatamente.

U maritu ùn vole micca un zitellu, per timore di rispunsabilità.

Se u vostru maritu si scanta da a respunsabilità, da u probabilmente hè stata riesce. Ùn hè micca contru u zitellu in teorica, ma ùn capisce micca ciò chì farà cù u zitellu in a pràtica, si devenu devenu dettu. Hè un omu dice assai di i zitelli, ma sempre dettu chì prima di avè i zitelli, avete bisognu di pensà à a so rispunsabilità chì avarà da esse a purtari. Appena, a raggiusa di ricusà di fà un zitellu hè in a zitella.

In questu casu, pruvate d'appricà sta tacca di persuasione.

Pruvate d'insignà à a cura di qualcunu. Chì sia un cane o una altra mascu domestica. Dicule nantu à a vostra famosa famiglia, nantu à u vostru amori per u vostru babbu. Omi andà à visità amichi chì anu figlioli. Videndu un amicu in u rolu di un poviru felice, u vostru maritu hà caputu chì, forsi, no tuttu hè scantu chì ellu representa.

Succece chì ùn hè micca esse u tempu per un omu per avè i figlioli.

U matrimoniu per ellu ùn hè micca un passu in l'adultu, ma altru divertimentu. Un tali omu hè scantatu da l'aspettu d'una criatura chjuca, per quale hè necessariu soprappiù responsabilità cum'è adulte. L'età in questa situazione ùn importa micca - quarchi cumpagni chì digià vintu puderanu maturu per addivintari un papà, è quarchi in cinquanta hè difficiule d'imagine. In teoresi, volenu averebbe figlioli, ma qualchì tempu dopu, in un futur distante. Tali l'omi raramenti poverani, perchè sempre anu scusa per posponà stu avvenimentu impurtanti.

Pruvate appricà sta tacca di persuasione.

Pruvate di parlà più freti cù u vostru maritu annantu à pussibbili pruprietivi, è preparanu da per ellu in anticipu. À e quistione, quantu più d'aspittà, dumandate risposti specifiche. Se u ghjornu di u ghjornu hè aggradèvule per voi, fate chì u vostru maritu entende chì avete aspittendu u tempu promessi è ùn ùn pudemu attruvarà u nàscita di u zitellu. Cusì, vi mostra u vostru maritu chì i so paroli sò a lege per voi, è se ellu valenu, piglià a so prumessa cù tutta a responsabbilità.

U vostru omu ùn volenu micca i zitelli, perchè ellu hà un zitellu.

A spessu, l'omi chì anu un zitellu da u primu matrimòni senzafinitu, ùn si pruponenu micca di zitelli in un sussurru cuncessu. Per elli, u zitellu hè assuciatu cù difficultà è e diverse responsabbili. Ùn si capiscenu micca quantu piacè pò esse acquistatu da a cura constante di i zitelli.

In questa situazione, pruvate d'appricà sta tacca di persuasione.

Di sicuru, per cunvince un omu chì hà sperienza di paternità falluta, hè assai più difficili di l'inexperience. Fate chjaru à u maritu chì u zitellu ùn porta solu solu prublemi, ma ancu cun aligria. In l'esempiu di a vostra famiglia, dìcinu chì i genitori ghjè un pesu è assai piacevule chì sparghjerà parechje momentu glurificatu.

A salute di u zitellu ùn hè micca permessa da l'omu.

Questa hè a sola ragione seria chì impedisce a procreazione. Parechji omi, sapendu di i so prublemi, sò vergogni di parlà di questu, è sò dissenu da "vuluntà d'avè i zitelli".

Puderete questa tata di persuasione aiutà à stu casu.

Se attivamente push in un omu, poch'ellu prestu pò esse u divorziu. Hè inconsciente chì si senti cum'è culpèvule, ùn vole micca spulà a vostra vita è esse sputà da ellu: invechjate sò furtunatu, è andaraghju una persona chì vi darà l'aligria di a maternità. Dà i vostri maritu per capiscia chì ùn sia micca cunfurmatu cù una forasteri, chì vulete un figliolu solu da ellu. Pruvate micca chì u to maritu ti dicisti di i so prublemi. Convince à ellu chì a speranza di guarì e avè un ziteddu sempre esiste.

Per via di a nascita di zitelli, u sposu hè teme di perde.

Piuttostu, u vostru maritu si teme chì a so amata è bella donna cambiassi per u peghju: perde una figura slim, fassi fretu à e relazioni sessuale, impediscenu a curazione.

In questu casu, avete bisognu à cunvince u vostru maritu chì i so pinsamenti sò sbagliati.

Pruvate per spiegà à u vostru maritu chì dopu à a nàscita di un ziteddu a donna hà acquistendu a sexualità è l'attrazione ancu più grande, chì in u lettu si face più tranquillu. Ci sò parechje manere di alcuni a prima armonie di a figura è micca diventata grassa. Dìteci chì ùn avete micca esse intarratu in quattru pareti dopu a gravidenza. Sì tutti i vostri persuasioni ùn sò micca travagliate, pruvate à imbarcarà secremente da u so maritu. Ma prima questu, hè bonu per valutà e vostre capacità. Sì tutti i vostri prumessi di u vostru maritu ùn sò micca in ellu, è ancu avete guardatu à fighjà, prestu attente à u vostru maritu è ​​custate constantemente cumu l'amore, pudete aduprate azione.