U nivellu di insuline in u sangue

È u dulce è a farina da u menù hè sclusa, ma u pesu hè criscente, è u nivellu di glucose hà sviluppatu drammàticamente? Hè pussibule chì a pienezza hè stata fatta da una mancanza di carbuidrati. Questu hà dittu à u nivellu di insuline. In l'opinione di i endocrinologhi, hè l'hormone di u pancreas chì hè spessu chjamatu per l'apparenzia di l'excrementu pisu. Insulina trattà cù u fattu chì distribuzcia i glucose chì entri u sangue in i celi. Hè pruduttu in u corpu cù una regitazioni envigliate.

Se l'alimentariu ùn hè micca fatta appruptamentu, per esempiu, cù splette scoglii (iniziu di l'ubligatoriu - u colazione, à a sera - u lamentu cù a cena), dopu in qualchì puntu avarà serà una situazione chì ci hè insulina in u sangue, è ùn hè micca glucose. I nivuli di zuccaru bassi sò inzuccarati di praticità di salute, nuvulite, palpitazioni, pò ancu a purtari à debbità. Per salvà u corpu usa dui mètudi: unu furnisce u livellu necessariu di glucose per u zuccheru accumplutu in u furu è u secunna envia un esercitu di l'insulina in u tissue. Allora più scuperta trà e manciari, u più di u nivellu di l'insuline è u più grassu chì mantene u nivellu normalu di glucose. U nivellu di l'insuline in u sangue devia esse per ogni persona sana, ma, per a nostra disprezzu, ùn sia micca tutte sse.

Cù prucessione eccessiva di insulina, pudete amparà da l'analisi di u sangue: u sangue hè stata rializatu cù un stomacu vacante è una ora è meza dopu à manghjà. A norma di l'insulina hè di 2 à 27. Ma tenite in mente: dopu à un pranzu, u livellu di l'hormone s'arrisce trè. Cusì u stomacu vacanti, u valore ideale serà di 8 à 12. (In different laboratories, sistemi di calculu differenti, perchè ei ritmi pò varià).

Insulina: a norma per a donna

Cumu u normalizà?

Per guardà l'insuline in a norma, vale a pena ricurdà: u corpu hà un periodu di pruduzzioni di insuline - trè ore. Cusì, pruvate à manghjà cusì chì ogni tres lonni in a bocca avianu carbuidrati. A matina, duvete bisognu di un vetru di zucchero o di una tazza di caffè cun un pezzu di zuccheru, manghja una tazzu di cereali o una fetta di pani di cereali. Dopu trè ore - u secunna scurtazione cù un altru carbuidrati. Hè u stessu cù u cena.

Stuck in traffic?

In questu casu in a purcura si deve esse un dolce, un saccu di zucchero. À a sera, hè ancu una badda di dosa di carattìfichi. Ricurdà chì u stress, attività fìsica sviluppa significativamente u livellu di glucose di sangue - vi assicuratevi di cunsiderà questu quandu face a menzione. Duranti a menopausa, certi ghjudizi muzione cumincianu a crescita di grassu nantu à a cintura è i malfattuli, a figura addiventa simili à a pera. Scaricamentu di grassu hè dura. Se u nivellu di insulina hè normale, a causa di l'overgrazia hè a mancanza d'estrogeni. L'hormona femminile hè rispunsevuli micca solu per a regulazione di u ciclu menstruali, ma dinò per l'elasticità di i vetbi, u livellu di u colesterolu, è l'assimilazzioni di u calciu. Per quessa, cù una carenza di estrogeni, u corpu di a cumincià à sfurmà ... da u grassu. U tessuti grassimi pruduci una sustanza assai simili à l'estrogenu. Cusì vaghjime chì u corpu faciule più riserve, perchè chì u zoppu cù i colti restaurate l'equilibriu hormonal. In modu, a funzione di reimulandore di l'hormone di lipidi pò ancu esse cumpressi in i zitelli. U fattu chì l'estrogenu hè spargugliatu pocu, detemu a pienezza, irregularità di u ciclu menstruali, infertilità. Per revelà chì i lipidi sò impiegati à a pruduzzioni di l'estrogenu, l'indicatori di i principali hormona femini hanu aiutu: luteinizazione, follicle-stimulanti è prolactin.

Cumu u normalizà?

Questu hè questu quandu u trattamentu hè prescribed by un ginecologu è un endocrinologu. A volte una dieta hè abbastanza, ma di qualchì attività hè necessaria a terapia d'hormone. Per via, seppendu a menopause per mantene l'estrogeni in a norma, puderete evità l'osteoporosi: perchè senza un hormone femminile, u calzoni ùn hè digeriu è u corpu principia à scumpressà da l'osse.

Perchè chì risponde?

Culpisce a glutine di tiroïde in l'apparizione di 10-15 kg? Eccu, l'hormone ùn anu nunda di fà cù u prublema di malnutrition. Ma se vede parechje volte più chì ùn pò micca libbirà, fate un ochju à a glàndula tiroidea - u catalicu per i prucessi metabolichi in u corpu. Mida à u nivellu di l'hormone stimulanti di tiroïde. Sì hè alta, poi tiroxin è triiodu - thyronin - altri hormone di tireoidi - in u sangue hè chjucu, u metabolismu rallinda, i cèl·lula "starve", è in u spaziu di u tessili intercellulare acc accumulate i prudutti di u metabolismu: l'acqua, lipidi, salti. Allura ci hè una piccula piace. A dieta ùn circate micca ubligatoriu questu problema, invece, anu aggravatu a "fami" di a cellula. U nivellu di l'hormone di tiroide hè analizatu.

Cumu u normalizà?

L'esercitu di pesu si appieghjatu à una malfunzione in a glàndula tiroidea? Aumente a quantità di iodu in a dieta (abbastanza 150-200 microgrammi di iodine à ghjornu). In certi casi, però, senza accuppettenza di l'hormone di tiroide ùn pò micca fà, ma dinò deve esse risoltu cù u duttore.