U putere di una donna hè di purtà i zitelli


In l'era di u ritornu à u passatu è l'intaressu in tuttu naturale è naturali, parechji sò più prestu cura di varianti varianti di partitu. A maiò parte di elli sò familiari à tutti i generazioni precedente è in fattu sò l'alternanza à i metudi esistenti. Parturanu, quarchi in l'acqua - in la spiaggia o in u bagnu, è quarchi cosa hè solu in casa, in i so pareti nativu, è micca in u prulamisu, pensamentu sickening di e malatie in u palazio di l'hospitalaria. Tuttavia, tali "salvajisu" - hè ancu u putere di una donna per dà nascita à i zitelli à a casa - hè assai populari in parechji paesi prussimi.

Per esempiu, in Auropa, più frequentanu e donne nascenu in casa (in Holland - circa 90% di e parturient femini). Di sicuru, stu prucessu ùn hè micca solu per certu, ma sempre sottu custruzzione. Ma hè oghji una obstetra qualificata hè nantu à u lettu cù una donna à u lettu.

In Russia è i paesi CIS avemu alla nascita in casa, basamenti, quandu avemu qualchì scopu è spirantà. Emu nascita in casa perchè ghjè contru à l'uspidale. In regula, a reputazione di e stituzzioni stati hè bassu, e un pocu persone crèdenu in l'infallibilità di i medichi. Hè dunque sensu per cunsece e perspettivi pussibuli è e difficultà per a nascita di casa.

Molti miglii volenu allora in casa, perchè anu da nasce in casa, spiranza per simpatia è empatite di i carchi. In a sala di partenza, parechji si sò persati, è u trattamentu di u persunale cù e donne in prammonte ùn hè solu di l'ideale.

Tentannu di evitari l'accantu di l'uspidale, è dunque, per dà oghje più naturali, senza ansietà innecessariu pò esse un prublemu di travagliu leve, o pò aggravate u prucessu. Sceglie i più crescenti per a posa di nascita, appiegazione di i parenti, evitendu l'intruduzioni di sedattivi è d'altri drogherie (spessu chiddi chì stimulan u prucessu di dà nascita à un zitellu), cum'è l'usu incorrecte è impitente di elle - per quessa a parturà in casa, è micca in l'uspidale.

Sicondu i mariani, ci sò menu terri microbes in casa cù i sughjetti hospitalarii. Hè in u sibiu chì pudete "guadagnà" una sorda o piglià qualcosa chì ponu dà un zitellu. À a nascita di un zitellu, a so casa ùn hè micca livata à a so mamma. Quandu l'esperanza suggerisce, deve esse postu nantu à u pettu, perchè a tela di u babbu cuminciò immediatamenti per colonizà u bacteriu. Seranu aiutà à cummatti cù u novu, chinu di microorganisimi un novu atmosfera. Inoltre, u cordone umbilicale in casa entrega ùn hè micca cutatu immediatamenti, ma solu quandu ùn manca pulsante.

Dopu à dà nascita in u bagnu, ùn pò micca sola cunsulazione di a vostra mamma, ma ancu aiuta à adattà à u zitellu - dopu allu, hà spentu parechji mesi trà u liquidu. Ma ancu u benefiziu principalu di nascita di casa hè a grande preparazione è a cuscenza di una donna.

A so mamma hà da esse attenti à a so cundizione di salute, pruvà à preparà micca solu per u partitu, ma prima di cuncepimentu ella averà esemplazione à a cundizzioni di i musculi, sistemi è preparazione fisica generali di l'organizmu. Ci hè prestu per u fattu chì hà bisognu à dà nascita, senza aiutu, cesarianu è altri trucelli. In ogni casu, nimu interferiscenu cù a mamma di "maternità" futura ancu per esse preoccupa cun ellu stessu. A presenza di un medico - un obstetru qualificatu - è parechji persone per aiutallu hè simplice necessariu per a nascita di casa. Avete bisognu à esse dispostu à chjamà una ambulanza o ancu chjamate in anticipu in casu di circustanze imprevisii.

Cusì a donna in prucissioni pò esse rimbursatu rapidamenti à l'uspidale è rende tutti i tipi d'aiutu. Allora, u pene à a casa hè un beneficu condicionale. Ma ci sò assai periculi, chì sò state avvistati da i ginèculi. U principale di elle - circustanze imprevistate, devenza di a norma in u prucessu di nascita. A situazione di emergenza pò succede in ogni mumentu, è ùn sò micca tutti i parenti pò aiutà u zitellu. Se si stalla in u canalu di nuvità o sdrughju hà apertu, u cordone umbilicale o, Ddiu impedite, staccamentu di a placenta - solu l'ambulanza hà salvatu.

A bisognu di cesarean section, risuscitazione, stallazione per u salvamentu di u babbu - tuttu questu pò esse un disastrozu impeditu per u fattu chì una vita pocca nascita ùn hè micca interrotta. Cesarean hà 20 minuti è una ambulanza pò piglià una mamma à una donna in u travagliu, ma se si tratta di salvà a so vita in a presenza di un signu basicu di vita (palpitazione, respirazione, pulsazione di a corde, riflessi) - u decisivu 40 settimi d'avanti. Per salvà a vita per questa ora, hè pussibile solu in u ospitalu. U putere di una donna hè di purtà i zitelli, ma ci sò ancu e forzi rresistivi di a natura.

L'equipaghji è i medicini, cirujano è pediatrici viventi è neonatulogichi - tuttu questu hè solu in l'uspidale. E dopu a mamma è u zitellu tutti i stessi, aspittendu e teste, chì deve circate necessaria. I caratteristiche di nascita di casa hè spessu aggravata da ogni modu di corsi. S'ellu hè sbagliatu di sceglie un cursu di furmazione per e doncine expectante, per esempiu, insignendu una donna per avè i figlioli cù l'aiutu di certe «forze», ci hè una grande capacità per run in un altru "guru". Ciò chì, per a via, aiutanu à a donna incinta per dà nascita, senza avè per questa cunniscenza medica propria. Dopu tuttu, ùn hè micca un ginercucchieru o un medico di un equipo di risuscitazione. In u casu di "nascita" di l'acqua, bagnu bagnu, chì sò furnuti cù parechni novi edifizii, ùn sò micca stati - spiaghji chicchi cù jacuzzi installati ùn sò micca. Una altra disgrazia significativa di a parturione in casa hè contraindicazione. U primu di nascita è a presenza di malatie cronica, a categurìa di età dopu à 30 anni, o quelli chì nascinu durante a gravidanza (per esempiu, i malatie virali) tutti estrellani a categuria di futuru futuru "mamma in casa".