Comu avete manghjatu cusì chì avete più di latte materiali?

Cosa à manghjà di fà u latti
Dopu à a nascita di un zitellu, a prublema più impurtante di a donna hè di nurse. A megliu alimenta cù u latte maternelle pè u zitellu ùn esiste micca, a mamma è u zitellu sò programati per l'ameglie da a natura.

Prussuduzu tutte e donne sò capaci di nutriscia un criatu novu cù u latte materiali, l'eccezzioni ùn hè micca più di 2-3% di e donne chì sò contraindicati per l'ambrati per i razzi medichi. Tuttu u restu pò è deve esse alimentatu, è questu serà impalpillante per u zitellu.

U latte di materiali cuntene tutte e nutrienti chì un zitellu deve bisognu. L'aiutanu à crescenu, furtificà l'immunità, prumove u sviluppu di u core. E anch'elli, ambrati hè u cuntattu strettu più impurtante trà mamma è zitellu. Sensibilizà sinceramente a matri di u so cumpagno, a so calidez è l'amore, u zitellu sia più calmu cù emozioni, hannu menu prublemi cù digestioni, e malatie in u primu annu di a vita anu da ellu.

Chì avete bisognu à manghjà di fà u latti

L'uggugliamentu hè oghji promezu assai, ci sò parechje sperti in a lactosa. Dopu tuttu, una mamma di crescita in a prima etapa di a nutizie suscita parechje dumande, per esempiu, cumu degnerà u babbu à u pettu, quantità aduprà da esse fattu, è se si u zitellu ùn ha furnitu latti. Queste preoccupari pò esse entiutu bè, chì u zitellu ùn hè ancu capaci di spiegà i so bisogni, è a responsabilità di u sviluppu riescitu ghjocanu sanu sanu cù i so parenti, per quessa, a cura propria di u zitellu è l'amante ammaestrate degne.

À l'amare, a questa pregunta hè cose necessaria di manghjà, chì ci era più un latte materno hè pocu cumuni. Prima di tuttu, avete bisognu di tastà quantu liquidu com'è possibili, almenu 1,5, ma micca più di 2,5 litri per ghjornu. Siccomu u latti di pesche hè casi u 80% di l'acqua, u ghjornu chì u corpu di una mamma d'invalidazione anch'ellu ricivete ancu in quantità suffine. Ùn pudetebbite micca solu l'acqua, per migliurà a tacchizzà è tè assai utru cù u latti, freshly brewed, nìvuru o verdu. Una altra avè utilizzava stu mètudu per incrementà a quantità di latte materno. Prima di furnisce, tenite un vetru di tè di 10-15 minuti, è manghja un tastu di sopa o un sandwich cun u furmagliu. In u sicondu viaghju, questi arburi, anis, fungus, comino, nettle è decucchizzi di elli, anu ancu un effettu di lattice.

In oghji, te sperimentu sò stati venduti in i dipartimenti di nutrizione per rinfurzà è mantene a lattazioni di parechji manifatturi, stragneri è russo. Unipochi di più eccezziunarii sò tes unghie per i mariti in mutivi "Hipp" o "Lactogon". A nutrimentu chì hè inclusu in a dieta di una donna d'infallem deve esse dipenditu è ​​furnisce u corpu cù a quantità di calori necessari, per ùn avè micca creatu un deficit di latti.

I platti sò cunsumati proteini, pesci, carne, verdura, ma i cura di u fruttu. Ungugliese di canned food, torte, torte, e bisognu di carbuidrati hè megliu per suddisfà à u spense di u pane (pane cun cumin hè particularmente utile), pani di cereali, cibo di cereali. U iogurtu necessariu, farinate, prudutti d'alchimia. Prima, i cunsiglieri medichi di cumu per manghjà, per avè più di latte maternale, inclettenu cunsiglii chì a mamma di u latti avissi vulutu edità, cum'è quasi nisunu cunsigliu chì, per via di u putenziali di impatt negativu di u latti di vacca nantu à a cumpusizioni thoracic.

Per fà u latte da una mamma in infermiera

Tanti zitelli anu vistu cusì un fenomenu cum'è allergie à a proteina di vacca, questu significa intolerancia à u latti di vacca. Hè assumatu chì l'organizmu di a mamma chì anzianu formanu a furmazione di u cumpurtamentu di u latte maternali chì hè assai utili à u zitellu. Per fà u so latti nutrittivi, a mamma devia dete manghjà più naturali cù un cuntenutu altu di vitamini. Per avè da più di latte mammi, spessu attachete à u pezzu di u zitellu, questa hè a regula basica.

Stimulaneghja cusì u travagliu di u pene, u zitellu a più impiecca à produtà a quantità di u latte maternale chì deve precisa. Ùn limite micca a durazione di l'alimenta, quandu u zitellu hè chinu, ellu vai alluntanà u so pettu. Hè assai impurtante hè a tecnica di l'appiccicate u zitellu à u pettu, ùn deve micca esse chjappu in l'alimentazione, perchè u zitellu puderà armenu aria in a so bocca, ùn hè micca sdirmatu da i feriti è di a crescita di a producción di gas.

Duranti l'ameglie, avete da manghjà cusì chì pò manghja cum'è qualchì pocu alcista allergie. Sì a mamma hà l'allergii à certi alimenti, u più probabile, ella hà avè u zitellu. Ùn avete bisognu di manghja l'aromi cun un odore forte, l'ajonchi, assai cipudine. Questu pò dà à u lettu un postgustinu pocu, chì u zitellu ùn piacerà micca. I prudutti chì aumentanu a tacitazione - hè furmagliu, zucca, aneto, tagliatelle, nocera. Hè assai utile hè u zucchero zuccheratu spumante, mischju cù u lattu, duverà esse ebbattitu in una forma cálida prima di l'alimenta.

In ogni casu, avete bisognu à vigilà cun vigilancia per esse se u zitellu avarà una allergie à e carota. Pudete cumprà pruduttu speciale, chì hè pruduttu per i mariti pregnant è a zitelli. In parechji clini di e donne publicanu cupuni per a so acquistera libera, à tutte e donne à a so dumanda. A nutrimentu tali cuntribuisci à a saturazione di u latte cù i nutrienti necessarii, soporta è rinforza u corpu di a mamma d'infuriatura. Ma, siddu ùn si trova micca à manu, ùn site micca avete micca incuravvi.

Sì l'ameglie hè urdinatu bè, a donna di giuvani ùn paseghja di fughja è manghja regula, tene una cantina suffinenti di liquidu, u latti di u zitellu hè sempre bè. Quandu l'anu dendu di e crestati di i lascita, pudete ancu affruntà cun l'alimentu right, un ambiente emutivu calmu è, in casuali, lattice lactoide. In ogni casu, ùn hè micca valenu ancu di cunsuma à queste tesu tutte e cose, chì hè pussibule di fà a pruduzzioni di u latte materna ancu esercitiva, è sarà più difficiuli di sminuiscevi.