U terzu mesi di a vita di u babbu

U terzu mesi di a vita di u babbu in certi modi - una cunflitti. Ùn hè più un novu chì hè aggradèvule pè i so armati. Hè digià una pirsunalità emergetta, chì cumincià à indicà u so carattere, emozioni spressi ...

Ci hè una quantità di caratteristiche - fisiulogichi è morali - chì caratteristiche più chjaramente è scritti u terzu mesi di a vita di u babbu. U primu di queste hè u statu di a curva pisca.

Ùn importa micca induve pesa u to bile: in una clinica di ghjuchenda o in casa. A più impurtante hè chì a curva di a tassa di pisu di u zitellu deve esce prutezione è senza salute súbile. A l'età di trè mesi, u vostru picciutteddu deve pisatu circa 6 kilogrammi. Se avete chì vene de sete o deci ghjorni chì u zitellu hà dettu di pattighjà u pezzu, cuntattà immediatamente cun mèdicu. In u terzu mesi di a vita, u zitellu deve aghjunghje un promente di dui centu gramma à simana.

L'età di trè mesi hè l'età di nova attività fisica per u zitellu. Per i so musculi, un chianu ùn hè micca abbastanza, hà bisognu di novi movimenti. Intrì in u so modu ghjornu in parechji innovazioni, questu serà u so primu còmpiu elementariu. Undress the baby è u mettiu nantu à a manta - fate pasà a sopra sopra i piani è e so maghju, sia sicuru, ellu ci vole. Dopu questu, u mettiu nantu à u so zumme - in questu locu assicuratevi i musculi di u spinu è u collu, perchè ghjornu perchè hà a so testa dà un spedinu, inspeccionà tuttu u circondu.

Vale a cura di i genitori è u fattu chì à l'età di trè mesi, u zitellu hè digià piace, è ponu coordinar u muvimentu di e so mani. Per quessa, ùn si pò dì chì ellu tira i so bocca è chjuderà i so dite. Stu prucessu li darà un piacè maiò senza prevalenza, ma pruvà à esse menu toccu da a stampa è pruvate distractà u zitellu da aspittà li dittatura, perchè più tardu diventerà un ufultu bruttu è pò avè l'affettivu di i prublemi di u denti.

L'agility di un zitellu di trè mesi è ùn hè micca solu chì tira i so mani in a so bocca, ma dinò chì pò assicurà rapidamente. Cusì hè nantu à l'alerta ghjovani parenti! Dopu à quandu, quale parechji sò cuncepusite chì u costu o mamma o u papà per un secunni turnà, quandu u so ziteddu in qualchi minuti traseru di u lettu à u pianu è, è chjinata nantu à una catifa fluffy, cute hà brungiunati i facianu parenti. Ma micca tutti i casi sò assai successi, perchè s'è avete bisognu à un'antra per un minutu, pigliate u prublema di mette u zitellu in a cunclusione.

Ùn avete micca spulatu u zitellu. A più impurtante hè a vostra pacienza è cura. Avà bisognu à sente a vostra attenzioni, ma solu in limiti limitati. Ùn li verificate chì ellu hè u centru di l'universu per voi, o, sfurtunatamente, riesce a crisciri un egoista. È ùn anu micca squadra da a so età ghjucata! Believe me, ancu in u terzu mesi di a vita, sentenu assai bè l 'attitudini versu ellu da a ghjente chì tocca. Per un tempu assai tempu era creatu chì a più impurtante hè l'eredità è a crianza hè solu una currezzione superficiala. Ma a ricerca scientifica cunfuttu questu, hè statu pruvucatu chì u più impurtante hè tutta a cose educazione. Per quessa, u prucessu cumplessu di l'educazione avà deve esse attitatu - in fattu hè diventatu a basa solu per u sviluppu di qualità boni, ma dinò pò causà fobie è cumplicati.

Tù stessu pudete evaluà a cumplizzione di u statu psicologicu è fisicu di u zitellu è stabilisce: quantu ellu hà avanzatu in u so sviluppu.

I ghjovani parenti, ricordate chì:

- à l'età di trè mesi, u zitellu hè prublema di mantene a testa per un pocu tempu;

- à l'età di trè mesi, hà attivamente aghjustò i so brazze è i so ghjambi. Sperate prestu à toccu à vede u to figliolu quandu, in un certu momentu, strappa a so palma - è, per piglià per un oblijare stranieru, principia a studia cù interesse;

- u zitellu in u terzu mesi di a vita ricunnosce a so mamma, u babbu, a mamma è u missiavu, è ponu respondre cun un surrisu, è à volte cun una risata sonora di i so cumpagni.

- U mischju di quattru mesi fa amicheghja, ellu scrive un sonu pocu amicu è responde à a cunniscenza, per esempiu, a vuci di mamma è affittuosa;

- è, sicuru, à l'età di trè mesi, u zitellu annunzià per fà varii sona. U zitellu "aguces" è da questu piacevule è un mare di emozioni pusitivi.

À questa età, u zitellu ùn principia a rinfriscà notu solu à i so pinseti, i peri, ma ancu à i ghjucassi. Dopu à trè mesi, i genitori avianu digià stati dispunibili nantu à i ghjucati, perchè sò assai impurtanti per u sviluppu fisicu è psicologicu di u zitellu. Ma micca tutti i ghjucati sò adattati per un zitellu di quattru anni. I paisani deve ricordà, prima, chì u ghjocu deve esse convenient for lavatrice è disinfettazione. Ma questu hè micca solu l'ubligatoriu di sceglie un ghjocu. Un'altra cosa a vede hè chì ùn hè micca pocu di pocu, perchè chì u zitellu ùn pò micca facilmente disassemble à i parti (chì pò manchjà!) Durante u ghjocu. E, sicuru, in un ghjucatu per migliori, ùn deve micca esse chjappi edificati è scicceri ca spiegata di raru plasticu. Per quessa, quandu sceglite un ghjocu per un criaturu di trè mesi, sceglite u so fugliale di legnu è gomma. E si veramenti l'aghju pricatu l'arburatura plastica - dumandate ciò chì a cumpusizioni di i tinte, perchè u babbu ci tirava à a bocca. U pitture ùn deve esse tòxica!

Una solu bisogna hè di fogliu un ciappi cilantivi nantu à u lettu, perchè chì u zitellu avia avè qualcosa di circà à u mumentu chì a mamma hè ripusanne o quarchi cosa hè occupatu. Ùn hè cunsigliatu per dà u zuccherinu molti jucàculi alive, perchè ellu pridicheghja perchè interesse per elli. Hè megliu dà unu, perchè ellu hà studiatu appuntamentu è si cuncentrava solu nantu à a so prisenza. A regula cchiù impurtanti: spessu lavè i joca à e jucàvelli è lasciate in un locu duv'elli ùn dettanu micca polu. Wash rinunziu pò esse sapone di a famiglia, è dopu chì l'arrime l'acqua runsee - ùn esse troppu ghjustu è smothert cun acqua fogera (pudete ungi qualchi ligame, perchè u plàsticu ùn si sfalla).

E più importantemente - pagà più attente à u vostru zitellu, perchè in a vita di u zitellu ùn hè nunda più piacevuli chì l'amori parenti è cura!