U vechju figliu di Andrei Konchalovsky parlava di a salute di a surella di Masha

In uttrovi di u 2013, in a famiglia di u direttore Andrei Konchalovsky è l'attrici Yulia Vysotskaya, una tragedia hè stata attraversata: dopu un accidente seriu, a so figliola Masha caiu à una comma perchè una traumatic brain injury. I paisani di a zitella ùn evitendu parlemu di a so cundizzioni, limitannu à sughjetti pocu cumercii.

L'altru ghjornu, Egor, u figliolu maiò di Andrei Konchalovsky, visitò Yulia Menshova nantu à u prugramma "Solu cù tutti". L'ultimi ricerca nantu à l'istatu di Masha Konchalovskaya hè di cuncernazione à assai - i visitatori preoccupete di a zitella è simpatizza cù i so genitori è perchè stu tema ùn pudianu micca esse risultati in discussioni cù u fratellu di Masha.

Yegor Konchalovsky hà dettu in una entrevista chì a so surella hè megliu, ma più infurmazione precisa di u statu di a nozze puderia micca dì:
Avà hà avutu una sughjera, hè megliu. Ma quantu megliu, Ùn averaghju micca - perchè ùn sò micca sapiu quantu era avà. Solo Yulia sà ciò chì ... ciò chì hà spicciatu, ùn aghju micca representatu