Pettini di i zitelli

Pesce, per a maiò parte, si sò in i zitelli à una età curretta. Pruprietà di u sonu in i zitelli pò manifestà in modu diversu: cum'è un disorderu parcu o cum'è una malatie - parasomnia. Temi si manifestanu in a prima fase di u sonnu deep, i.e. in a prima ora dopu chì u zitellu s'addurmisci.

Se un zitellu vi un pesadore in un sònniu, u so corpu hè tenseu è allungatu, à certe volte ponu osservà un cambiamentu refleviu in a pusizione. Per esempiu, pò assittà à u lettu. Spessu chì u zitellu in questu momentum accumenza di chjinà inconsolvente o solu chianci. Stu cumpurtamentu hè assuciatu cù l'incongruvamentu di e diverse parte di u core. In questu casu, ponu observà una ralentazione di l'attività di u motoru contru u sfondate di alta inestabilitatità di u prucessu di relaxazione di riezii fisiulogichi.

Chì hè un pettu?

In i pesci di morsi di i zitelli ùn ponu esse sbagliati è dicenu chì questa hè solu a fantasia di u zitellu o l'spiriminazione di i genitori curati. Hè un fenomenu fisiologicu hallucinatuvule, quandu u focu di u zitellu hè in un statu overexcited è ùn pò micca cambià à u stadiu di l'inzitazioni. Comu rièscitu - aumenta l'excitabilità mentale in i primi òmini, quandu u zitellu hà una fasa di u sonnu deep.

Circa un terzu di i zitelli chì pacenanu di pesadilla averebbe l'attività prufessiunale. À esse in panicu, un zitellu pò trasfurmà i so bracce e pate e so pere, pruvate à livà, mentri ùn ùn ùn abbanduneghja micca a fasa di u sonnu deep. À u tempu, u zitellu ponnu furmà tali malatie cum'è sonnambulare o parasomnia.

Stu statu di u zitellu pò esse chjamatu cum'è u desideriu di movimentu, mentri in un statu di sognu. Durante u muvimentu, l'ùacchi ponu esse apertu assai, è i pupulati sò sviluppati è senza reazione in qualchi movimentu. Per svegliammi a stu momentu, u zitellu hè difficiule solu, ùn ùn ricunnosce micca qualcunu di quelli chì averebbe vicinu, ùn hè micca urdinatu à l'ispaziu è generalmente ùn pò capisce nde duvere in questu mumentu.

I temi primittimi di nu picciriddu duranu duranti un tempu, in regnu circa 15-20 minuti. U zitellu à u mo momentu aumintatu a pressione di sangue, pulse quickens, a sudazione hè ancu crescita; U zitellu aspetta suluzione è moltu spessu; Oye movements are fast. Allora l'excitazioni passanu in l'uparazione di u sonnu deep. Pienghillu impurtanza in un zitellu sò solu una volta per a notte. Dopu avvicinatu, u zitellu ùn si ricorda, chì cun ellu si pareva o accadutu in a notte.

Pesci di Nightmares in un zitellu - ùn hè micca una patrimoniu ereditaria, ùn sò micca debbuli à fatturi geneticu. Fugliale pesciminci pò manchilà u sviluppu mentale è fisicu, in quantu di malati funziunali severi di certi sistemi è organi. Succe chì i pesche di nightmare sò un precursore di malatie mentale.

A pesci di Nightmares ponu esse un figliolu di ogni età. Ma a maiò parte di sti prudutti sò registrati in u gruppu d'età da 3-5 anni. È a maiò parte di tutti i picciotti soffrenu di chistu. U libru sanu di i pesche è i porsi si trova per l'età di dòdeci.

Perchè avemu avutu pesci mortificati?

Nightmares à a notte in i zitelli - hè un prucessu fisiulogicu di u normale di u sistema nervatu senza sviluppatu è immature. A cunfusioni in a so sughjornu è u despertu pò esse causatu da parechji situazione stressanti, per esempiu, quandu u zitellu hè assai straccu. Inoltri, pò attivà è di qualsiasi cambiassi chì sò intrudutti in u schedariu regulare di vigilia è di dorme di u zitellu. Manifestazione di una pesadilla di pettu è per via di a pienezza di a buca. U timore à a notte, chì ùn si manifisteghja in a zitella, ma digià in aduranza o in un adultu, hè un signu alarmanti, spessu associatu cù traume di rasu o cù trastorni di u sonu per u stress.

Qualunque sia a manifestazione di i porsi nocturnale pruvucatu, un spécialiste experienced ùn puderà determinà a so propria vera. Dopu questu, hà da stabilisce un trattamentu efficace, cum'è un cursu di riabilitazioni.

A meni, i praticelli di notte in u zitru passanu indipindentamente dopu à u modu di un sognu è di u riposu hè correutu. Invece, certi meziornu a notte sò sempre una ragione per chjamà u duttore.