Young actress Maria Mashkova

"Fai a casa cusì è calidez - per quessa sempre hè pussibile d'amparà da tutti i tempi è di i timpesti di u ghjornu in i so pareti, ùn hè micca difficiule", cunsiste à a attore giovane Maria Mashkova. - Per questu ci hè bisognu d'ampara à l'altri ... "

A giovane actress Maria Mashkov hè stata circunna cù l'amori è u cura di i so amori di nascita. Avà nantu à a linea di u babbu, da chì ùn hà micca vistu Masha, hà scrittu i so tulluli, letteri chechi d'amore in a so nutia nascita ogni ghjornu. I ghjovani attrici in vendita cum'è a relicità più caru. Era l'amore è l'assistenza chì aiutanu à superà e difficultà materiale è a vita comunale. Avà, quandu a fama hè stata à a ghjovana attrice da u rolu di Maria Tropinkina in a serie "Do not Be Beautiful", a so mamma, l'actress Elena Shevchenko, dui fratelli più ghjovani, una avanna è u missiavu anzianu cù ella. Quandu u màrchieru elabora u patri, l'attore è u direttore Vladimir Mashkov, a so persona hè più bella ca ella.

Masha, sì più piace a figliola di u papà? Patre. Quandu mi campava cù a mo mamma, hà spessu dicenu à mè: "Quì Mashkov fu". Sò stubborn como dad. È altronde, puderaghju cumbatte actes imprudent.


Chì hè l' attu più ingrettu di a giovane actress Maria Mashkova? Intrudu l'Istitutu di Teatru Shchukinsky. E tutto perchè avè studiatu in l'Academia di Plekhanov, à u livellu ecunomicu. Aghju visitatu à Pike à u maestru Vladimir Petrovich Poglazov, li dumandò à sente à me, leghje alcuni. Ùn era micca saputu chì era figliola, ùn era ancu una cummissione, ma aghju pigliatu subitu in u mo corpu. Allora dicu chì eru Maria Mashkova, quandu partì per andà à sparà in Kiev è in generale, studiu in Plekhanovsky. U maestru dici: "Avete bisognu di studià in u teatru ..." Ma aghju fattu u mo modu. Trè mesi dopu, tutti riturnaru in li lacrimi: "Oh, patri, cunnessutatività, distributivu, micca per mè ..." À a stessa volta, avete apprezzatu bè in Pleschke ... Ma questu hè micca tutta a storia, averi scopu di studià per un tempu quì è quì . Per parechji mesi, aghju amparatu i mo parenti da entre u teatru. A mamma anche avicà ella stessu, è ùn avete micca parlatu per un bellu pezzu per u mo papà-mi scantu.


Perchè avete bisognu di una vita duppia? Mi vulia finisce à volta dui istituti è dicenu: "Avà, Dad, sò una gran actrizia economica!" Circa circa sei mesi staiu à Pshuk da 9 ore à 6 ore dopu, andò à Pleshka (era à a scola in notte), è dinò in Pike, duv'è noi assicurò finu à a 12a notte. À l'ora quì era in casa, finu à a matina sturiava studia l'statìstiche. Aviu s'hè nutitu chì ùn pudia stà quandu u passiu. Plekhanovsky anu da esse lasciatu.

Maria Mashkova hà intrutu in l'incognito teatrali ... Avete u principiu - ùn utilizate micca u vostru apellido? Sò orgogliu di esse a figliola di Vladimir Mashkov è Elena Shevchenko. Ma pensu chì ùn aghju micca bisognu di u mo nome. Inoltre, u fattu chì sò a figliola di Mashkov ùn hè micca sempre una plusu. Ci era una situazione quandu era statu appruvata per u rolu principali in una sola foto. Sugumamente, i pruduttori scupreru chì era a figliola di Mashkov. Apparenza, avianu un cunflittu cù u papa, è aghju sguassatu immediatamenti da u rolu.


Hè cunnuscenu chì site una attrenda in a terza generazione ... sì, a mo avutru à u papa, sfurtunatamenti, era già mortu, era una attrenda di un teatru di pupi. Nun avemu mai truvatu cun ella. Avio, era ancu un attore, ùn aghju vistu una volta. Dà un accorsu. Per mè hè una memoria di ellu. U babbu hà mortu annu dopu a so avutru, ghjornu è ghjornu. E da a me avanna, l'abbandunà e so lettere incridibile - finu à ch'e sò natu ha scrittu à me ogni ghjornu per carta. Aghju torna a leghje i tempi.

Chì viaghja Maria Mashkova a più parte di a so zitiddina? M'arricordu chì u mo Dà me dava una casa per Barbie.

U ghjornu dopu dopu unu è me ghjornu dopu da u mo aniversariu. Dopu a mo mamma mi sò cunfondenu in a mattina è dici: "Promise chì avete da esse ghjornu à a scola". A pregunta hè stata surprisa, perchè era assai rispunsevule è ghjunse à a scola media ora prima di l'iniziu di a classe. Di sicuru, prumminti devi esse un slip. A me mamma mi porta à a stanza vicinu. Allora tuttu fù imbarcata cun boxes. Aghju vistu dece barbari, trè Ken, una casa, camere, una cucina, assai pezzi ... Ci vole dì chì in vendita ùn ci era nunda d'esse, u mo babbu hà purtatu tuttu di l'esteru. Mi ricordu di quantu sulluzzate da a felicità, cullendu stu caseronu. Eppuru, ùn aghju micca andatu à a scola ... Ricordu ancu chì i piani tombinu di fronte à i buttoni di i zitelli - prima di l'a scola ch'e aghju avutu in l'affare di Tolmachevo vicinu à Novosibirsk, a me nanna è u missiavu, i genitori di a mo mamma. À noi in generale tutti i parenti trà i mamme piloti. Grandpa - u primu pilotu, u cumandante di a nave. Avia l'impiccà a storia è a psiculugia in l'scola volante.

Hè cresce chì i figlioli chì intervenenu sò prestu indipindenti. ¿Cuanto es esta feria en tu caso? Centu percentu. Aghju ricordatu chì cum'è, un anni di cinque anni, era imbuttatu à u cockpit di u pilotu è vola da Mosca à Novosibirsk. In sete anni, a me mamma pigliò à Mosca. Dapoi deci anni avemu travagliatu in un appartamentu communale in l'Isule River, è a mo scola hè stata situata à pettu à u Teatro Mayakovsky, èiu, cuminciare cù u quinto grade, andò à l'scola, è quandu aghju avutu l'aghju chjamatu mamma mia. È aghju esse scurdatu. E quì à l'intermediu di a lezziò in a classe cun un chiancinu: "Mashkov ti?" - Mamma s'inciscucava, tearfully, disheveled, cù una sughjura grandi (era in u so uttèsimu mese), in un capizzu arraggiatu - arristatu annantu à quandu chì hà ghjunti à l'scola ... Ella Pensu chì un qualcosa terribbili era successu à mè, è, abbandunà tutte e mio affari, aghju pricatu per circà. Ùn mai scurdate di chjamà à novu.


Chì hà cambiatu a nova actress Maria Mashkova? Da l'età di ottu, preparava mi insalati per a mo mamma. Finu a ora, ci sò sempre pezzi di carta coperta cù scrittura di i zitelli: "Mamma, insalata in a fria. Eat, ùn te scurdà. I love. Masha ". Quandu eru teni mine, u mo fratellu Nikita hè natu. Dopu un mesi è mezzo, a me mamma hà tornatu à u teatru, affidate à mè cun cura di ellu. Mi pari chì Nikita hè a mità u mo figliolu. Chjamò a so mamma "mamma", mi - "ma". Quandu aghju vede à Nikita, è pensanu: u mo Dieu, aghju veramente un figliolu in i so braccia à a so età? U mo fratellu è sò assai vicinu. Aghju pigliatu parechji volte per sparisce, hè orguglioso chì hà a so sorella. Sempre mi piace quandu hè questu cun mè.


Quantu tempu sò stati vivi solu? Finisci l'escola, andà in una pelle nantu à una ghjovana Baba Yaga, hà guadagnatu soldi è hà cuminciatu à metu un appartamentu.

In a series "Do not Be Beautiful", l'imaghjini di a vostra eroinezza currettamente currisponde à l'script o avete cambiatu u caratteru di Masha? Di sicuru, ci sò cambiamenti. In a serie colombiana, nantu à a basa chì a nostra hè fatta, a mio eroine hè troppu frivola. Hè pruvatu di justificà i so azzioni cù i ghjovani, in autru stupidu. Masha chjama i so amici "dami" - questu hè quellu chì aghju avutu. Pensu di sta risata stuposa.


Young beautiful actresses dream of roles of heroines. Ma Maria Mashkova prefete i roles caractéristiques? I da u primu cursu luttà contr'à i roles romantichi. À mè in i studienti di l'òpere roles caractéristiques. E aghju aghjunatu à u mo maestru Alexander Naumovich Nazarov per crede in mè cum'è attrice tipica. Ma avà, vogliu pruvà ch'elli ponu esse ghjucatu. In u realizazione di graduazione "Echelon" da Mikhail Roshchin, u mo rolu hè tragicu. E persone chì cunnosanu solu à u spettaculu sò assai surprised.