A pruduzzioni curativa è magica di u ruby

Ruby hè una petra dedicata à u Sun. Stu minerale hè un putenza màginilisca speciali, hè cunsideratu una petra di prucessi, pussidimentu di energia. Hà aiuta à supira i forzi scuri, estende i temerà. Stu minerale simbulizeghja u putere, hè cunsigliu purtatu à quelli chì anu digià vicinu à altri altri.

A parola "ruby" vinia da a lingua latina da a basa di a razza "rubella", chì in traduzzione significa "rossu". In altru modu, u minerale è e so varietà sò chjamati "corondenu rouge nobili", "ratnanayan", "manicum", "yakhontom". "Ratnayak" hè traduciutu da u Sanskrit cum'è "capu di gemmi", "ratnaraj" - "rè di gemmi". Ruby hè una petra preziosa.

In i tempi antichi, u ruburu era ancu chjamatu "carbuncle".

Dipositi . Diposessi Rubini sò in Afghanistan, Birmania, Tanzania, Kenya, Tailanda, l'India.

Applicazione. Yakhont hè cunnisciutu per un tempu assai longu. Hè stata utilizata com inserzioni in ghjuvelli, ornamenti. Dapoi u tempu anticu, i so sedimenti sò stati sviluppati in l'India è Birmania, ma in u tempu, grazi à u sviluppu di u cummerciu, hà righjuntu à Roma, l'Eggittu, Grècia. Tutti l'ornamenti cù sti minerali sò comprati da a nubiltà, u cleru, a dinastia reale, i curtieri.

U primu menzu di i rubini hè citatitu in l'antica liggenni di Birmania è l'India in u 6u seculu aC. e. In i testi più antichi indiani di 2300 aC. e. Ruby hè cunsideratu cum'è "u re di i pedi preziosi".

In i paesi di u Mediterraniu, i rubini eranu cunnisciuti è apprizzati micca menu. Ci sò citati in a Bibbia. In Grecia, era chjamatu "antrax", in Roma - "carbuncle". Appressu à u 10 seculu AD, Rusich hà amparatu ancu di questu minerale è chjamatu una varietà chjucu di corundum comu jaunt.

A pruduzzioni curativa è magica di u ruby

Prupetti medichi. I patrimonii curatorii di rubini sò cunnisciuti da i curati di i pezziali. Hè stata creata chì hà sappiutu dà impedisce u sangramentu, salvà o rinnuvanu a memoria, dà cura, valore, divertente. Cunnìvanu chì questu minerale pò levà l'amore, prutegge da e malatie. Ruby hè ricumandatu per quelli chì soffrenu di cambià di pressione di sangue, in particulare, presse pressu. Sì casta cù una petra per un pezzu, u sonnu pò ricopunturà, è l'appetite poterà più. Hè aiuta à ricuperà a forza, allevà a fatigue è migliurà a cundizione generale. Sicondu a legenda, Paracelsus hà adduvutu ruby ​​in u trattamentu di l'ulcera cancillente.

L'indiani crèdenu chì i rubini facilitate l'epiléptic seizures, aiutu à a paralizia, ponu esse prublemi di depressione. I l 'Europeani si cacciavanu a petra in poveru, mischjà cù l'acqua è pruvatu à guariscenu i malatie di stomacu è impotenza. A medicina di u pratica hà l'acqua utilizata, infundia nantu à a petra, cù u rubidu stessu. Ci era una parolla chì l'effettu di l'acqua curative hè più forte u più grande, u più grande u rubertu, chì "insistia". I medichi attuali averebbe qualcosa. Sò sicuru chì l'acqua, infucatu nantu à u minerale, pò aiutà cù ipertensione, malatii oculardi, malati di u sangue è di u cori. Hè cume chì l'acqua facilite l'exacerbamentu di l'asma. I Rubini sò ricumandate per fassi nantu à u focu dulore cù i malatii di e articuli, a gola, a spine, l'orella. I Rubini sò ricunnisciute per quelli chì soffrenu di l'insomne, cum'è a propie à ipochondri è persone cù sindromu di fatigue crònica.

Ùn pudete micca aduprà un minuranza constantemente debendu à u fattu chì l'adopri l'energia di vita di una persona.

U yahont hà un effettu in u chakra in boccu è u chakra di u coru.

Propizzii Magichi. Per europeani, Ruby hè un simbulu di coraje, forza, dignità, bellezza, devozione; per l'abbitanti di l'Est - a personificazione di l'energia vita, l'amore, a salute è a forza. L'Antichi indi dedicate u cristalu à u Sun. A giuvintà Ruby hè micca cunsigliata per esse ingannatu cruel, ingeratu, propensu à a violenza, intemperate e persone, perchè pò rinfurzà e funziunalità negativu. Comu guardiastru, u rubicà pò salvà di e malatiene pesante, prutegge u vostru pussessore da l'effetti di a magia negra è di l'amici ipocrali.

Yakhont hè cunsideratu u patronu di u zoniastu Lione: per l'omi, pò aiutà aghjà l'autoestimu, dà cura, aiuta valutate l'ughjettiva e circustanza per l'utilizanu per elli. À a donna Lion hà attrae l'amore è a rende irresistibile.

Talismani è amuletini. Yakhont hè un talismanu di quelli chì e so attività sò assuciati cù risichi constanti. Sò rescuers, miliciani, bombe, suldati. Comu un talismanu, un rubisu pò aiutà solu à quelli chì u cori hè apertu, ma i pinsamenti sò puri. Solu à questi persone darà cura, salvu in i feriti è energizassi. Un anellu o anellu cù u minerale dà u ghjocu di u dumiceri, allargà i anni di vita, aumentate a vitalità, restaurate a memoria.

Ruby hè cunsideratu una petra di u focu, l'appassiunatu, l'appassiunatu. Hè un simbulu d 'amore terrenu trà una donna è un omu, a fiertà furente di quale hè sustinutu da a putenza energia di u rubertu.

L'astrologi indiani anu u mineralu a personificazione di forza, u putere, l'energia. Intrappenu u so energia cù u karma di pirsunalità assai brillanti è forte. Ruby hè capaci di a prutezzione di e forze di a Oscura, rinfurzate a forza, suppress spleen. Medichi indipinnani di u Medievu utilizatu ruby ​​per trattà l'accumulazione di gassi è bile.

A robba maia magia rubina hè cunsiderata per spiegà a cunniscenza di u grande. Ruby face u bè i boni, ancu u mischinu, è u gattivu pò diventà in monsters vera. U minori nubbili, valore, aiuta per vincite, i praticati senzetti pòrtanu l'amore. Ruby hè capaci di avvertà di i periculi, più importantemente, avete bisognu di attentu à u cambiamentu in u so culore.

L'astruzzione di l'escola Avestan crede chì un cristallu pò piglià da a persona una massa energia. Ùn hè cunsigliatu per esse disprezzatu da e persone chì soffrenu di l'ipurpenti perchè u risicu di un impruvatore. Cridianu in l'abilità di u ruburu per impediscenu a lèpara è a sarna, detti sangue, trattanu a pesta, epilepsia.

Rusichi di u XVI secolo crede chì quellu chì porta a "fille vermili" ùn veda micca "sogni dashing", "rinfurzà u core" è esse "un omu onestu".

Hè strappatu per guardà u patrone di i periculi di cavallu cavallu. Queste pietre anu dicurutu l'arnesu di cavalli. Hè struitu chì u ruby ​​pò salvà di inundazioni è i briganti.

L'adduzioni cù rubini eranu weari di quelli chì temìanu avvilinà: anu crede chì chjude à un velu o purtatu à u puntu di un cultile avvelatu, cambia u culore.

Rubini hè genuino se:

  1. Una luz vernice emanate da u vetru di vetru cù a petra calata in questu.
  2. Pozzu nantu à a vuccata, stà guapa per un pezzu assai.
  3. U latti di vaca cun un rubino cedeu in questu acqui un tingu rosa.
  4. A pedra hè russa scura da un angulu, biancu - sottu àutru.
  5. I crachi nantu à a petra sò zigzag in forma è ùn brillanu.
  6. Ùn ci hè micca buchjenu in questu.
  7. Sutta l'influenza di l'ultravviu ùn hè micca acquistatu un colore aranciu.