A quantità di fluidu cunsumatu da una donna incinta

Tè o acqua? Quandu è quantu? Avete micca solu a destra di a so sete, ma cada sip è a quantità di u liquid chì cunsumanu incinta.

Ùn hè micca sicretu chì una persona più di a mezza consistenza di l'acqua. U nostru corpu ùn pò micca fà per ella. Durante a gravidanza, a nicissità per u fluidu pò pudè crescate, dopu diminuite. Ma u fattu si mantene in ligna: tuttu u so bè, duverebbe utile per voi è per l'pocu.

Allora putemu imponà un tabù in l'excessive (più di 2 cups) u cunsumu cafè (a pressione di u sangue prende), escludene micca di a dieta un bevande fizzy di dulce (accogliu a fermentazione), l'alcool (afecta à u migrammi di u sistema nervoso) è ... long live u bìbule! A strada, hà da entre u corpu uniformu in tuttu u ghjornu. Ma ci sò altre nuvole impurtanti chì vi pudete ancu esse cunsideratu.


Calculate l'ammontu

In u piriu di aspittà un urganisimu cù u cellu doppiu, hè guardatu da u liquidu cun una gran quantitatu di liquid chì cunsumu di a donna incinta. Dopu chì un zitellu speranza, u vulume di u fluidu amnòticu aumenta, a circulazione di sangue, u coru è i riziunali sò travagliati cù una crescita di carica, tutti i prucessi metabolichi sò accelerate. Spessu si ponu dite da ellu stessu in u stridimentu, a toxicosia, babbu ... Hè a sedienta chì spessu occur in una donna in una pusizione (invechjate di u tempu di l'annu!) Hè pruvucatu da e realità precisa di l'organizimu (si a vigilia ùn hè micca impastata nantu à pettine salati o aringa) . Avete dumandatu quantu duvete bisognu? Hè dipende assai fatturi. Una di l'impurtante hè a durata di u gravidenza. U duminiu ghjornu di una donna sughjduta pregnant in un liquidu hè di 2,5 litri in u 1-2 trimestrali è circa 1,5 litri in u terzu. Pigliate: a 20 simana di gravidenza hè cunzidiratu cunfini. Hè da stu tempu limite l'ufficiu di bevande.


Ciò chì hè in u vetru?

Se avete digià esaminatu u voluminu è u quantità di liquidu di a donna incinta, a quistione torna urgente: chì esattamente duvete bisognu? In u primu trimesteru, ùn sò micca cunsigliati speciali per i bebidas (avete esse include tutti i pani novi?). Cusì avaranu audiu à "intuizione alimentaria". Volenu Uznar? Per piacè Vulete tastà u kissel? Se ùn avete micca u stinimentu, pudete ancu troppu. Ùn vi scurdate di l'acqua (embuscatu, bè, da a sala di a bomb). Hè megliu cà qualsiasi vivaci chiunque sete. Per via, u liquidu ci venenu micca solu per esse drentu. Dientra di leghje frescu, frutti, primi corsi. Ùn vi scurdate micca!


In l'ultimu trimesteru, prisintate più attente à u regnu di l'embiu, perchè u nàscita hè avvicinà ogni ghjornu. E sò saputo chì sò assuciati solu cù una gran perdita di fluidi (sudazione intensa, purtata di u fluidu amniòticu, a perdita di sangue), ma ancu cun qualchì problema (per esempiu, rupti), chì sò assai pussibuli evitenà. Trè simane dopu à a data di nascita, u basamentu di u regnu di beprà pare averebbe pruduttu latte - iogurt, latte fermentatu, kefir, narine. Iddi e l'elasticità di i tessuti anu aumentatu, è u travagliu d'intestinali serà agitu.

Una settimana prima di u cunsigliu, rinùscenu u latte fermentatu in favore di a decocção da u linu (1 settina per 250 ml d'acqua di fogghiu). Ùn impediscenu e munzuri di a securità.

U ghjornu di nascita, bevande una decuccionu di timuru, mint, balzmu di limonu, oregano, dogrose, grosu, raspberries (pigliate in piezi equdini). Questa bevira facilitate e cuntrazzioni è aiuta à u cervicu per abrir più veloce.


Casu particulari

Da questi pratichi, chì sò spessu i cumpagnie di una donna incinta, ponu libbirà cù e vetbi terapèti. Preparate, beviate è ùn vi malate!


Toxicosis

Fate tè té. Tagliate da a raizzione di a pianta un pezzu di 1 cm, sodium in un rattore è fetta acqua fervina. Quandu un pocu friscu, aghjunghjene una cullizzioni di meli. Aggiuncia pocu sips cù interrupzioni.


Stonacci

U tè camomilla aiutarà. 2 tbsp. Cogni di fiori pour a mezza litru di acqua fogera è fassi nantu à u focu durante 5 minuti. Quandu ricerche, strain e drink trè volte à ghjornu per 100 ml prima di manghjà.


Strettu

Durante u ghjornu, facia nantu à u latte fermentatu. E almenu una volta un ghjornu, struisce una carota frash (pudete cun una pumu o anu). A cosa principalu, ùn ti scurdate di aghjunghje una cuchja di oliu d'oliva è l'aghju averebtu da manghjà.


Edema

Cù sta malatia, avete bisognu di riduce a ingesta di salini (minumu à u minimu!) È liquidi (micca più di 700-800 ml per ghjornu!). Avanzate, ogni ghjornu alterendu, un cursu curative di tes: sporicha, cranberry leaf, juniper (brew 1 tsp prima materiae per 200 ml d'acqua fogara).


Cistite

Avete cistite? Avè travagliatu almenu 2.5 litri di fluidu per ghjornu. Tettone di rilighjanu, ciuttu di dogrose, nettle, dandelion, altre erbe chì anu un'etru diureticu.