Barbieri per u ingegnu in u cannone da a col

A stagione di a cugliera hè cuminciata, forsi, cù a preparazione di u pruduttu più sparghje in u paese - a col. Barbelli per l'inviu, u canneddu di colti sò rializati in parechje manere. Eccu alcuni di elli.

Cugliera da crauti per l'inguernu.

À l'aghju hè megliu per piglià colti di variità tardi, capi di grandi grandi, senza perdonu. Kwash in bivi ridenti è poveri di lignu, buchi esamelati o vidali è kadushka, testi di arcilla. I salutati, i capi ughini sò limpiati da i foglie superiuri, lavati, affettati, sgagati è ruttati o picchi è mischju cù u salinu in una proporzione di 200-250 g di sal per ogni 10 chilò di col.

À u fondu di un pani ne puru vintu un capu di farina, preferentely centole, foglie colti, è nantu ad cù capasti di 5-7 cm densamente ricchi, ramming, col finamente finmente chop. Quandu i piatti sò cumposti cumpleti, u coltendu nantu à a cima di u slide, è poi chjamate stu muntagna cù culore di foglie, una tina è un tablone in pisa, nantu à quale a caccia hè stata stata - una macchina lavata o brique chì pesa una tenthma di u pesu di col fermented. Sutta l'influenza di a gravità, a col culminate à settore gradualmenti, diventa salmatura. Se ùn ci hè micca brine, a cundizione deve esse aghjuntu.

U secondu terzu ghjornu spruzzii spamusi nantu à a superficia di a massa. Ci hè più di più di elli, a so spuma sparisce. Questu hè un signu chì u cavallu hè prestu. Per rinfreserà i gasi riflettenti cù un gustu assai spavintusu è un gustu amatu, a col è duci perciutu quarchi volta à u fondu cun un vellevu o cola di viteddu, è in cuntenenu chjucchi - cù una agulla di tela di legno o di plastica. Se u moltu hè furmatu, hè necessariu di rinfurzà a cura, a robba, a pianta di legno è a caccia cun un fogghiu è rinfriscà. Un fattu assai impurtante - u pickle d'avè sempre aduprà u col è apetta nantu à a col. Se necessariu, aghjunghje 2% solu di sal di vuluntà.

Per valurizà u gustu è l'aroma duranti a fermentazioni à a colti, pudete aghjunghje zucca o zucca, o manzanas (preferibbilmente verdi), cranberries, cranberries o cumin. À 10 kg di colti aghjunghjenu 300-500 g di zappanu, finu à 800 g di manzili, 150-200 grammi di cranberries e cowberries, 30-50 g di cumin.

U Col puderà mantene da 2 settimani à a temperatura di l'ambienti (18-20 gradi), è deve esse situatu in un locu friddu (micca più di 8 gradi).

A racolta di col coli bianchi à l'invierno.

A fermentazione pò esse assai accelerata se u cavallu prezzi è chjappà in acqua fogera, da esse cundottu nantu à un pezzo, pozzu acqua fridda, è poi pozzate in platti cucinati. Questu cannunate salate cunsatu hè prestu in 5-6 iornu. Hè pussibule accènzule a col di a col è in un quartu caldu (25-30 gradi). À questa temperatura, a fermentazioni sò in una settimana. In ogni casu, deve esse nutatu chì u gustu di u pruduttu, è più impurtante - a durazione di u almacenamiento hè aghjà aghjuntu.

Aduprà un altru mètudu di capelli, chì vi permette di stallà in a mancanza di una stanza nova. Da u cannelu duvete per sguassà a salata, pour à vetro frasi - un vetru per 1 litru di capacità di cuntenutu. U pattu di u cane cù chucchè à u cima, hè deve cuparti cun una tapa è sterile in un pozzu acqua di zufia: latte di mezza litre - 15 minuti, litru - 20min, trè litre - 30min. Allora li latti sò stallati è, vultendu i cuttimi, avìanu guasgi.

U cullizziunente di u col avvoltendu, scagliatu cù manzili.

I manzelli sò bè ​​bagnu, u core hè eliminatu, cutatu in tagliati (finu à 4-5 cm di diametru), hè pussibile di purtà manni in tutta a forma. Per ogni 10 kilomitri di col freschi roscati, mischju cù salinu è zucca, aghjunghje 600-700 g di manzili.

Cugliera di col culminate sana.

Li colti sò in battagghia cù tutte sse. Large (diametre più di 18-zosm) cut in dui o quattru parti. Quandu u cavuele in un tazzulettu, i fille di cole alterne cù a col puddle è densamente rammed. U salti deve esse aghjuntu à a tarifa di 250-300 g per ogni 10 chilò di col.

A Cabbage (col) pò essa aghja è senza piccatu. In questu casu, u col pudè prupone hè densamente stabilitu in un canna à u fondu di u quali oghje u fugliale di col chì sò stati lavati. In cima di i capi ùn hè stata una strata di foglia di cole, poi poveru a carrega nantu à una plate di lignu è pour a salata (800-900g di sali per 10 litri d'acqua) per copercia a culore di culore.

A gente dicenu chì hè speciali cunzunanti chì a col è fermentata in a nova luna.

A col fugliada per l'inguernu.

In forma marinata, pudete apprezzate legumi varii, cumpresa, per suprattuttu, col. Prima di tuttu, cura di u marinatu. Per un kilogramu di colti duvete bisognu di un vetru d'acitu, 3 coperchio di acqua, 1 zuccheru, un pezzu, 3 foglie di foglie. U mischju hè fogghiu è friddu. U marinade sarà specie savurosu, se cascu nantu à u vinu di u puminu di sidru. Per tastallu in colti hè pussibule agisce spiculi: pepite, cinnamon, claudine, noce moscata, cilantro, laurel. A col puderà è finamente finamente piccu, frettu cù u salinu, squeezed, trasfiriti a un cane è spedinu cù marinatu. Cubra a banca cun carta fina è mette in un locu friddu. Ricullu sarà prontu à una settimana.

A preparazione per l'invernu di u col "Provansal".

U culpu hè chjucu in colti da u pezzu petite, 3-4 cm longu. Pudete ancu aduprà a col sciuglite o rotola cù l'aghjuntu di parechji condiments.

Per esempiu, per u condiratura, 3 kg di col è aghjuntu 400 g di zuccheru, 300 g d'oliu vegetale, 5 g di pane in mustarda, 250 g di cranberry, 250 g di manzili. Invece di marinata, pudete preparà l'essenza di vinaggiu o l'acidu citru.

U cunditu hè chjucu moltu cù colti in i pezzi bisognu, u mischju hè densamente stabilitu è ​​spedinu cù brine.

U Cabbage "Provencal" ùn hè micca almacenatu durante longa (micca più di 3 ghjorni).