A tecnica di parlà cù un angelo per "Angelic"

A sta tecnica hè ùtule in casu avete bisognu à parlà cun un anghjulu è avè un bellu cunsiglie. Pò esse uttívulevule ancu quandu site in dubbitu nantu à quale anghjulu pò aiutà à a vostra situazione, o quandu avete sentu chì parechji angeli hè necessariu per aiutà. In fattu, questu hè un tipu d'allinamentu, destinatu à cumunicari cu l'ànghjuli per u cuncepimentu d'avè cunsiglii di elli nantu à u prublemu chì vi interessa.

U primu stadiu. A definizione di l'ànghjulu cù quale a conversazione sarà guidata.

À questu stage, bisognu di a parte di u pizzu chì currispondi à l'archighieri. In questu casu, tutte e carte in st'avemu deve esse in a listessa pusizzioni (a diversità di tutti l'altri schezii, chì seranu descritti in a seconda parte). Pudete buchjate a barca, cuncèntendu in u vostru prublema, dopu selezziunate qualunche cartula da u mezu è u mette in fronte di voi. Archangel, chì hè illustratu nantu à stu situ, serà u puderà aiutà à stabilisce è dà cunsiglii chì avete bisognu.

Per esempiu, tira da u pizzu una carta chì currisponde à l'arcàncuEL Zecharichil - un missaghjeru di i sicreti secrezzi di u mondu, u porporatore di notizia glistali.

Perchè hè questu archangelu chì "decide" per mezu di carte per parlerà cun voi, questu indica chì u vostru vogli hè più probatu d'esse realizatu senza assai sforzi in u futuru di a vostra parte. Hè ancu possibbili chì avete digià fattu un pocu passi versu a realizazione di u vostru desideriu, ma ùn sapete micca ciò chì hà purtatu o chì riazione hè stata causata da altri persone.

U sicondu stadiu. Conversazione cù l'arcànghjulu.

À questu stage, avete bisognu di a seconda parte di u tavulinu, chì currisponde à l'imaghjini d'angeli, spiriti è dimònii.

Fighjulendu à l'arcàngel chì "hà cullucatu cun voi", puderete sguassate una carta da u buchju di l'angeli (a cunsula deve esse buchjatu bè cù pocu sensu chì qualchissia di e carti sò stati cun u significatu "angellu di a luci" è certi cù u significatu "angelo di a bughjura" ). I carti chì pigliate e portanu e risposte di l'arcànghjulu à i vostri dumande. Dopu ogni risponde à a quistione, a cunsula deve esse buchjatu, mentre enficeva nantu à a prublema questa. Ùn dumandate parechje dumande à una volta. Iddi si pruvate di formule e dile chiaru è chjaru. Solu in questu casu l'arcàngelu chjamatu à l'interlucutori ponu dà cunsiglii necessariu è correcte.

Esempiu:

- Archangel Zerachil, m'hà dettu per piacè, chì altru pò fà per cumprà u me desideriu?
- "Kezef" (anghjulu di còllera).
A través d'aquesta carta, Archangel Zerachil hà dettu: "Ùn avete micca fà nunda, perchè avete fattu bè digià, è prova di a vostra parte per accelerà u prucessu pò solu cumportanu à u fattu chì l'implementazione di u vostru bramatu anu da esse accumpagnatu da più difficuli. E persone, chì ei rieva si pò piglià e so azzioni è di chì u cumpletu di u vostru vogghiu depende, puderanu avvisu a vostra attività supplementu micca in u megliu modu per voi.
"Chi deve fà?" Aspittò?
- "Yehoel" (l'anghjulu di u passatu, aiuta à revelà a causazioni di l'eventi, mutivi di cumpurtamentu è d'azzioni).
Cù l'aiutu di sta carta, l'arcànghjulu a Zerachil hà dettu: "Certe volte un pocu tempu d'aspittà, avete a essiri pacienza".
"Ma puderaghju stabilisce u mo daretu?
- Avdiel (anghjulu di devozione, prutezzione di valute veri, personifiche veru amici).
A través d'aquesta carta, l'arcànghjulu, Zerachil hà dettu: "U vostru vulintà esse realitatu. Probabilmente, quelli chì si cunsideranu i vostri amichi farà cuntribuisce à questu. Inoltre, anu da fà micca solu per elli vi trattanu bè, ma dinò perchè crede: sì degenu di avè u vulete, è da l'implementazione di ciò chì vulianu parlà cù l'arcànghjulu ".