Prevention of burns termale in un zitellu

U burntu di u zitellu hè un casu chì ùn hè micca assai indesevule, ùn importa ciò chì du grandilore di a pelle è quale l'organa capisce. Hè assai difficiuli per un caprettu per affruntà di questu soprache queste, chì porta à a distruzzioni di tissuti. Cusì, averà megliu da a so zitiddina per insignà i normi di a normazione di u ghjocu à l'interazzione cù un lìquidu caldu, ogetti cale. Inoltre chì i paisani anu bisognu di cunnosce alcune regule assai impurtante, u cumplizzioni cù quale puderà reduciru u risicu di ricunciddinu d'un zitellu à u minimu. Hè nantu à sti règule chì vogliu parrarà in u nostru articulu di u ghjornu "Preventi i cimi termale in un zitellu".

Eppuru, sapendu tutte di a prevenzioni di i cimi di termichi in un zitellu ùn hè micca abbastanza - a vita hè imprevisible, hè un occasione impossibile di seguità di tuttu, perchè l'adulte anu da esse cunnisciutu ancu di e reguli di primi aiutu à a creme d'un zitellu. E datu chì i credenze sò di trè gradu, è ogni dumandate esige un trattamentu especial. Invece, cum'è l'aghju dettu prima, hè megliu di pruvà di prevaricà è impedisce l'ocurrenti di quema di termali in u zitellu.

Eccu una lista di i punti principale chì l'adulthe anu prestu attenzioni particulari, postu chì i zitelli ùn anu bisognu di valutà u pudè potenzale in una situazione particulare.

  1. A prevenzioni di burns - hè principalmente una prisenza in a casa di u focu di u focu, almenu una. Inoltre, hè mandatu per installà i detecturi di fume.
  2. U scambiu alarme in casu di una situazione prossimu per esse pruduce u so sonu perforante più forte. Questu hè per assicurà chì ancu un carmu dormu è dorme s'era insegnatu chì avete bisognu d'esse evacuatu urgitivament o di chjamà aiutu.
  3. I rigulosi di prutezione di u focu anu prisentatu à u cursu di furmazione obligatoriu in l'studiu di casa. U zitellu sapevanu u telefunu di a stazione di u focu è u fattu chì l'elementu inflammable è u focu liberu ùn sò micca creati per i ghjoculi.
  4. Se ci portanu qualcosa calda da un spaziu à l'altru - ùn avete bisognu di purtari un ziteddu in altre mano.
  5. Inoltre, i paisani sò pruibitu di fumà è di manghjà qualcosa assai calore, se anu un figliolu picciottu pusendu nantu à e so mani.
  6. Avete bisogna chì ancu una buttetta chjucchju, micca spuntatu, pò guidà à u focu è, secondu, l'occurrence di credenze in u zitellu. Cusì, hè megliu di fumà fora di a casa, o cuddà cù l'attaccu di cigarette butts.
  7. Sì pattu di un fogghiu, crea maestru maestru, u zitellu ùn deve esse in e vostre mani in u stessu tempu, per evitari chjudii termali chì sò causati, per esempiu, da l'ingress de chjudi di l'oliu caliu nantu à a peddi di u babbu.
  8. Hè megliu si i putri sò colpi nantu à i burnelli di cambrezzioni - perchè u zitellu ùn saria micca pussutu d'alcuni è cremà nantu à u focu apertu (o versione nantu à una padedda d'acqua fogera).
  9. Inoltre, si avete spazzatu un pianu di zuppa di cucinatu, o dispensu u tè in e cupi, piacè assicurate chì tutti questi chjappi incù cume culazioni sò stati pusati fora di u tagliu di a tavula.
  10. Una attenzioni particulari deve esse datu à i grumi cun acqua. Avete prima, di voi stessu, per piglià l'abitudine di apertura a prima tappe cù acqua fridda, è solu dopu - cun un caldi. Hè necessatu puru d'insignà à questu è u to figliolu.
  11. Se ti piace belli tetani brillanti, po ancu bisognu di ricurdà chì una superficia dinosaurizava chì si sviluppa sò simpliciamenti si sò allenendu da a superficia di a tavula, se hè stata prumessa. È darrè pò fallu è i tavulini è e cun tazzi. Cusì, hè megliu cumprà spaghetti non-slippery attuale sottu à i pranzi, o napulitane, i spianzii di quali ùn si sò micca impiccati da a tavula, dà à u zitellu una tentazione maravigliosa di fà per ella.
  12. Avete tù stessu capace chì u periculu hè in u kettle elektriculativu, sopratuttu chiddu chì hè ghjustu. Cusì, ancu s'ellu hè sicuru chì u dispusitivu stessu si trova fora di u culleghju di u zitellu, stilla verificate ancu a locu di a so cuerda - u zitellu pudarà ripaghjà per elli è culpisce u foglie?
  13. Insegnate à i vostri figlioli chì ùn pudete micca ghjucà à a cucina - questu hè u locu per a cucina è di manghjà pane, è u puntu. È ùn lasciarà mai un pappu senza surviglianza in a cucina.
  14. Sì qualchì fonti di focu apertu (chì pò serve, per esempiu, camini ou vandalisti, foglie gasi, fogghi - siddu hè una casa privata), hè questu pruibitu stretchinu di abbandunà u zitellu senza l'anzianu in such situ potenzale periculusu . Ancu per un sicondu, ancu per un mumentu. Hè megliu di piglià cun voi.
  15. Cu cura è luntanu ogetti periculosi periculosi: in particulare, prublema cù i bighi è i chjughi, è ancu com'è liquidi fusti è caliri.
  16. Ogni articuli chì anu una superficia caleffia (pignotti è curling iron, calore di qualchi natura, umidificaturi di u vaporizzariu, etc.) deve esse in casi inaccessibili à u zitellu.
  17. Prima di avè alimentatu o l'acqua di un ziteddu cù ciò chì vulete sviluppà, scegnu à pruvà l'alimentu è di cerveza per evità l'ardure termale à a bocca di u to babbu.
  18. A attenzione particulari avà ancu esse pagatu per u fattu chì era stufa in un forno di micru, cum'è u solitu calda incù unevenle. Cusì, uttene manghjà, mettite bè è pruvate.
  19. Quandu si cullucà un bagnu à a sera per lavà un zitellu, ùn ti scurdate di tene un termometru in l'acqua. Se ùn ci hè micca una termometru acqua in a vostra casa, da prima di purtà a pezzu in u bagnu, verificate l'acqua - hè troppu caldu? Dopu tuttu, assai madamè anu teme "foglie" u zitellu, è scurdate chì a temperatura optimale durante u bathing è 37 gradi .
  20. Sì chjappà in a vostra zitiddina è hà decisu di spurtà qualcosa à u focu nantu à a strada, andate immediatamente queste sensu da a testa, sopramente se u zitellu o vede. Ùn scurdate micca: i zitelli tedesanu a ripetiri tuttu pà i so parenti, è cusì bughjetti periculosi - cumpresu.
  21. Ùn permite micca à u zitellu ghjocu cù petra, pirotecnia e diversità di salute: ricordu, sò ghjente per adulti, è i zitelli ùn sò micca u locu!
  22. Sparti u fattu ca tutti i nostri averi è i matri ensenyaru à u primu sigmentu di un friddi in vuluntarii in l'acqua calde, mancu a pediatria muderna ùn hè micca ricunniscianu l'usu di sta midicina sisticista. A pelle di u zitellu hè tantu licurosu chì un ardore thermale serate pò esse acquistatu.