I scrittori cchiu famusi di u nostru tempus

Tutti ti piace à leghje i boni libri, ma ùn tutti ùn sanu chì unu di sceglienu per leghje, per ùn sultantu à rèndimi di u tempu d'ochju, ma ancu per piglià assai emozioni pusitivi è piacè di lettura. Sicondu parechji critichi littirarii, un bonu libru mudernu hè u libru chì cumpleanu tutti i canoni di u nostru tempu. Prima di tuttu, dependa da u so autore. Cusì, i scrittori cchiu famusi di u nostru tempu, quale hè? Intuziaremu di sapè a risposta per sta dumanda oghje.

Ola a nostra lista di i scrittori contemporani famosos Frederic Begbeder , u famusu scrittore francese.

Begbeder hè unu di i meglius in literature di letteratura moderna. L'escriptore nascìu ntô 1965. Prima di diventà un scrittore, Begbeder avia statu ingaghjati in u cummerciale di pubblicazione per quasi deci anni. I libri più famusi di u scrittore chì anu purtatu fama sò tali novi cum'è "Vacanze in una coma" (1995), "99 franchi" (2000), "Un egoista romanticu" (2005).

Michelle Welbec, un scrittore francese.

U scrittore-prosa scritturi, essayistu è u poeta Welbec nascìu in u 1958. Per u so travagliu, Whelbek hè stata premiata una quantità numerosa di diversi premii. Unu di stimi premii sò: u premiu Grandi Prix in u campu di a literatura per a so creazione chjamata "Elementale Particulate" (1998), u premiu di u Festival di Parigi per u novu "Platforma" (2001). Inoltre, l'autori hè statu ripetitu chjamatu u più popular entre i lecturi di l'autori di i novi novelle.

Umberto Eco, un scrittore italiano è specialista in cultura di massa .

Umberto Eco hè statu ripetitu in i primi linii nantu à una fila, induve i scrittori di u nostru tempu hà pigliatu i so posti. A so prima creazione, pubblicata in u 1980, era una novella chjamata "U nome di a Rosa", chì era quindiuta trà e primi rumanzi intellettuale in u mondu. Questa romanzu hè traduzzione in numerosi lingui di u mondu è diventa un clàssicu. Lu novu Eco "Baudolino" critichi chjamati a più lettura di u mondu.

Paulo Coelho, un scrittore brasiliano.

Coelho hè unu di i picculi scrittori stampati di u mondu mudernu. U so rumanzu L'Alchemist (1988) hè statu traduttu in 50 lingue di u mondu è porta l'status honorariu di un travagliu di culte. A data, questa rumanzu adopra a lista di più listesse trà i libri più vende in u mondu è a storia di u Brasil. Per via, hè per questa raghjunghja chì a romanzu hè stata inclusa in u Guinness Book of Records.

Gabriel Garcia Marquez, un scrittore Colombiano.

L'escriptore per a vita è avvucatu per l'educazione Gabriel Garcia Marquez hè natu in u 1927. Questi novi famosi di u scrittori sò "Nuddu anu scritti à u coronellu" (1957), "U centu anni di suluzione" (1967), "U core in u Labirintu" (1989), "U mo puttane di bocca "(2004).

In 1982, Marquez vinciu u Premiu Nobel in literature. Principiu in u 2006, l'scrittori pubblicu solu memoirs.

Victor Pelevin, un scrittore russu .

Pelevin hè unu di i picca scrittura nativu di u nostru tempu chì era citenu in a lista di "Scrittori famosi di u mondu", cumu cù scrittori such as Gabriel Garcia Marquez, Haruki Murakami è Umberto Eco. Dopu un novu novu, "Chapaev e u vacu", Pevelin hè statu chjamatu unu di i scrittori più icòculi.

John Irving, un scrittore americanu .

Irving hè ricunnisciutu com'è maestru di a prosa psicologica. U primu libru di Irving era a so rumanzu chjamata "Una vita di famiglia chì pisanu 158 libra", ma a seconda volta di Ghjuvanni, "U Munnu traversu l'Ochji di l'Arpa", vincìu u Premiu di a Libra Naziunale. Per a listessa novella, o megliu a so adattazione, l'autori hà ricevutu un Oscar. Un altru "Oscar" aghjustatu à a cullezzione di Ghjuvanni per u guidamentu pè a pelicula "Regoli di vignaghjoli".

Bernhard Schlink, un scrittore tedesco .

L'escriptore nascìu ntô 1944. U so rumore Le Lettuu fù chjamatu unu di i libri più riesciti in a storia di l'Allemagne. A romanzu hè statu traduttu in una quantità numerosa di lingue di u mondu è hà diventatu unu di i più populari trà i lecturi. Dapoi 1990 Schlink hà statu insignatu è hà statu l'statu di un prufissore in l'Università di Humboldt.

Elizabeth Luna, un scrittore americanu .

Luna scrivite novi in ​​u generu di scienza. U primu libru di l'eroi un novu chjamatu U Path of a Mercenary (1990). In u cuntrattu di u scrittore, tali premiu cum'è Compton Krok Award (1990), Nebula Award for Best Novel (2003) è Robert Heinlein Prize (2007).

Richard Matheson, scrittore è scrittore americanu.

Matheson travaglia in u genre di fantasia, horrore è scienzie ficopia. A maiò parte di e so òpere fù filmatu. Tali pelenni famusi cum'è a "Legend of the Hell House" (1973) - u novu "Hell House", "Where Dreams Lead" (1998), "Echo of Echoes" (1999) - novu "Echo of Echoes", "I - a legenda "(2007) sò stati filmati nantu à i so opiri.

Haruki Murakami, un scrittore giòtticu .

In u 1979, a lumica vide a so prima storia chjamata "Eseguisce a canzone di u ventu", in a cumminazzioni, era a prima parte, l'anche di "Trilogia di u Rat". Per questu libru, Murakami hè stata premiata u premiu "Gundzo Shinjin-sho" in a nomina di u scrittore novu. À a fine di l'annu stu libru fu vindutu in una circulazione assai grande. Ma in u 1980, u scrittrici pubblicava a seconda parte di u trilogu - a Storia "1973 Pinball". A terza parte di a "Trilogia di u Rat" hè publicata in 1982. Era una novella chjamata "Caccia per l'ovella". Dopu u libru di sta novella Mukakami hè stata premiatu un altru prise. L'urdinatore hà un premi onorevuli named after Franz Kafka (2006). Questi rumanzi famosi cum'è "Tutti i figlioli di u Diu di Can Dance" (2007) è "Foresta Norvegiana" (2010) eranu screened.

Isaac Adamson, un rumanzu americanu .

Cunnisciutu à noi à a famosa serie di detectivesi circa l'avviziunisti di u periodista Billy Chucky in Giappone, Isaac Adamson cunclusa a nostra lista di "Scrittori famusi di u nostru tempore". A so rumanzu, intitulatu "Disassemblazioni in Tokyo", hè stata scannata da a famosa acquistage Sony Pictures Entertainment è hà ricivutu una valutazione positiva per i critichi beni cunnisciuti.

Quì sò stati, i scrittori cè famusi chì i travaglii littirari ti ricumandemu à leghje.