Cumu cupartu a tavola annantu à u primu anniversariu di u zitellu?

Auguriu hè una festa di a zitiddina. Quandu u zitellu vene nantu à a famiglia, u primu ghjornu di u so natu hè sempre cilibrado per chì u vacanze serà recordatu da tutti. Inoltre, per queste festa, a più frequenza, venite i figlioli di amichi è acquisti, per quessa, hè per elli affaccià una sera è mette a tavola. Parechji di genitori pensanu à cumu fà per definisce a tavula per u primu anniversariu di u zitellu.

In fattu, dite cumu per definisce a tavula per l'urtimu urtimu anniversariu di u zitellu, è in quantu per esse affittu una festa, assai persone scrive è dite. Allora tuttu hè fattu cose per piace u vostru zitellu è i figlioli d'altri pezzi, ùn hè micca difficult à tutti. A più chjucu è chì sta primu vacanze hè ricurdata. À questu ghjornu, hè necessariu di ricurdà chì hè una festa. Inoltre, ùn ti scurdate micca chì i zitelli iri a una festa d'anniversau per u to babbu, chì volenu chì ùn deve micca bisognu di paci. Certu, pudete puru coperta per l'adulti è nota calmassiu. Ma, cumu serà questu ghjornu diferendu à l'altri? Dopu tuttu, u primu annu, a prima festa di anniversação deve esse scorda da tutti. Certu, u zitellu ùn hà micca avutu l'uccasioni di ricurdari, ma, però, i parenti è l'amichi si ricorderanu duve longu tempu è cuntenanu stori.

Cumu hè cumu megliu di celebrà stu primu festa? Cumu pudè mette u tavulinu, chì penserà per i zitelli? Prima, preparate pè i zitelli per venite à voi è tuttu finiscerà di vede com'è innocu chì vulete. Eppuru, prima si sentenu culturalmente à a tavula, perchè fughjenu i decreteti di i so genitori è pruvate di cumportanu. Ma quandu si cumincianu à sentu a so casa, fighjenu intornu, manghja è manghja, da esse difficili difficili per l'adulti à purtà à i sensi è verificate chì dopu à i so ghjucassi in a casa quì sò tutti i mobili è e cose.

Per impedisce micca di sta succorsu, hè bisognu di pensà à tutte e dettagli di u principiu è preparanu u prugramma. Di sicuru, voi, i genitori, avete da fà. Inoltre, sò quì chì avè bisognu à piglià a prima. Se coordene u vacanze è monitorà tutti i zitelli, pudete cuntrullà a più persu, è a più testa, impone in competizioni è falla liberatu.

Avà parlatu di cumu cun i ghjovani invitati. Prima, ùn si scurdate micca quì l'anniversariu di u zitellu hè una festa di i zitelli. Per quessa, hè necessariu di stabilìscenu per u ghjornu. Pruvate avè u tempu di fà tuttu prima di l'arrivata di i visitori. Questi l'adulti pò spirimmente in aspetta, bè da a cerveza è di parlà in a cucina, è i zitelli bisognu di una festa, perchè ùn fate micca stile. Arricate i zitelli cun u zitellu in i so bracce. Hanu bisognu di capiscenu chì ghjùnsenu à a festa appuntu à u vostru picciriddu è ùn importa micca ch'ellu hè sempre ghjovanu. Se tu facete tuttu u vostru, allura, i zitelli anu impressu chì u to babbu ùn hè micca implicatu in a vacanze, è ùn dettiru di curaziallu. Sì avè vistu è ricurdate chì questu hè u cumpagnu di anniversariu, allura i zitelli imbarcàvanu, diventeranu u vostru figliolu è fessinilu ellu.

In quantu à a table festiva, devenu per esse cubbi, perchè i figlioli ùn anu più spaziu per u ghjocu. Se tenete un grande appartamentu, hè megliu per mette u tavulu in un locu, è u sicondu per piglià pè i ghjoculi. Cusì, l'adulte puderanu di parlà almenu un pochulu in silenziu, è i zitelli ighjuleghja è si divirtissentunu. Solu, hè desideratu chì i chjusi eranu vicinu. Cusì, ùn avete micca curriri alla casa, tuttu u tempu di vede. Hè tuttu oku cù i zitelli. Ma sempre avete bisognu à fà questu, perchè, cum'è sapete, sti ziteddi ùn pò micca mai esse stati assicurati da un bellu pezzu.

Se l'area ùn si permettenu, pruvate metta a tavola quasi vicinu à u muru per surtite u più spazi libbiratu. Ùn scurdate micca chì i zitelli precisanu un spaziu. Se vi forza l'abitazione cù chaisi è altri mobili, ghjucanu, i figlioli pò esse ferite. Ùn sò micca sapìanu cumu si cuntrolanu, per quessa, durante u ghjocu ponu saltà nantu à i chaises, pusonu bruciate è abbiassi. È ùn vulete micca naturali. Cusì, pruvate d'urganizà l'espai corregiamente.

Avà accede direttamentu à u mumentu di a tavula è i tratti. Ricurdativi chì i vostri invitati sò i zitelli, cusì no tutti i platti ùn sò micca solu tene, ma ancu interessante è bella. Se si seguite solu un pocu di reguli simplici, tutti i zitelli sanu felice è felice. Allora, cumu pusendu una tavule è e soiu, assicuratevi chì i zitelli ùn avete micca ghjustassi à traversu l'altru. Se a tavola hè micca solu di l'appartamentu, avà immediatamente tutti i platti necessarii, perchè ùn avete micca molurà l'invitati durante a celebrazione. Quandu i figlioli sùrtenu da a tavula per ghjucà, sguassate i pezzi è i trufati. Ùn vi scurdate micca chì i zitelli sò assai attivu, per quessa, puderanu fratturà quarchi cosa o fraccionate nantu à elli. Cusì, vi cuntene i zitelli è servizii. È quandu vulianu manghjà, posanu appruicamenti limpi.

Menu per a festa hè megliu divisu in parechji parti. Per esempiu, à u principiu, pudete serve insalati è fastfood. Allora pigliate un spaziu in quale pudete riesce diverse concorsi divertenti per i zitelli. Dopu quì, pudete serve hot. Dopu à u calore, i figlioli ghjucanu abbastanza è corse à fà u coghju si stabiliscenu, è un postu per a pusizioni prisenta in i stomachi. Di sicuru, dopu à a postrazione, pudete ancu avè uni parechji cuncorsi, organizate un cuncerta, in generale, venerà i zitelli è lascia cù belli ricordi di e vacanze.

A strada, prima di preparà a platti, si puderà sapè se i zitelli anu allergià à certi prudutti. Se tali problema hè esiste, hè megliu esse chjappu di sti pezzi di a carta in tuttu. Per i figlioli ùn era micca insulte chì alcuni pudenu sèrviri qualcosa, l'altri pudiani micca.

E l'ultimi, nantu à una festa di i zitelli, ùn hè micca necessariu troppu preoccupariate troppu per l'etiquette è di sparghje l'apparizione in sicura di tutte e regule. I zitelli avè da tene parechje chiatte, spese è furculite. Tuttu ciò chì deve esse cutatu hè sparatu primu. Cusì, ti protetta à i zitelli è micca scantificà cù una gran varietà di dispusitivi chì simpricamente ùn pò manighjà.