Cumu appiccicà a maquillaje nantu à l'ochji verdi

U culore veru hè assai raru in e donne. Ùn hè micca maravigghatu chì hè tantu piacevule à qualificà in novi novu. Pudete cuntene à u felicitu di u patrone di l'ochji verdi cù un modu raru taliu, sopratuttu si sà ancu sapi cumu applicà a cumpagnia di l'ochji verdi.

A strada, l'ochji verdi sò cunsiderate micca solu l'occhi di una sfunnaci sera emerald, ma ancu l'occhi verdi grechi, blu-verdi è marroni-verde. E nostre ricunniscenza viaghjate à quelli individhii.

À u culore verdu di l'occhi sò parechji sordi di l'ombra, è hè pussibule cumprà micca quellu chì serà megliu per tè, dopu avè tentatu quasi tuttu. Ùn si pò micca sospettà chì una sombra di l'ombra passa à u verde di i vostri ochji finu à pruvate.

Per principianti, facemu cunsigliu di vardà à fighjà à i pranzi marroni, speciali per i sfarenti sfarenti di chocolate. A cumminazzioni di a maquillaje di marrone, verde scuru è doratu aghjunghje à l'ochji di brilliance misteriosu.

I sombre violet crescenu visualmente. Cù l'aiutu di viole, pudete creà un spectacular makeup di sera. Pruvate a panacea tutti: di lilliuzzi cù lustre metalli à matte purpuri scuru.

Pudete esse sorpresa assai, ma ancu ùn deve esse in autu oghje, U tonure rosse, alceanu è brunisatu accentuate u culore di l'occhi per u cuntrastu. Pudete fà cusì, per esempiu. À a pinnula superiore, applica uni pochi di sombre marrone, entre elli marrone-russu, è sottu à a testa bassa, salizza cù l'ombra verdi di u listessu coloru cum'è i vostri ochji.

Fate i vostri ochji brillanti, se paint u tagliu dòdevule cù l'alchimia grisse serena, è in u core internu di e tagliole si pò sculacciate una linea in u lápiz verde.

Una tranquillità di a cumpagnia ogni cumpagnia pò esse creata cù sfumature d'oliva è sfumatura di mushje. In u cunfortu di u ghjornu, pudete utilizà a scala di l'ombri di u lume: biancu, beige, peach, champagne color, etc.

U so cumpagnu spuntanu in u oru è u cobre.

Se a natura ùn hà micca dotatu i vostri ochji cù una sera esmeralda di u nascita, a situazione serà aiutata da tonalità di terracotta è bleu foncé.

L'unicu ciò chì hè stratificatu contraindicatu: l'usu per un monochrome make-up di l'ombra, chì in u culore è u luminosu currisponde à u culore di l'ochji. Questu puderà fà i vostri ochji fade, o avete un spaziu culore grande.

Appena ci dugnamemu parechje scelte per sapè cumezza appiccicate à l'ochji verdi.

Per ciò chì l'ombra si spiaggia più indibbili è dura più longa, una basa di crema speciali per l'ombra, fundazione per u maquillaje o rimedii tonale, anu da esse aplicatu à e parolle è à l'ochji. Pìcculu in pezzu per ammuccià u distruveru pussibule di questi fondi. Circulate sottu à l'ochji pò esse eliminati da un agente masking, è l'ombra di l'ochji brillanti, risuscitatu sottu à e cella, aiuta à aghjustà visualmente a vista.

Per un mese di costruzione, appiega prima è ombreatu cù cura in a parata d'un pezzu o un culore grisgiu. I somini foschi sò appiicati in forma di una fila finta sottu e cigliali in a parpelle bassa, è in a forma di una linea chì sviluppa rapidamenti in a parpelle di a parti supraniali chì si estende da l'inturni internu di l'ochji à l'esterno. Ogni ombra ci hè bisognu à esse omicidamente prudutti per piglià una transizione di u coloru. I distrughji di e parolle si ponu enfatizate cù un lapis o eyeliner. Eccu avete bisognu di raspetti grisici o marroni, micca neri. Per agrandà l'occhi, a lampata lunar hè stata fatta cù un lapis biancu o oru. Ora pudete fà i vostri ochji cù mascara. Mascara negra o marrona appropiata, chì hè appiicata à i pissure in dui strati. Pigliate a longa mascara è pruvate di scorcià i pinnuti cu curazza à u cantonu di l'ochju. A linia di a crescita di i cingalesi bassine pontei punti in tinta. Stu cumpurtamentu favurèvule visualmente per fà l'ochji più è più spressivi.

Pudete fà un makeup nantu à l'ochji verdi cù i culori friddi. Preparate a pelle cum'è l'hà scrittu prima. In u core di a pinnula superiore, l'ombra rossa sò superimposed. I somini viole sò appiicati nantu à a linea di luggenia di a pinnula superiore, un pocu menu di l'internu di l'ochji è un pocu più di l'esternu. Li lizzii di u liceu veru si sò studiati da sopra à e sopra à u circondu di a linea di cresce i tagliu in a testa bassa. Quì sottu a linea di crescita di cigliali, u lapisu hè stituutu cù sfondate verde di u listessu solde. Ùn vi scurdate micca chì sottu à l'arghjera sò aplicati luminu d'ombra pâle. U so rolu era digià annunziatu. Pudemu di cissoie cù mascara greca o marrone. U cambiamentu di culori friddi pò vede assai uriginali, cum'è questu cuntrastu cù u culore verdu di l'ochji hè creatu.

À l'ochji verdi, u make-up pò ancu esse fattu in cale. A preparazione di a pelle hè u stessu. À a pinnula superiore, sò sfruttati sfumature di culore marrone chjamatu. Siccome l'appieghjammi purple sombras, avemu pusatu nantu à a parpelle di l'upertu biancu scuru. Sutta u cecciliu hè ancu aplicatu a so chjaru più chjaru di un tonu brunu o giallu. L'ùmmira sutta l'orecchè annunzià. U restu di l'azzioni sò i listessi cumu quandu l'appruvà a maquillaje in i culori friddi: un lapis verdi, l'ombri verdi nantu à a testa bassa. Sì solu per a cumpagnie in i tonchi friquenti hè bisognu di un lapis di u frescu verde friddu, ma ora - càlunu, per esempiu, caqui. Mascara hè casi sempre marrone.

Eccu per quessa, hè necessariu di mette o rinfurzà correttu una cumpulottiva per una sana effettua o di sera.

In u pappu massimu di u celu, l'ombra viulita di una tessitura micca massa densu sò appiicati. Quì dettu sottu u doblegu di a parata, l'ùmmira di rosso-marronu o di carbone sò l'applicati in u cantonu di l'ochju. L'ombra sò in ombreghja cù prudenza per pruducia una transizione di i culori. Quì sottu a linea di crescita di cìddi in u piobu celu, hè stata una lineda fina di u listessu ombri bianchi omi rossi marroni o charcoal. Pudete utilizà un usu eyeliner nero à piglià una freccia fina in a pinnita superiore. À u cantonu internu di l'ochju, a linea di a linea hè assai finita, pisca pocu. À l'arnèsculi esterni, diventene un pocu più spessore è più forte, un pocu cuntinueghja a linea versu u tempiu. Pinnidi sò macchiati cù dui strati di mascara negra. Ùn vi scurdate micca di u cilassi in u cantonu di l'ochju, i cimbane nantu à a buccia di culpulinu ancu culore un pocu.