Chjina in a zitella

Quasi tutti i zitelli prumove di minta. Questu hè appiicatu ancu à quelli chì ùn anu mai scontru mentre in u so comitate.
Un ziteddu hè micca scunvatu ancu chì l'altri populi ùn anu micca bisognu di ciò chì sapi. Mentre pensa chì ognunu sapi tuttu, ùn hà micca un sensu di galla. Questu "artu" hè amparatu à i zitelli à l'età di 3-5 anni, quand'elli saperu chì i ghjente aghjunghje è di parlà in a manera ch'elli sanu profitanti in ogni situazione particulare, quarchi una menti ùn pò micca esse cunsiderata, è ghjè chì i zitelli sò stati sicuri d'ciò chì dicenu. Una ghjustizia vera hè urdinata à un tempu in quandu un zitellu hè deliberatamente di dicu una mentida cù l'intentu di induve à prutezziunà.
Hè impurtante ancu di scupriri a raghjoni perchè un zitellu hè situata. Alcune mutivi sò inacceptable, per esempiu, quandu un zitellu vole mette à minà, o ferite à qualchissia. Hè una altra cosa si un zitellu hè teme di qualcosa. In questu casu, l'aiutu di i genitori pudete esse dumandatu.

Perchè i figlioli ponu dettagliu

1) U zitellu ùn capisce micca quandu a fantasia, è induve a rialtà.
Un prighjurnariu hà una fantasia fantasia, ùn hà sempri a sapè distinchie ciò chì si desiderate da u veru.
2) Esragene.
Questu hè spessu per adulti. U picciottu finu à solu treni, ma ùn cunnosci micca e misure, esalta à l'improbabili.
3) A infurmazione hè informatu in parti, ùn hè micca infurmatu di qualcosa necessaria.
Questu hè pussibuli perchè u zitellu ùn ricurdeghja micca di tutta l'infurmazioni, o questu ùn hè micca cusì impurtante. Comu u risultatu, u significatu generale di quì sopra hè distortu.
4) Vulnerà micca per avè u scherzu.
A ragiunale hè teme di possa punizioni o disprezza di falliu, anulati i genitori.
5) I celu di qualcosa.
È à u stessu tempu capisce chì ùn deverà u cattivu chì vole, siddu ùn ùn hè micca menti.
6) Vulnerà attinzioni è cura.
Un zitellu palesa per questu scopu chì qualchissia hà dolitu o ghjudicatu. Questu hè spessu locu in i zitelli in i pregiunarii è i paisani anu bisognu di scummigghiari si chjamatu veramente.

Comu genitori riflette à i menti

Hè necessariu di determinà e cose di a minzogna. Per sapè da perchè u zitellu hà fattu questu quì, ciò chì hà dettu di questu? Hè capitu chì e so parolle ùn ci micca cunnessu à a realità o avianu piccatu per esce?
Hè necessariu di dà à u zitellu l'oppurtunità di correggià a situazione, senza difamallu direttamente per mentre. Corregisce e cunsiquenzi più megliu ca puniziu immediatamenti. Per esempiu, se un zitellu si spende una cosa, ponu aiutà à sguassà i surghjenti. Sì qualchissia insicula à qualchissia cù una minzogna, hà bisognu di disculuzioni. A cosa arrubata deve rinvià. Sì minacciate per ùn avè micca pruibitu di vede a TV, ùn hà micca bisognu à stu ghjornu. U zitellu deve esse fattu per capiscenu chì una farfantarìa ùn falla micca bè.
Ma in ogni casu, u zitellu ùn deve sapire - i so parenti amanu à quellu chì ùn importa micca!

Cumu insignà à i zitelli per dì à a verità

1) Cuntate cù i zitelli spessu è tuttu di tuttu.
In una famiglia induve hè pussibile di dicendu opinioni differenti, disputationsi, emozioni negativi, ma in silenziu, corretamenti, senza offensiu à nimu, duv'è stanu à sente l'opinione di i zitelli, u zitellu ùn vedi niente di menti. Pudete spressione u so bonu puntu di vista è sà chì sera intesu è intesu.
2) Pruvà a essenza in a so azzione.
I stessi tipi di mentri si devendenu i stessi cunsiquenzi. U zitellu vole à sapè cumu quellu pèrdite aspetta è se vulissi mentri.
3) Parlà di "verità" è "mentri".
Fate esempi di i filati è i film, da a vita di l'altri figlioli. Parlà di e consiguienti di menticre, spiegà cumu una persona engana è un seduttore sentenu. Parlà di cunfidanza è di cruciabili, nantu à quale pudete vincere è di chì perde per mentre.
4) Sò esempiu è ùn ti ùn bugie micca.
I saranu spessu copiate adults. È se u patrume ghjate à u zitellu o à qualchissia in la so presenza, u zitellu cuncludi chì questu hè u modu per attru.
5) Engine in i zitelli.
Ùn hè abbastanza per scrive u zitellu in a settore di u sport. Avemu bisognu di più tempu cun ellu, fà camini cumuni, cumprà, ghjucate i ghjochi di ghjocu, observe i programmi di i zitelli. Tuttu di quì sopra enfatizeghja i rilazioni cù i genitori, cum'è u desideriu di cumunicà è di sparghje tutti i piacere è gioia.