Ciò chì esercitanu deve esse fattu per ridivanu di u dinochju

Una robba sana hè a basa per a bona salute è u funziunamentu normale di l'organi è sistemi internu. Eincezii per a spina, prima di tutti, sò diretti à a prevenzioni di malatii di a spina, è di a so restaurazione. Ciò chì esercitanu deve esse fattu per ridivanu di u dinochju, hà amparà da sta pubblicazione. Quandu si facianu esercizii, ùn seguite micca a ricerche nant'à un accentu elevatu, altri nun pò conduce à una deteriorazione di u nostru benessimu. Dopu tuttu, i prublemi cù a spine accumminanu annantu à l'annu, cusì esse bisognu à esse resoluzati à pocu creduu a carica.
Chì i causa di u spalle?
In più di u 60% di a pupulazione hè preoccupatu di u spalle finale. Ancu à una età ghjovana, hè cunsigliu cumplicà l'esercizii per a spine in u vostru situ di cumplessu di ghjornu.
L'aspettu di u dolore hè assuciatu cù un stilmentu sedentariu. Tuttu chistu vene à una diminuzione in l'attività di i musculi chì sustene a spine in a pusizioni dritta. Queste implicarà una diminuzione di i prucessi metabolichi è una violazione di a circulazioni di sangue in u spaziu di retroactivo. I ligamenti atrofisti è i musculi ùn pò micca spessu soporta a spine, risultannu in u dulore in u spalle è anch'ellu di i terminazioni nervi.
Cumu crià un set di esercizii per a volta?
Per cumpostu cumpostu un gruppu di esercizii per a spina, hè bisognu à avvicinà ogni persona ind'è individualmente. Hè necessariu piglià in contu di a cundizione di u partitu è ​​di i musculi di una persona particulare, cum'è u livellu di a so preparazione. Eserciti scuperte per a spina, una persona ùn deve micca sensazione di sensazione dulurusa. Se u pardonu ùn passanu, dopu avè nzumma aghjustatu l'eserciti, o l'avete incorreite.
U cumplessu di l'esercitazioni hè cunsideratu cumu per primu rinfurzà i musculari rispunsevule per a pusizioni curretta di a spina, è solu averebanu per eserciti chì ponu aumentà a mobilità di e vostre articuli.
Eserciti complexi per a spina
Un settimane di esercizii per a so back should be made by un fisioterapeuta. Ellu vi ricumandemu chì duvete realizà un set of different exercises, piglià in cuntribuzione i prublemi seri cù a spina. Ùn principià micca l'eserzii sè stessu. Prima di inizià a furmazione, assicuratevi di cunsultà u vostru duttore, forsi parechji esercizii per a vostra volta ùn saranu micca indeseziu, o avete da ridere u pesu di a spine.
Cumentu un set di esercizii per a spine cù calentamiento. Ci permetterà calenderà i musculi in u back e furnisce un aumentu graduali in a carica nantu à a spina. U passu prossimu hè di rinfurzà a spine, è duverà esse realizatu. Tutti i exercici si deve esse realizatu bè, ùn mancanu scospace. Eserciti per stinzamentu di a spine debite in u limitu di a mobilità di e articuli.
Fendu attente à a mobilità di a spina, avete bisognu à eserciziu per migliurà a posizione. Queste eserzie rinfurzate i musculi chì sustenenu u ritornu in a pusizioni dritta. Cusì una postura curretta è bella hè prodotta, chì ponu fà pussibule bè bella è attrattiva à ogni età.
Effittività di e exercici nantu à a spina
Pruvate dà ogni ghjornu per 10-15 minuti per esercizii per a spina. Se se regula rigularmenti eserianu, i pezzi di i termichi nervi sò sfracellati, i musculus di a spina sò rinforzati, a so fluria hà crescita, u dulore in u spiccatu si distendu, è a mobilità è facilità parechji movimenti.
Grazie à u funziunamentu standardu di i ligamenti è i musculi, i prucessi metabolichi è u crescenu di u cartilagininu è u tessulu di u bernu in a spine sò accelerrati, a circulazione di u sangue hè attivata.
Prima di fà l'eserzii, avete bisognu di attentu à e circustanze in quale duverete bisognu.
Quandu ùn puderaghju fà l'esercizii? - Dopu un tragulinu, cunsultate un duttore.
- Se u pisu in u spinu intensificheghja durante l'esercitu, avete da impedisce immediatamente è cunsultate u vostru duttore.
Eserciti per u spinu
Stretching for the waist
1 . L'esercitu hè fattu nantu à una matta o mat matte especial. Fate nantu à a spalle, e mani si stende à i lati. Pigliate i vostri ghjinochji à u to pettu è mantene sta pusizione per un qualchì tempu per stretchjà u so spinu. Allora accumincia lentamente i dui ghjinochje voltu, vultemu a nostra testa in a direta opposta. U spalle, ùn sò micca separati da u sustegnu. Repetite l'exercitu 4 o 5 volte.
2. A posicione principiu hè uguali di l'exercitu previa. Pigliemu una stanzuni, l'altru curpitu in u ghjinochju. Cumu avemu catturà per pede per un ghjinochju di una perna ligna. Dopu avemu da curvaraghju u cuddaghju nantu à l'esternu, è vultemu a nostra testa in a direta opposta, senza elevà e nostre spalle. Fixate a pusizione per 20 seconde. Cumpliremosche l'esercitru in a direzione opposta è repetite 4 o 5 volte.
3. L'iniziu iniziu hè listessu. Da questa position i puderamu i nostri geniculate in altizza, ùn ti micca tagliate i pedi da u sustegnu. Puderà ghjunghje in ghjinochji in una direzzione o l'altru, mentre torna a testa in a direta opposta. Questu esercitu estende perfetta a spine. Ùn impedite. Executà 10 piani per ogni parte.
Stretching for the upper middle and upper back
A pusizione iniziale hè chjamata "attesa di cat". Cusì culpisce, avemu favurate nantu à i nostri mani, i nostri ghjinochji sò unipochi apartementi. Facemu culminate a nostra testa, avemu tiratu in u stomacu è arcu a nostra volta cù un arcu. Allora aiscia a testa è dàchanu a vostra spalla. Ùn avete bisognu à daveru fermu in u spinu inferiu. Demu avemu ripetitu 5 volte.
Estirazioni generale
A pusizioni iniziali di u "anu tornatu di u ghjattu", puderemu darà un ghjinochju à u pettu è pruvate di tuccallu in u ghjinochju di a frunti, è cunsiglià sta freccia. A teniramma parallella à u pianu, ùn l'eleva micca o più bassa. Regresu a la pusizioni di partenza. Repitemu a un passu lento 5 volte. Duranti l'ultima repetizione, cù a vittura cumminata, retraemu u braveru contrariu cù i dettu dilate. Linger in questa position per 5 sècunni. Repetite l'eserciti completamente à l'altru side. Questu participeghja à a distribuzione curretta di u tonu muscular è rinforza i musculi di u spinu.
Strengthening the abdominal press
Quandu ci hè u so dulore in u spinu inferu, avete bisognu à prestu attenzioni particulari à i musculi addominali. Quandu a stampa abdominal debbula, u stomacu siparani è a spine si move in fronte. Ricumandemu cunsiglieri exercizi simuli.
1. Arrepi in u pianu, nantu à e spalle, aghjau li gammi in i ghjinochji, cù i pedi nantu à a larghezza di e spalle. Pettite e mani darrere a testa, i vostri cóuli mettre. Agghicamu a pelvis à u pavimentu, in aspettu, inghjustu durante a so sguassi nantu à u pettu. Ùn aghju micca assai. Tuttu u ghjornu dependerà di a vostra forza, quandu sente u tremulu di i musculi, avete bisognu à fà.
2. Menti nantu à a spalle, Fate i vostri ghjinochje, Pusete i pede nantu à u pavone. Posa e mani darrere di a testa, tocca i codici nantu à u pavone. Inhale, tira un ghjinochju à u coddu oppostu, cù l'altru coltore ghjughjenu nantu à u pavone. Rice u ghjinochju chjusu, ùn tocchi u pede di u pianu, à u stessu tempu tira à l'altru ghjinochju à u codice oppostu. L'esercitu hè cum'è l'equitazione di una bicicletta, solu senza movimenti circular.
Avete a cura di e to back
Per riduce a carica annantu à a spalle, movendu bè da un postu righindisu in una pusizioni verticale. Prima di vultemu di u lettu, turnemu in u nostru passatu, sìammu davanti, avemu da migliurà nantu à un ghjinochju, da pocu à pocu à punticce.
Ùn esse u overdu.
In più di l'eserciziunale regularmente, bisognu à esse in furmazione, seguità u travagliu di u corpu entene è mantene a forza necessale è a forza.
Per evaluà a vostra forma fisica, risposta à sta dumanda: "Vulete amparà" à a fine di u ghjornu? S'è rispostu sì, sì, avete da cambià u vostru modu di stile. È per questa hè bisognu:
- Dà fumà.
- Vai à una dieta mezclita, completa, chì devenu cumprendi tutti i prudutti.
- Impara per supirate l'stress.
- Limite u cunsumu di alcohol.
Dopu à u ritornu avete bisognu à piglià cura in anticipu
Hè megliu micca d'aspittà, finu à chì u pardonu si prisenta in u to back. Se a spalle è straccata, avete bisognu di rializà eserciziate sèmplice. Hè bisognu di fà regularmente, perchè ùn falli micca in u numaru di pirsuni chì soffrenu di u spallezza, è u so 60% di a pupulazione.
Tali exerciti aiutanu à restaurà a capacità di travagliu. Puderanu esse realizatu durante un largu prughjettu cù caru, durante i travaglii in u travagliu, in a vostra cabana d'istati. U muvimentu avissi adupratu cun piacè è suavanu, evitenisce e pate pause.
Pi lu coddu
Fighjureghja, a fila di u mandibulu deve esse parallella à u pianu. Turnate i nostri capi è guardemu u nostru spalle afmu. Allora à u lassatu. Repitemu l'exercitu. Allora accumpèvamu a testa, sullivanu, da novu in novu. Allora, quandu a testa hè inclinata à u partitu, tocca l'orella di una spalla, dopu l'altru. Repitemu l'exercitu.
Per a parte medievale di u spinu
1. Postu di prossimu: avemu da risuscità, finiscinu i stomacu, i peri sò nantu à a larghezza di i spalle. Dienghjamu i nostri braccia in i coli à u nivellu di u focu è pigliate i cura di i coddi. À u puntu extremu, u pettu serà steichtu da a "rota". Repitemu l'exercitu.
2. Hands bend at the u codeti à u nivellu di u focu. Dopu pianu à u dirittu, volte à a pusizione di partenza. Girate dinò à u left, è piglià a pusizione di partenza. Repitemu l'exercitu.
3. Ammuva a manu à u suffittu, dete l'omu. Prima, si stenderanu quì cun una mano, dopu un altru, cum'è s'è pruvate di toccu u tettu. Ripetemu 10 corsi.
Per a cintura
Stand up, anch'ellu à u spalle finale, mani nantu à a cintura. Pujene i vostri puliti in ogni uccisu di a spina. Fate bassa a vostra volta "finu à l'urdinà", pressinendu cù i pulitici. Repitemu l'exercitu.
Cunsiglii per a casa di casanu
A causa di u dinochju à fà i travaglii di casa:
- Ùn passate assai di ghjorni sguassate i pane. Fai una parte di stu travagliu in un tempu.
- Ùn pruvate micca di moviri meraviglioso pesce sola.
- Stitch the bed, in cucchia o in ghjinochje.
- Utilizendu un aspiratori o un macchie, ùn anu micca bassu per avvicinari o locu locu vicinu, per ùn stenderu da l'altru, fate i vostri ghjinochjati, do movimenti fissi.
- Se tenete bisogna un pezzu, fighjendu un pezzu più altu chì l'altru. Ricurdativi di manera chì vulete guariscenà pesi, sit è stand.

Avà sapemu chì eserciei avè esse fattu per ridivanu di u dinochju, ma ùn avete bisognu di rializaranu, sopra u dulore. Ùn correghjanu a malatia, cuntenenu sempre a vostra salute. Spessu vede u duttore, solu ellu puderà ricumanderà ciò chì esercizièunu bisognu à esse realizatu per chì a volta ùn hè micca minatu. Consulte u duttore prima di inizzià l 'esercii. È questu hè appiicatu à i persone di ogni età. Grazie à l'esercitazioni tali, i musculi ani sviluppati aiutate à mantene a spine in a pusizione curretta è significativamente l'impattu negativu di l'accentu di ogni ghjornu.