Comu cugliera una veru pizza italiana

À u primu sguizzu, hè faciule facilitie una pizza: rintra un pastele, purghjie cù salsa di tomate, hà sculpitevviate parechji prudutti, coperto tuttu cù u furmagliu è u mandonu à u fornu. In fattu, per fà veramente boli, anu bisognu di parechje secreti, altrimenti chì pezza di fugliate vi ricevi in ​​lignu di pizza? Cumu preparatori una veru pizza italiana in casa - vi parlarà.

A "Margarita" curretta

Ricertamenti, à a dumanda di pizza napulitana, a Unione Europea passava una liggi nantu à pizza. Ci dici chì ùn deve esse più di 35 cm di diàmitru, micca più di 3 mm in grossu, solu fatta da i pumati di Sanmardzano è di a Mozzarella da u latti di bufalo, è furnite in un fornu di lignu (pizzerias chì riuniscenu i cundizzioni, si permettenu posà una marca di qualità STG). Naturmente, in casa hè impussibile di cottu una pizza napulitana ideali, ma ancu pudete pruvà accede com'è a ricetta iniziale da manera possible - amassi a massa dritta, fate una salsa fragante da tomate, cumprà a mozzarella necessaria è spicule.

Stagnoso

A pizza oghje pò esse facilitu per esse mandatu à a casa, ma cum'è l'italiani dici: "Se vulete chì u pane per esse savurinu, coguanu o stessu". Prima di a pasta di levitu di levitu per un cake cake. Pigliate 250 g di farina bianca (aghjunghjendu una farina di e variità di u triple duru nantu à l'Apeninia) è sumindu à fà a paglietta più fresca è tigna. Allora aghjunghje 10 grammi di u salitu di u mare è di u zuccherinu è di dui sacchetti di legatu seccu. Trascendu à questa mutazione 125 g di l'acqua, diluted cù 10 g d'oliu d'oliu virginu extra (uttene acqua calda, altri a pasta sarà risposta in male). Piglia a massa a massa è, se ne necessariu, aghjunghje l'acqua o a farina finu à ch'ella principia aduprà da e mani. Allora lasciate a pustule per esce una ora à a temperatura di l'ambienti (o più longu se u levitu ùn hè micca d'alta veloce). Quandu hè giustu, fate un pastellu cun un diametru di circa 10 cm è un spessu di 2 cm, applica è cumince a rinuverà. Prufessiunale pizza-yolo fate solu cù e so mani è ancu tòrnate a pasta in un ditaghju annantu à a so testa (perchè hè satuata cù l'osigurimu è diventa più spura), ma pudete dinò un pappu. Hè veru, dopu chì sparisce un elementu impurtante di a pizza - a punta. In ogni casu, senza u cumplottu in u fornu, si sviluppeghja à pocu quantu è forma, u principale - pruvate à fà u circhulu cusì cun diametru di circa 35 cm è un spingitu di 2-3 mm. Questa hè una versione clàssica di pizza, ma pudete facilmente spender un pastelu di tannicchia più grande o più chjuca, fremolino in un pappagallo cubierto per un pergamone, o in un moldu particulari. Parechje maestri italiani preferanu cocchi una pizza retangulare in casa (pizza in teglia) - si ponu più levitu è ​​una pasta hè fatta 1 cm in grossu.

Salsa - solu micca di ketchup

Quasi tutti i pizza (salvo l'oghjettu "biancu", chì si trova solu furmagliu) hè smarratu di salsa. A cosa principale - ùn pudete micca aduprà pasta di tomate (hè troppu cuncintrattu) o ketchup (invece di tomate, pò esse purée di pomi, aromatizzati cù cunservatori). Hè megliu per piglià tomate aromaticu frescu, di dip in acqua di furmagliu, in poi di l'acqua fridda è di scomballà di a pelle. Allora finiscenu u fruttu in un licore à u puree è dispostu cù l'aghjunzione di salutti è di u salutti mediterranè - oregano è u basilica verde. In ogni casu, a maiò parte di i pizza chezzani italiani usanu u pumadoru in u so propiu sucellu. Da elli, u salsiccia hè ancu più fresca chì fresca. U pumuri sbuchjulati, aghjunghjenu eterni aranciusi è sfracchendu in una licenziale, da cunsiderate nantu à a pasta in rollu, affinchendu solu un lignu di 1-2 cm. Coperta u pastellu cun una salsa equitativa è finamente, micca ingombisce o sopra à l'altru, altri, a pasta sarà secca o, vice versa , troppu mullittinu.

Pizza-bottom

Quandu una persona pò piglià una fetta di a pizza finitu, u furmagliu hè devastate in u tempu è liberà liberà a pezza, invece di strincà da ellu cù longu viscosa. Sicondu a pizza italiana-yolo, chì anu preparatu u so pianu naziunalu per più di un seculu, queste esempii sò megliu sirvuti da a mozzarella semi-sulli, fugliale propiu per pizza. Sò cumu micca cunfunditu cù e pilche nantu à u salto, chì sò venduti in sacchetti. Pizza-chees hè realizatu in forma di bars in sacchetti in vacuum, hè menu fugliale è foddi. Se si mette una mozzarella dilettante nantu à un pastellu, ella darà assai liquidu, è a pratica torna umore. Se tu pigliate un furmagliu semi semi duru, cum'è l'Olandese, hà guardatu sensibule, ma avete acquistatu una crosta nantu à a superficia o rigulanti in stretta. In generale, ùn pò micca creà un platu Italian senza mozzarella. U furmagliu si deve tagliatu in tazza, circa 1 x 1 cm, pezzulate nantu à a salsa di tomate, aghjunghjenu basilicò verde cù oregano è mandonu "Margarita" à u fornu.

Hè caldi assai!

In i furmagli in lignu, chì sò usati da pizza-yolo profesionale, a temperatura righjunhe a +4000 C, cusì a pizza in elli hè coccu in una materia di minuti, acquistenu un aromu incomparable è hè cupartu cun una crosta tipica. Alas, ùn hè micca rializatu micca in un forcu traduttu ... Convence, pruvate calà u to furnu da u fondu, ponu in u cunviziu per a più circulazione di l'aire caliente è solu da tandu poni a pizza in questu. In u fornu à +250 C, hè furnitu da circa 15-20 minuti, ma hè megliu di seguità a praticità di sè stessu, perchè u prucessu dependa da l'operazione di l'equipaggiu, è à a tagliu di a torta fissa. Sì overstrain la pasta fina, siccà è s'assumiglia una cracker. Sì ùn avete coccu una pizza grossa cun un rich fill, ùn serà micca putenda. U pastore chjucu deve esse finitu, duva e suciosa, moderatu à umidità è cun una cose fresca, cruciosa. Sprinkle it with olive oil, cut in pieces with a knife-roller and taste it until it's warm: take a fragrant triangle, fold it twice so the stuffing is inside (it should not break with a good pizza), and enjoy the taste.

Oculta è chjusu

No wonder "Margarita" hè chjamata "a mamma di tutti e pizzas italianas". Pudete metterà funghi, u jamone, u pumbu bagnu, a coliflora, u pesce, u lucciclo, i mejillanti, tartufi, caperdi o altri prudutti nantu à ellu (naturalmente, micca furnitu) - è i platti novi saldanu. In modu, a pizza pò esse apertu è chjusu, tutti frutti cunfurteri in u fornu è frittu.

Règule di riimperu

L'abitanti di l'Apeninzia sò solu maravigliate à chì tipu di pizza si gestionanu di cocchi una pizza domicile. Per esempiu. "Quattro furmagliu" in Italian - hè un torta piscia, chì ghjè u primu mozzarella. u Parmese, da Pecorino è Gorgonzola. Ùn ci hè nè Russo, Olandese, Edam, più menu Dor-blue in u Quatru Classicu. I fichi è i tabacco di salameria sò ancu un invenzione puramente russa, perchè in Italia anu utilizatu cunfine di alta qualità, cum'è u prosciutto di parma è bresaola. Invece, tù avete u dirittu di sceglie i prudutti adattati per a purse è decide ciò chì a vostra pizza serà - Italianu o Russu, Russo. A principal cosa - ùn si scurdanu di a regula basica di stu pezzu: hè furnitu da pocu pressu, cusì tutti i ingredienti deve esse finite. Sì putiti vènici, pre-brew the, mushrooms, pollo è carne, fritte, pesce è frutti di mare. Se vulete accelerà u prucessu, pigliate solu u pruduttu finitu (per esempiu, u jamone, l'alivi, u caperà o tuna pane) o frutti chì ponu esse freschi (pumati è tombe). A strada, in Italia, una variante assai populari di pizza hè quandu u pastellu cun salsa è u furmagliu hè furnitu, è da seguità i ingredienti crui si ponenu nantu à a preparazione "Margarita", per esempiu, fette findi di u pappella, foglie insalati verdi è parmesan grated.

Calzone e pantseroto

In Napuli, una pizza aperta nascita, è in Roma hè stata cun una versione chjusu chjamata calzone. Dough, salsa è furmagliu per ellu sò esattamente ciò chì per "Margarita", solu sò stati disposti nantu à a mità di un pezzu di torta. Pudete l'aghjunghjenu altre ingredientu - per esempiu, crampetta fatta cun l'alle, l'oregano è a basilica. Allora u grandore "pelmen" ci hè tutta, per chì ùn hè micca un ochju unicu, hè smaratu cù l'oliu d'oliva per creà una crustula ruddy e bocca è affumicata. In ogni casu, in Italia, ci hè una altra opzione di una pizza chjesa - pancerotto. Hè fattu assai menu di un calzone è ùn hè micca cottu in u fornu, ma hè frittu.

Pizza cù mele! A pizza cum'è una pratica rapida, gustosa è satisfacente hà intrudottu in parechji paesi, ma in certi d'elli hà cambiatu tanticchia chì l'italiani ùn anu più ricunnisciutu u so platu naziunale. Miricani inventaru una pizza hawaiiana, mette in u jamondu lucali è di pezzi di ananas. Residenti di u Paese di u Rising Sun fugghjenu ancu più, u cecciu japonesu oeconomiaki hè fatta cù porcu, noodle rice, vegetables è mariscos, sirvutu cù salsa di soia è sprinkled cù scorci di u tunnu. In Europa puderanu truvà freccia di pizzas dolci. Fà chì unu di i megliu hè cù manzili. Per fà cottinu, fretti 1 cidri. una cullette di burru è fritte annantu à u cuteddu in fette di 2 mazzi cù u 1 cundisce. una culloca di zuccaru brùchju, una cullizzioni di cinnamone è e pochi di zucca di limonu. U mischju caramelizza, diventa dulce, viscosu è assai gustoso. Poi manghjà i pani nantu à una pasta standard per a pizza (naturalmente, senza pumati è furmagliu) è aghjunghjenu in un forru precuvenu per un 200 ° C durante 5 minuti. Servite fette di documenti dolci megliu cù una bola gelata.

Pezza pizza "calzone"

Ingredients:

Per u riposu:

Metu di preparazione:

Fate una pasta pè pizza. Imbulighjate a farina cù u levadinu, u salitu è ​​u zuccheru. Aggiunze oliu d'oliu à l'acqua. L'ingredienti secondu inseriti nantu à a tavula, fate l'acqua oleosa è amassi a pasta cù mani. Pone u cucu prestu in a tazza, copre a filma è dete cullà per duie ore à a temperatura di l'ambienti.

U Signuruzzu:

1. Stu quantità di prova hè abbastanza per 2 pizzas. 2. Staggerate a pasta com'è un círculo cù un diametru di 40 cm in duppiu è un grosu di 2 mm. A culleghja sarà forru sia più grossa, cusì a pizza hè megliu per rinfurzà cù i vostri mani, micca cun pappagallo. 3. Pudete salsa di tomate nantu à a mità di a pane finita. Per fà, i pumati in u so propiu sucellu deve esse sbuchjata è blendata cun pezzu di salza, oregano è un pozzu piu di oliu d'aliva. 4. Pozzu mozzarella di salsa di tomate pè pizza, cut in striate finu. 5. Puderanu una cuttivazione di perutu minuciatu è mushrooms pre-fritto. 6. Cubra l'impastatu cù a seconda mità di a pasta (cum'è un grande dumplings) è circunfanziate cù cura à i fili di a pizza (se ti lasciate i fucili, u pezzu ghjustu). Agghiunciu u calzone per 15 minuti à + 220 ° C è prima di serve cù l'oliu d'aliva.

Pizza, Parma, perffulo, rucola

Ingredients:

Per u riposu:

Metu di preparazione:

1. Fai una pasta di levadura è rende fora (100 g) una basa di pizza cun un diametru di 30-33 cm è un spessu 1-2 mm.

U Signuruzzu:

1. A prova hè abbastanza per 15 pizzas. 2. Sperà a salsa di tomate nantu à a massa. Per fà u salottu, pruvate una liccia di tomate in a vostra propria pelle senza a pelle, in cun pezzu di salinu, un pocu oliu d'aliva è basilica. 3. Pone a mozzarella nantu à a pizza. 4. Cuite u pane durante 15 minuti à + 220 ° C. 5. Pettite è tagliati finissimi fette di pezzu Parma in pratica finita. 6. Aghjunghjite a rucola è anch'outure cù u furmagliu parmigianu rossu.