Comu sceglie un oca in u mercatu

Sceltu u carne d'oca per sè stessu o a vostra famiglia, hè assai impurtante micca di cumprà pruduttu di caduta o di qualità. Hè una cosa quandu avete acquistà un pappu in una magazzina specializata, induve a carne cumplepiche tutti i normi di qualità pertinenti, è chì si avete bisognu à l'ochju à u mercatu vicinu? Per evitari tutti e consezione chè d 'avè acquistu, avete bisognu di sapè cumu sceglite l'oca dritta in u mercatu è cumu per distinguish carne fresca d'avanguàri da qualità pobrea.

Règule generale

L'oca hè un pezzu grassu, chì hà una gran proporzione di l'osse in relazione à a carne scura. Questu suggerisce chì ancu a più grande carcassa d'oca ùn sò micca manghjatu più di sei o ottu persone, i proporzioni in questu casu ùn hè micca stimatu di esse grande. L'oca hè fat, chì ghjè situatu sottu a pelle. Cum'è in u prucessu di frittura di l'ànitra, u grassu hè sparatu, sulluzzate tuttu u manghjà, per ciò chì diventa mare e fragrante. L'oca pò esse selezionate, sia in forma fresca è cunghjellata. Perchè l'oca hè un grandi paese, spessu, in u mercatu è in a magazzetta pò truvà per separà l'alpi, i petti, i malati di l'uccelli. Tridà sceltu u pumparu propriu in u mercatu duverà esse capace di distinguerà u vechju di u ghjovanu. U giuvinu ghjuvangiu sò panevuli di u culore giallu, sò serbi, ci hè una piccula cantata di pelusa nantu à i so ghjambi. Avelli antichi hanu trasmeccà e rigidosa membrani nantu à e so patale.

Serà corretta si l'oca hè un pezzu grassu è carpone cù un sternu flexible, una pelle cera di lume e una presenza amarilla di grassu in a cavità abdominal. A maiò spessu, e carcassi di uvizzati cungiata sò in vendita. Ùn àbbia paura di ellu à elli, perchè e carcassi, in regula, sò d'alta qualità. Questu hè duvutu à u fattu chì questu pagliu pò esse tollerà bè fugliale.

Hè assai impurtante chì l'acellu ùn hè micca vechja è assai più grande (massimu 2-4 kg), altri anu da piglià assai tempu per preparà.

Studi per selezziunate a carcassa di u pede

Prima di cumprà una oca, cunzonda l 'apparenza di a carcassa, sintia i costi. Grazie à questu, seremu à pudemu sapè quantu l'aghju di carne hè davanti à noi. Carni, chì hè liberu di movimentu versu a gola - fresca. Ma questu modu pudete cuntrollà solu un pappu friscu, è micca cunfrizzatu.

Quandu sceglie un oca, assicuratevi chì ùn hè micca un putu chjucu cù un tinte rosatu, chì questu quì si indica chì a carca hè stata sparata un tempu. Chistu pò cuntribuisce à u sviluppu di i battìri.

Avè chì a carne d'oca ùn hè micca stata peghjhita à u toccu è ùn pò slip. Paga attente à u pizzu, a bocca, a pelle d'oca è u so grassu. L'oca fresca deve avè un pianu sabatu, elasticu è seccu chjude unghjeurore flussu, a bocca ombra unghjiu rosatu, chì hà un focu chjucu, una superficia limzia di a pelle, u correttu curretta di carcassa, u grassu subcutanicu è u cani carnitu.

In mente, u più di u pruprietariu di u mercatu vanta u so bè è "hà pianu à u pettu", cunfundendu chì l'odiu hè a più fresca, perchè avete bisognu di più di sperà per pruvà e so parolle.

Cusì, ricurdate e seguenti funziunalità di carne fresca è di qualità. Sì a carcassa di l'uccelli causa assai dubbji cù a vostra frescura, assicuratevi di pudè smellà a carcassa. In regula, ùn ci hè vera scatula di u corsi freschi di un pappu.

In modu, pudete stabilisce u ghjovanu di l'uccelli in parechni manere altre. Prima, hè bisognu di attentu à i pedi di l'oca. A carcassa giovanica hè carattarizata da a presenza di un lugume, ligeramente giallu di u pede, in u quale si trovanu chjuschi. Ma l'antica opossura pò esse traccia da u pappu astratu, giallu grutti è scalene. U sicondu, l'età di a dilicacia adduta pò esse ricunnisciuta da a punta di l'ossu di u pene. U ghjovanu ghjoviu ùn anu micca ossificatu un ossu di coghju. In altri palori, cartilaginous, chì curpisci senza gran effort.

È, finaraghju chì vulete aghjunghje, cumprà una oca à u mercatu, cunzistrà in casu chì a carcassa ùn hè micca un ventu, chì hè assai tipicu per u mercatu. Sì avete qualchissia nantu à a so qualità è frescura di u circondu entre l'oca, u megliu dà a compra!