Comu sceglite a ropa di diritta, se sè un pocu dopu ...

Ogni muletta simpliciamenti trasfurmeghja più di u ricunniscenza, se applica un make-up, fate un beddu pezzu, è selezziunate a robba chì sfascià a so figura è oculta i difetti. Parechji parte di e donne di età cessate di attentu à a manera di quessa si vedanu è di ciò ch'elli ponu vistimenti, è ùn hè micca dirittu. A ghjuventù hè bella, ùn pudete micca discutiri cusì, ma a feminità è a maturità ùn sò micca menu belle. Una donna sana è bella hè chjamata una donna Balzacian.

Allora, cumu si deve elegite e so vestitu bè, se ti sia più oghje ... 40, 50, 60 - ùn importa micca, perchè a cosa principal hè vivazzia è un glint spumante in l'ochji chì ponu reducià i nostri anni.

U cuncettu di "sceglie boni ghjustu" hè un pocu cuntruversu. Scupremu chì "ropa cusì" significa. "U vestitu boni" - quellu chì vale à voi, è sempre, vestiti ciò chì tù stessu cunzidirte attraente bè è robba chì hè un vestitu cumplicatu. Sè se sente malata ancu in un vestitu assai bonu, allura sta cosa hè "incorrecte", chì ùn hè micca vostru. Hè selezziunate "i vostri" cose, puderete sceglite u vostru stile è una figura di una bella donna.

A regula principali di crià un novu armamaru, degnu di voi, hè di distruggià di e cose. Ancu s'ellu ci sò mandati stivali è spiaghja sfundate, ma ùn avete micca aiutu à tutti, truvate a forza per parte cun elli. Pruvate seguità a tendenzi di a moda, ma trattate e novità di a moda assai selettiva è meticulously. Pruvate d'acquistà e cose chì si sò in armunizazioni in a vostra imagina. Se ùn site micca sicuru da ciò chì passa, hè cunsigliatu per avè cunsiglii da un specialista. Believe me, vale la pena. Ùn cumprate micca e cose chì sò dritti per i clienti ghjovani, perchè ùn avete micca avutu un vestitu di colore è leopardo, limite a vostra compra di un corpu o coltore di colore sciurore. Tuttu a bisognu di una misura, particularmente se micca ghjovanu.

L'età di l'omi Balzac ùn devenu micca preferitu à l'scala negra à scelta di robba. Molte cumminci chì pensanu chì i so toni scuri sò cusì ligne. Ma avemu ancu ricurdate chì e so vestite scuru sò assai vechji. Se l'avete aduprà in u vostru uttellu, evite u topu nìvuru: brusgi, bufalce, cappelli, per ùn salizzà e so arrughje nantu à a vostra riti è à ùn avè l'età di 5 anni. Sè ancu persighjatu nero, da dilucentu cù punti luminari: perli bianchi, scarpi bianchi . Hè megliu aduprà i seguenti culori in a scelta di robba: beige, verde, oliva, perle.

Molti donne in una età più matura rifieghjenu micca di portà bianca. Questu hè un grande sbagli, perchè u culore biancu hè freschitu è ​​ghjovanu. Ùn hè bisognu di vestitu in tuttu biancu, fate diluisce cù a vostra imatge, perchè hè chjucu è più alegre. Dilute l'imagine pò esse daveru per accessori.

In quantu à sceglie a siluette di ghjustizia, hè megliu abbandunà l'armate rigularu à favore di u cuntenente. Cusì cù cura di u tela. Un tela di robba bona è di alta calidad hè capaci di creà miraculi veri. Dà preferenza à bè puntelli di cuttuni, manni fina, cachemire dilicata, sò bè ​​coperto è bè coperbenu cuddinu. Evita telenette, in particulari à a cima di a robba - sottuponemu à e imperfezziunità è di i rughjoni.

Ciò chì deve esse in u vestitori d'una donna Balzacian?

Jacket. Forsi, sia cosita, è A-siluette. A larghezza di a chjappie vole esse à u mità di a coscia o più bassu. U più beddu pezzu per una ghjuvà hè un pisciatu.

Sweaters è sweaters. Hè megliu micca di usà in a vita di i ghjurnati, ma permette per viaghji fora di a cità. Sì avete bisognu d'una scelta bè per travaglià in l'inguernu, hè megliu cumprà una cardigan, sottu si ponu una bracciala pertinente o un corvette di ghiaccio. Cardigan hà da sottufà a vostra figura.

Pantaloni. Preferite jeans, perchè sò adattati per ogni età è vede sempre in manera exquisita è elegante. Hè megliu di sceglie jeans sianu di cuttere classico senza stuzzichi è ornamenti. Innota chì vistimentu di tutti i jeans hè un signu di gustu dolore. Di sicuru, i pantaloni classic hè ancu prisentà in u vestitori di a donna. Truverete pantaloni fatti di lana fina.

A fasgone. Hè megliu di sceglie una fanzine curretta o più stretta, ghjè sottu à u ghjinochju. Questa fascia tira visualmente a siluette, fa cchiù slimmer e sleeker.

Vestitori. Ci sò mudelli di vistiti chì vanu tutti: vistutu cù un oliu, vestitivu, cuncepimentu. Tali vestiti amparanu e difetti, è à l'altru tempu aghjunghje à l'imaghjini di a femminile è l'incantu.

In più di u vestitori è un pocu di parolle di parlà di i scarpi, ghjuvelli è accessori di e donne di l'età di Balzac.

U calzature devia esse in u pianu. À l'età, camminendu annantu à i so tacchi si serebbe pisanti è pisanti. Per quessa, a taglia di u piuvale hà da esse di 3-4cm. Ricurdà chì un lettu solu faciale più periculate per a salute chì un talone.

A borsa fa stampa di a figura femminile. A megli manera di aghjurnà a vostra imagen hè di cumprà una nova buve. In quantu à scelta di u culore di u bagu ùn sò micca ristrazzioni, pudete selezziunate a borsa di u più chjubitu, selezziunate per cumpreta l'imaghjina di u sciarile in u tonu.

Evita antichita, gioielli massivi. Ancu i decoru d'oru diventanu obsoleti. Accadinisci l'oru, u principale principale perchè sia sofisticazione, è micca solidità. Sceglie u decoru di u disignu mudernu. Ùn portate assai ornamenti una volta. Questu hè un signu di gustu dolore.

E vistate savurosu è bè gustatu, è quandu avete acquisto cunnisciarà da 5 o ancu 10 anni di menu di quantu hè veramente. È sempre ghjovanu à core.