Sketch of stones urinary

A Urolitisija hija assenza ei cumuni, assuciati, à una grandezza più larga, cun un disorder metabolicu. Inoltre, cù sta maladìa, ci hè un cambiamentu patologicu in a funzione intesecretura di a tiroide è a glande paratirotiu, a glutula pituitaria è a glàndula suprarenale. A retenzione di l'urina in l'urina è a uretra hè un prerequisite per u sviluppu di urolithiasis. Inoltre, i pedichi urintali pò esse appare per una larga dieta di unbilanzu - quandu consumenu e cose chì, in quantità grande, formate sales di l'acidu urinariu è oxalic. U furmazzioni supra pò creà e cundizioni favurèvuli per a furmazione di e petre per a precipitazione di i cristalli di u salinu dissolutè in urine. E urintali sò diverse in a cumpusizioni, forma è grandezza. Questa stazza urinariu hè disintigratu da u corpu umanu cun l'aiutu di a medicina tradiziunale seranu discututi in stu articulu.

Sintomi di urolitisiis.

A prisenza di a malatia pò esse signalata da urinazione frequente in picculi porte, attaccati di colic renal - dolci forti in u so spinu infernu, dolore in l'abdomeni più freti, spessu accumpagnati da nausea è vomiting. In regula, ancu cambià a pusizione di u corpu ùn aiuta micca à aiutà à u so dulore. Cù questi sintomi, avete da cunsiderà immediatamente un duttore. U duttore, rigalendu à i teste di laburatoriu è i raghji X, diagnosticarà è prescrire u trattamentu adattatu. Addoppule cù i metudi ufficiale di trattamentu di urolithiasis, ci sò ancu metudi folklori.

Remuca di petri cù irolitisiis rimedii tradiziunali.

Rota di Burdock.

Decozione da a ràdica di burdock: 2 rocheti di bollutina di a razza per mezu di un litru d'acqua fogera è cocilu nantu à un bagnu di acqua per una meza ora. Quandu u caldu sciurò, fate, piglià a materia prima. Pigliate a mezza tazza di tri voti un ghjornu, una ore prima di manghjà.

Root di tagliola.

L'eliminazione di i pietre urinerichi è a ssa pò esse realizatu cù l'aiutu di a tintura di i radichi di u pilone, questu esempiu 4 tsp. a materia prima crucifiche di acqua fervente, circa 100 ml, è insiste à un termu per 8 ore. Pigliate una colazione di tintura 4 volte di ghjornu, 30 minuti prima di manghjà.

Fiori di un viburnu.

Tintura di i fiori di guelder-rose: in un vetro d'acqua fogera per fà 2 cullen di teppa di culuridi secchi di un viburnu, per insistimu à un termu quattru ore. Pigliate una terza cupola, tri voti un ghjornu, 30 minuti prima di manghjà.

Farmacancia di Camomile, marshmallow, clover dolce medicamentale.

Per facilitate u dulore in a vejuraverarà aiutà l'enema, preparatu da l'infuzione di farmacancia di camomile, d'una grassa medica è althea. Avete bisognu à piglià 1 litru di acqua fogera per 1 spoonada di ogni grassu. Insistenu 30 minuti, è tene. Endure enema duverà 15-20 minuti.

U campu di cavallo.

In a lotta contru i tempi urinarye, a scumparsa di e cavallu di campu hè ancu efficace. Per a cucina, piglià 50 g di sta legnu è fretce un vetro d'acqua fogera. Coglie à u bagnu di l'acqua durante 20 minuti, quandu si richezze, stracciate in gaza è piglià 3 copercuti di ghjornu, trè volte - quattru volte à u ghjornu.

In cun l'utilizazione di a decocu in ellu, i banni sedentariu sò cunsigliati cun un caldo di decocultura: per 10 kg di pisu di corpu - circa 200 ml di a decocção di u cavallu di u campu. Un litru d'acqua fogera piglià a mità u vetru di grass grasstail. Coglie un quartu di una ora è insisti à un termu per duie ore. A temperatura di u bagnu sarà 42-43 gradi. A prucedura hè 15 minuti.

Rose, caduti, a ràdica di u cadzu.

U tè tè in basa di zuccheri è i malati pò esse preparatu da a so ricetta. L'Arbureda hè presa senza sere. Per appruntà una misura pè tè, avete bisognu à piglià a radica di u cuscilu è i maletti, sfracillati, in i pareti. Allora mischjà tuttu ciò chì viaghja. In una vittura d'acqua fogera pozzate una cullizzioni di u mischju dispostu, preparate durante 20 minuti. Strain, da bè. Pudete aghjunghje una cuchja di meli à u tè.

Root of dogrose, bearberry.

Inoltre, i libri di i pedicidi aiuta u caldu nantu à a basa di razzioli machinati di u cane rose: 6 cullenade pour tres vetru di l'acqua furiu. Coghju in un bagnu di acqua, dopu avè bracciatu - 15 minuti in calore. Pò beiu u caldu caldu, un vetru à una ora prima di pranzu, trè volte à ghjornu. È in più di u trattamentu, 30 minuti da piglià u decuccionu, hè cunsigliu per bevi mediu zuppe di caldu: l. Bearberry pour trè cups d'acqua fogara. Place on fire and boil for 1/3 of volume.

Cunaghji di pinu.

Per disperse da i pedichi urintali, pudete preparà a tintura chì seguita: à u fondu di a pùa di un petit capu di 2 cm caghite chì vultà l'inturnianza di u pinna, chì da esse da esse spurtata nantu à un centimetru per encima di u 70% d'alcohol. Dopu ci hè necessariu di mette nantu à l'attrezzu è di sguassà a tintura in un locu fridesimu, perchè perchè perchè, è dopu à 10 giorni strain e diluite cù l'acqua: una cullizzioni di tintura per 25 millilitru di acqua. Per fà boni risultati, hè necessariu di trattà 3 corsi per 4 simane. A rotazione entre i corsi facii ancu 4 settimani. Pigliate a tintura à ghjornu per 3 volte, a meza ora, prima di manghjà una cullarina.

Beets.

U zucchero di beola è un rimediu efficae per liberà u corpu da e petre. Per fà quì, bè zuccaratu freshly squeezed ogni ghjornu per un tempu assai.

Pyrée.

Ancu di questa malatia, l'arba frescu esprichu hè assai utile: intricciate u grassu di l'erba, attraversata da un macinatu di carne è ghjinìscite cù a gasa. Pigliate dui cullizzioni, quattru volte à ghjornu, media ora prima di manghjà.

Hè ancu aiutu l'infuzione di grassu di granu: in un vetro d'acqua fogera, panece duie cullenade di erbe. Infuse per una ora in un locu caldu, falla. Biscari una cullizzioni di tintura tri voti un ghjornu, una ora prima di manghjà.

Limonu.

U zuccaru di limonu hè ancu efficace. Mettite un vetro di acqua fredda fridda cù u succu di a mezza limone. Hè ricumandemu à vìviri in un stomacu vacu tutte ogni matina, a meza ora, prima di u lunch è una ora prima di vallà, durante duie simane.

Pipi negru, farina di granu.

70 pezzi di pepite nìvuru à grind in a macchini di cafè, hè pussibule in un morteiro. Pigliate cun un vetru di farina di granu. In a farina aghjunghje l'acqua, in quantità tali chì a pasta hè stata rintrumata è facilmente falò da e mani. Focu u fornu nantu à una padedda di focu, ùn aghjunghjenu micca uleinu. Hè da turnà 35 cunghji, 2-3 cm di diametru. Ogni ghjornu manghjanu 1 burrito.