Cumu aiutà à una persona dopu a parting cun un amare

Quasi ogni persona à una certa età acquisteghja l'esperienza di parting cun un amare è a persona più cercana. Questa sperienza sia propiu, perchè e ragiò di spedimentu pò esse un milionu, ogni parellate diverge in mani diffirenti: qualchissia più o menu calmu, qualchissia cù scandali.

Parlà di parlà cumu per aiutà una persona dopu a parting cun un amare.

Dopu à parting, a persona hè in un statu di l'apatia completa, senti profundo infeliz, a so stima d'autore, a vuluntà di vive, cede brusquement. Fattu vene, hà perditu u gustu per a vita. Induvulemente, hà bisognu d'aiutu psicologicu è sustegnu, chì l'aiutà à turnà à un modu alegre è cuntentu.

U primu a dicerà à a persona chì era ghjucatu: "Ùn pudete aiutà à e lacrimi!". Quandu qualchissia vi truvà micca esa manera rude, ma una persona abbandunata è infelizia hà da primu di tuttu, mossi, fendu vìdiri e attu. Per quessa, hè necessariu di praticamente un "esce" i lacrime, è per cumincià a strada solu avanti - direttamente à un novu, luminoso è più impurtante happy future.

End of love relationships - hè per ogni coppiu un colpu psychologicu pesu. In particulare, questu hè applicazione à i casi induve un sughjettu brutale è brutta piscia l'altru. I medichi qualificati - i siclioti dicenu chì i primi dui mesi dopu à u scoppu sò i più difficiuli per una persona abbandunata. Ma u pianu pò esse ridduchjustificatu riddue si hè "right" per aiutà à a vittima.

U primu chiaru di spiegà à una ragione abandonata (o un omu): a relazione chjesa finta, ùn hè micca volta. Comu regula, hè difficiulmente difficili per una persona per sente è capisce questu, ma più spessu l'uttereghja forti, è a sèntenita di l'altri, a più veloce u dulore di sti paroli salderanu, è questu hè un passu maiò versu a "recuperazione".

A persona ùn devi esse micca solu cù a so disgrazia. Questa hè a più impurtante in l'aiutu per aiutà una persona dopu a parting cun un amare. Hè bisognu à esse in l'aria aperta, amparate o amici, o ancu megliu, perchè parra di i so sentimenti, cum'è tanti pirsuni com'è possibili. Sta tecnica hè chjamata "dissipazione di dulore". Hè per quà chì parechji siclioti credi chì quandu una persona hà parechje amici hè assai più faciule per ellu per sopravviviri qualchì problema.

S'ellu hè una persona chjachjata chì simpricamente ùn pò micca di sparà u so dulore cù l'altri, da chì avete un ghjurnale in quale ellu scrivite nantu à tuttu ciò chì hà sappiutu. Inoltre, quandu prisentate l'essenza di i prublemi nantu à carta, una persona pò capisce megliu a situazione chì hè stata.

Dopu qualchì tempu, una persona hè bisognu à trattà. Hè custituitu u seguente: pusendu à fronte à u specchiu è li dumandà à dì à quellu di i so prublemi. Stu prucessu aiuta per esaltà l'accensioni di u stress. E più importantissima, quandu una persona finisci a so storia, permette ch'ellu sorri à l'imaghjera di u mirroru, ellu stessu ùn devi esse cumu si ci viudirà.

U passu prossimu hè per andà à travaglià. Qualchese mèdicu cunfirmarà chì questu hè unu di e migliori medicini per ogni fallimentu è e adversità. Hè un travagliu chì pò "tirà" una persona quandu hè assai difficiule per ellu. Prupristà è più impurtante, u travagliu cum'è una medicina sicoterapia, hà una pussibilità inherente nantu à tutti l'altri: hè ancu pagatu.

Se una persona hà un'offerta "situazione", per esempiu, in un locu, deve esse furzatu da impiegà u travagliu manuale, cù più u megliu. A nostra anima è u corpu sò inevitabbilamenti cunghjuntini, è quandu u corpu ogeanu - l'ànima diventa più faciule. Pudete fari qualcosa: l'sporti, a pulitica di a casa, ancu e reparazione.

Ricurdativi una regula impurtante: in u prucessu di "trattamentu" una persona ùn deve esse inculpati e so emozioni veri, falla chjosu, chianci, rumpie piatti. Sì una persona mantene tuttu in sè stessu, è l'emozioni començanu da "fraccionari", ellu distrugge da ellu.

Natura! Eccu un altru curaghju per u dulore: un viaghju à u boscu, a muntagna, à u mari o, almenu à u parcu, aiuta à una persona per vede chì a vita si passeghja, a terra si cambia, l'arburi criscenu. A maiò spessu, una persona chì hè in questu statu psicologicu diffusu ùn vole micca di andà in ogni locu, ma duverebbe esse furzatu, hè necessariu d'assicurà chì a so vita hè chjesa di avvenimenti.

Sicondu parechji psichologi, ioga è meditazione sò rieviglii bisogni per i tàvuli incessant. A meditazioni aiuta una persona à rilassate u corpu è cusì calmu l'anima, più à tutti i longi exercici di yoga di normalizzar u sonnu.

Quandu, dopu un ruttimentu, ci hè almenu una settimana, ci hè un momentu per una terapia maiò: "spurteghja i vechju - affaccià un novu". Avè l'"pacifier" per tirà tutte e cose chì vi cunsultate d'un anticu associu. Hè chjaru chì tuttu u ricurdà di quessa: mobili, muri è ancu e carru, di quale l'antica paria camina. Ma avete bisognu di almenu ridèghjanu di: lettere, foto, è simile. À quale, hè necessariu di tirà senza rereading è micca di rivisere ritratti antichi.

Dopu un mesi, una persona si cumincia à sente chì u sufrimentu principalu hè annantu, u duluri salienti, hè più faciule di respira. Ma sti sensazioni, com'è regula, sò inganne. U fattu hè chì dopu à l'emozioni violenta, vende un "silenziu", u monotonu, chì quarchi à causà più dolore. Per quessa, se a vittima hè una tale opportunità finanziaria, dunqua u megliu per andà in un viaghju, almenu in una piccula, ma almenu una settimana. Da u viaghju, hà digià ritornu una persona diferenta tutale. I sicliòcenu pensanu chì u migliore solu per un novu "dulce" hè una nova emozioni, novi cunniscenzi.

Avà u principale ùn hè micca micca di fà vede a persona di u passatu propriu, quellu chì hè digià vicinu à a vita, ma ellu ferma u tempu. Duranti a quali hà bisognu di parlà assai, permettenu di diceraghju chì a so vita hè stata prima di riunione cù l'ex-cumpagnu, ciò chì era riccu, quale libbra li leggiu cusì, chì film hè amatu, induva si n'andò à divèrntu cù l'amici, induva andò per u weekend. Ma più importantissima, per cunvince i "pazienti" per abbandunà i piani di vendetta, deve bisognu di pruvà à quellu chì "preparava a vindicà, preparanu una tomba per dui" è chì ùn pò micca portà nessuna sollievazione, ma sutinu solu u processu di "recuperazione".