Cumu aiutà u mo figliolu liberate u pienu di u fugliu annunzatu?

Hè assai dulurosu è disprezzante per ogni mamma per vede cumu si u so ziteddu pateva è soffre. Pì esse un patimentu murali o fisicu chì un zitellu ùn pò micca libbirà. U core di a mamma in ogni casu "sguardi" à vista di u so picciottu tormenteghja per una ragiuna o l'altru. Perchè ùn ùn sonaraghju micca strana, ma hè u patimentu spirituvule chì i figlioli fermanu ferma. E più spessu ciò chì i turmenti è i turmenti occidenti per l'amore rettu.
Chì pudete dì da questu, u vitu chjamatu, nimu hè immune. Hè per via di un amatori piacè o simpatia cun l'unità chì micca solu i zitelli, ma ancu i zitelli puderanu soffre. A strada, nantu à i carusi. Just about them and will be discussed in our article's today. Dopu tuttu, postu chì ùn hè micca stranu, u sessu maschile à ogni età purga è sperimenta in questa situazione assai più distinta à u sessu femminile. Per quessa, i genitori di i carusi, particularmente di e mamma, anu più difficultu in questu pezzu di a vita di u so figliolu. Per pudè arrimenu in modu cusì u momentu di u so figliolu in u soffrenu per i so sentimenti "senti", dicideru in altavule per quistione a quistione: "Cumu puderà aiutà à u mo figliolu rimette di u soffrimentu di l'amore risicu? ".

Invisible support

Allora, u to figliolu ch'ellu soffre u sensu di l'amore risicu per a zitella è, secondu, avete guardatu, sèrvete cun ellu, in ogni sensu di a parolla. Dopu tuttu, hè u vostru sangue, è i so sperenze sò stanu troppu. Cusì, cumu aiuta per aiutà u vostru figliolu rimette u pienu di u fugliu annunzatu? Per principià, cum'è a mamma, avete da pruvate di parlà cù u vostru figliolu è pruvate à scummigghià quantu elaburava in u so amori è quale chì un outlet ellu vede da questa situazione. Dà cunsiglii da stu momentu hè, per suprattuttu, bonu, ma quì hè per entra in u prublema è capisce ciò chì hè per quessa - altrimente. Ricurdativi chì quellu chì abbanduneghja u vostru figliolu solu cù u vostru fretta ind'è rete ùn hè micca u migliori. Ma ancu per impuse i so cunsiglii in ellu, u pianu: "Truverete sì megliu ..." o "Ùn era micca una cuceta cunfrunta ..." ùn hè micca ancu una bona opzione. Pruvate accede à a situazione è capisce chì custu chjude hè à u to figliolu. Solu accede à a so fiducia, pudete piglià a situazione à e vostre propriu mani è cuntrole u so cursu in u futuru. Inoltre, serà più faciule per voi per esse per u vostru figliolu solu una sola mamma amadora è carentativa, ma ancu un amicu, chì hè impurtante per ellu in questu momentu. In modu, i zitelli chì anu perceive i so parenti ùn solu com'è persone chì dete à a vita, ma ancu com'è amichi sò assai più faciuli di trasfirià i so prublemi persunali è anu in una conversazione franca. Prima di tuttu, questu hè dovutu à u fattu chì un tali zitellu in tuttu pensa per u parlatu degnu cun voi. E sicondu, vi cuntrarà sempre di i so successi è i falli in a vita. Di sicuru, ùn hè micca un segretu per qualchissia chì i picciotti sò più tinnantinu à cuntattate i so genitori, ma, però, ci sò sempre esvenzioni. A strada, l'opinione chì u megliu amicu per u figliolu hè u so babbu, micca sempre i justificà a so esistenza. A mamma hà ancu pussutu ghjucà un rolu impurtante in a vita di u zitellu. E, più di tuttu ciò chì, se no una donna, puderà attruverà unu o un altru prublema di u so figliolu è aiutà à ridette di i so teme o prublemi.

Allora, se u vostru figliolu ti viiu cum'è un amicu da a zitiddina, serà più faciule per voi per avè sta conversazione cun ellu. Ma se u vostru picciò ùn ùn conta micca bisognu di sparà i so prublemi cù voi, avete aduprà u megliu per guadagnà u so favore è dimustrà chì ùn sia micca solu a so mamma, ma ancu u cunsigliu principali in a vita.

Allora in ogni modu possibbili, pruvate una conversazione cù u vostru figliolu nantu à u tema interessanti. Pruvà scupriri chi ragazza di picciuttedda chì hè aggradèvatu in l'anima di u to figliolu, è à quale stage à u mumentu sò a so rilazioni o a cumunicazione in generale.

Li ticicani di "attaccu"

Se sapi questa zitella o avete l'uppurtunità di parlà cun ella, assicuratevi di fà. Pruvà scopre u so puntu di vista è vede nantu à sta situazione. S'è capisce chì a zitella hè categuricu à u gruppu, dumandate à l'aiutà u so figliolu parlendu cun ellu è per allistà tutti i punti nantu à u "I". Questu avete aiutatu à distrughje i so credi imaginariu è speranza chì elli cura per ella. A cosa principal hè chì ùn deve micca avè a paura di intervene à tempu, perchè per a fine di a pace di a vostra mente di i vostri umani, tutti i metudi sò boni. Sì a zitella hè intelligente è intilligente, certamenti intrudùcenu a vostra pusizione è meet meet you halfway. Eppuru, u principale hè quì chì u vostru figliolu ùn sape micca di a vostra cunversazione cù ella. Ma se a zitella hè categuricu o ùn avete micca l'uccasioni di cumunicà cù ella, po ancu pruvatu d'spiegà in una manera curretta è intruduce a vostra visione di questu problema. Solu à spiegà à u figliolu annantu à i so sentimenti indivìzii hè necessariu per quandu, in u mumentu di a vostra chjamata, pudete sculpute imperceptiblemente à mediteghja è rializate tuttu in u vostru subconscious level. Ricurdà, per aiutà u zitellu à u mumentu, avete bisognu à forze imperceptiblemente per esse rializate chì in questa "vita di picciottu ùn finisci micca", è ùn avete micca chianciatu. U figliolu stessu stessu s'addunisce è "sperienze in ellu" questi sentimenti. Solu puderà riturnà à a vita normale. U vostru còmpiu hè solu per u push it to it.

Surroundings

Inoltre, pruvate à salvà u zitellu in u soffrenu, crea per questa cundizione chì anu da esse effettu benèficu. Parlà à i so amici cari, dumandate à l'esse sempre vicinu à ellu, più spessu per chjamà un caminu o vendu à visità. Questu avete aiutu à u so figliolu da scapparà da u so amicu risu. Chì u vostru figliolu ùn si pò esse in "i quattru mure", ma vive una vita completa è attivata. Se u zitellu hà qualchì passatempi - incuragisce. Invitelu à fassi scrive in questa o questa sezione, induve ellu puderebbe tempu cù beneficiu per ellu stessu è truvà novi amichi nantu à interessi. A cosa principalu hè, ùn la mancu sticcare. Amici, passatempi, sporti, partiti sò tutti chì certamenti i salvarle da u soffrenu, per sè micca micca cumplittamenti, ma almenu parzialmente.

A strada, se tenete una bona zitella in mente (per esempiu, figliola di un amicu, culleghi è cusì), invita cù i so parenti, permettenu chì i zitelli anu acquistatu. Quandu u dicenu dici: "Wedge wedge the wedge".

È l'ultimu cosa, se u vostru figliolu, anche tutti i vostri tentatori di aiutallu, hè ancu chjude à ellu è cù a so testa pegate à i so sentimenti, cunsultate un terapeuta. Hà aiutavamu in questa situazione corremente è professu per spiegà u zitellu u so prublema è sopr'à questu. In una parolla, ùn si pò esse senza risplendamenti, è agisce, è u to figliolu u sicretu si scurdà di u so amore risicu.